Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Pringle skrev:

Vær oppmerksom på varer som er nedsatt pga dato - jeg har nylig fått tak i blant annet røkt laks, skinkestek, rundstykker, salami, kyllingfilet, servelat, ridderost, frukt, småløk, til halv pris/-40%/en tier/en femmer/to kroner, på Kiwi/Extra/Prix - men alt mulig selges til nedsatt pris når det er en eller noen få dager igjen til de går ut på dato. Disse varene er enten i en vogn/kjøledisk for seg selv, eller på samme sted som kameratene sine, bare med en rød prislapp.

Dette! Og det meste av ting kan faktisk fryses ned. Jeg sparer mye penger på å gå butikkrunder på "jakt" etter nedprisa varer ;)

Anonymkode: 8a961...39c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Flying tiger/TGR har center med salmiakk/karamell og mint til 10 kroner som fastpris.

Anonymkode: 8a961...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.8.2016 at 14.24, AnonymBruker skrev:

Flying tiger/TGR har center med salmiakk/karamell og mint til 10 kroner som fastpris.

Anonymkode: 8a961...39c

I know, har hamstret salmiakk <3 har savet den sykt i butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, neon_sun skrev:

I know, har hamstret salmiakk <3 har savet den sykt i butikkene.

Da er vi 2 ;)

Anonymkode: 8a961...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Å, nei, nå har butikkene priset opp krones isen igjen. Brownies som har vært så billlig har tredoblet prisen, og eggene på rema til 16 kr, koster nesten 30 kr nå⚡️

Anonymkode: b4dc1...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor pakke billigvaskepulver kr 15,90 på KIWien her :)

(Ikke mat, men)

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det merkes virkelig at matprisene har gått opp i det siste :( Det eneste jeg synes er billig over alt nå er hakkede tomater! Bare å kjøpe inn :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen tegn til begynnende priskrig ennå, eller kommer den trolig i november/ desember (hvis den kommer)?

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd noe med prisen på Smash iallfall. Koster ca 38kr både på Rema og Bunnpris. Før kostet det over 50 kr.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Jeg kjøpte 2 kilo vaskepulver for kr. 10. Coop extra. Det sto ikke noe om at det var på tilbud, så vet ikke om det er standard pris på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Bossa Nova skrev:

Jeg kjøpte 2 kilo vaskepulver for kr. 10. Coop extra. Det sto ikke noe om at det var på tilbud, så vet ikke om det er standard pris på dette.

Hvilket merke var det?

Anonymkode: 8551d...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilket merke var det?

Anonymkode: 8551d...301

Det var merket Xtra, så kanskje det alltid koster dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Bossa Nova skrev:

Det var merket Xtra, så kanskje det alltid koster dette?

Jeg tror det er vanlig pris. Er det noen som vet hvordan det er? Har 3 unger så må ha noe som vasker skikkelig rent.

Anonymkode: 99a1c...24c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er vanlig pris. Er det noen som vet hvordan det er? Har 3 unger så må ha noe som vasker skikkelig rent.

Anonymkode: 99a1c...24c

Ikke svar på det du spør om, men KIWI sitt billigmerke (First Price) vaskepulver som nå koster ca kr 16 (nesten halv pris) for en stor pakke, scorer ganske høyt på en test som jeg leste. Den er t.o.m. bedre enn flere av de dyre merkene :)

Anonymkode: 00e56...d3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.10.2016 den 16.52, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er vanlig pris. Er det noen som vet hvordan det er? Har 3 unger så må ha noe som vasker skikkelig rent.

Anonymkode: 99a1c...24c

Jeg kjøpte dette pulveret fra coop xtra i forrige uke. Merker foreløpig ingen forskjell fra dyrere merker jeg har brukt tidligere :) Lukter godt syns jeg også at det gjør 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

7, 90 for Bergens fiskesuppe på rema 1000, 8,90 på coop prix. Jordbær syltetøy fra Nora 15 kr på rema 1000. Smågodt i de fleste store kjedene 5, 90. Juhu, nå er det i gang. Skriv om dere finner noe annet på tilbud om dagen,

Anonymkode: b4dc1...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bumper denne ettersom det helt sikkert kommer noen gode tilbud snart ;)

Anonymkode: 332c7...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...