Gå til innhold

Fjernet føflekker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fjernet tre føflekker i nakkeområdet i dag, det ble satt på strips og en plasterlapp over. Problemet er at den ene føflekken satt i nakken,helt oppe ved hårfestet mitt og den plasterlappen holder på å falle av. Jeg fikk beskjed om at plasteret burde sitte på i noen dager, men plasteret faller av nå, og jeg tror ikke jeg klarer å få en ny plasterlapp te å sitte på, fordi håret mitt er i veien.  

Tror dere jeg bare kan ta den av, også går det fint, eller burde jeg få noen te å hjelpe meg til å sette på en ny en (som faller av i morra)? Det er strips over såret og den sitter...  

Anonymkode: 0956c...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er helt ved hårfestet, kan du ikke bare barere bort litt hår der? Vil jo ikke syns uansett :) Hvis legen sa den skulle være på noen dager, var det nok av en grunn.

håper det er greit jeg spør deg om noe. Jeg skal til legen i morgen å spørre om å fjerne 2 eller 3 føflekker.. 2 av de er i  nakken. hvor lang tid tok det? Og var det vondt?! Bedøvelse osv.. jeg er nemlig livredd sånne ting 😨

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk lokalbedøvelse og kjente ingenting annet enn et bittelite stikk når lokalbedøvelsen ble satt :) tok ca 15 minutter å fjerne alle tre føflekkene, så tar ikke veldig lang tid :) det gjør absolutt ikke vondt, hverken når de blir fjernet eller etterpå, så tror ikke du trenger å grue deg! 

Lykke til!! 

Ts 

Anonymkode: 0956c...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet tre føflekker i nakkeområdet i dag, det ble satt på strips og en plasterlapp over. Problemet er at den ene føflekken satt i nakken,helt oppe ved hårfestet mitt og den plasterlappen holder på å falle av. Jeg fikk beskjed om at plasteret burde sitte på i noen dager, men plasteret faller av nå, og jeg tror ikke jeg klarer å få en ny plasterlapp te å sitte på, fordi håret mitt er i veien.  

Tror dere jeg bare kan ta den av, også går det fint, eller burde jeg få noen te å hjelpe meg til å sette på en ny en (som faller av i morra)? Det er strips over såret og den sitter...  

Anonymkode: 0956c...ced

Om du setter opp håret i f.eks hestehale, blir håret fremdeles i veien?

Anonymkode: 26ef0...7fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kun min plasterlapp på turen hjem da jeg fjernet en, og den datt også litt av pga. at det var like ved hårfestet. Men om du har fått beskjed om å ha på plaster på av legen, så gjør du det. Kan du sette opp håret, ta av den lappen du har og sette på et nytt? Kanskje med sånn teip de har på bomullsdottene etter å ha tatt blodprøver på legekontora(de sitter som faen!). Fås kjøpt på apotek vil jeg tro. I mellomtiden kan du jo evt. klemme plasteret du har på plass med bandana e.l.:P

Anonymkode: 922b8...2a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...