Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Theakri
12 timer siden, carmabell skrev:

-ferdig gele 1 L med jordbærsmak betalte jeg nettopp 10kr for på coop extra
-mix til å lage sjokolademousse 10kr på meny

whaaat, gele på tilbud! det er et must :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, carmabell skrev:

-ferdig gele 1 L med jordbærsmak betalte jeg nettopp 10kr for på coop extra
-mix til å lage sjokolademousse 10kr på meny

Det kosta rundt 8 kroner på kiwi.

Anonymkode: 8a961...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kosta rundt 8 kroner på kiwi.

Anonymkode: 8a961...39c

Det har den kostet siden priskrigen ved påsketider, i hvert fall her :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.5.2016 at 2.18, Chroma skrev:

Denne uken er det flere gode tilbud på Coop Obs, blant annet skyllemiddel til 10 kr.

Ekstremt billige matvarer - jippi! Kan jeg spørre hvordan du best bruker råvaren "skyllemiddel" for å ivareta den nydelige aromaen? :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
24 minutter siden, veraa94 skrev:

Ekstremt billige matvarer - jippi! Kan jeg spørre hvordan du best bruker råvaren "skyllemiddel" for å ivareta den nydelige aromaen? :fnise:

Hahaha :P Aldri smakt, kanskje det passer til pasta eller noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23. mai 2016 at 19.51, elvital skrev:

Det har den kostet siden priskrigen ved påsketider, i hvert fall her :) 

Så kjekt at du gidder å dele det med oss da, etter noen andre har nevnt det :)

Anonymkode: c772b...047

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, veraa94 skrev:

Ekstremt billige matvarer - jippi! Kan jeg spørre hvordan du best bruker råvaren "skyllemiddel" for å ivareta den nydelige aromaen? :fnise:

Det ble vel ganske tidlig i tråden konsensus om at alle typer dagligvarer er innafor, ikke kun matvarer.

Vær takknemlig for at folk vil dele, og bare drit i å intimidere når folk tar seg bryet.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Kamikatze skrev:

Det ble vel ganske tidlig i tråden konsensus om at alle typer dagligvarer er innafor, ikke kun matvarer.

Vær takknemlig for at folk vil dele, og bare drit i å intimidere når folk tar seg bryet.

Kjære deg - pust! Dette var ment som en spøk. Håper for guds skyld du får en god natt og står opp på riktig bein i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, veraa94 skrev:

Kjære deg - pust! Dette var ment som en spøk. Håper for guds skyld du får en god natt og står opp på riktig bein i morgen!

Å spøke med mat er farlig på kg har jeg funnet ut :laugh:

Anonymkode: 906fe...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett vaskepulver på tilbud? Helst blanda/omo. Synes det er så lenge siden de obligatoriske "40%" tilbudene på Meny..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, toothfairy skrev:

Noen som har sett vaskepulver på tilbud? Helst blanda/omo. Synes det er så lenge siden de obligatoriske "40%" tilbudene på Meny..

Står tilbud hos Meny denne uken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en overskrift på en av de store avisene i Norge i dag. Der sto det noe om at priskrigen ikke var over, men jeg kan ikke finne det noe sted. Noen som vet hvilke varer det var snakk om?

Anonymkode: b4dc1...448

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Leste en overskrift på en av de store avisene i Norge i dag. Der sto det noe om at priskrigen ikke var over, men jeg kan ikke finne det noe sted. Noen som vet hvilke varer det var snakk om?

Anonymkode: b4dc1...448

Vet ikke hvilken avis eller varer det var snakk om, men snakket nettopp noen som nevnte akkurat det samme, men at de ikke hadde sett at noen av varene var spesielt billige. Frukt og grønt var visstnok noe som var trukket frem som at det var priskrig på, noe som får meg til å lure på om ikke avisene har utvidet "priskrig"-begrepet sitt til å inkludere "vanlig konkurranse på pris".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Handlet på Rema i dag og uten å lete grundig etter spesielt billige varer, så fant jeg bla:

Grilstad Jubelsalami, 200 gr ca 25 kr. Denne var billig også på Kiwi forleden dag, men de var utsolgt.

Polly Peanøtter 16(og noen øre)

Comfort sensitive tøymykner 2 liter, 19,90

Piano vaniljesaus, 1 l, 17,90

Ellers er en del av varene som var med i priskrigen rundt 17. mai fortsatt billige, men noen har gått opp noen kr.

Denne http://www.vg.no/forbruker/mat-og-drikke/vgs-store-matboers-her-handler-du-maten-aller-billigst/a/23693885/ står forøvrig i Vg i dag, vet ikke om det kan være den det siktes til?

Anonymkode: b63d5...fbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

De har tress-is til 23 kroner på rema. Vet ikke om det et spesielt billig for jeg kjøper aldri is, men de andre var iallefall dyrere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Handlet på Rema i dag og uten å lete grundig etter spesielt billige varer, så fant jeg bla:

Grilstad Jubelsalami, 200 gr ca 25 kr. Denne var billig også på Kiwi forleden dag, men de var utsolgt.

 

Lette etter denne på Rema i dag. Fant den, men til vanlig pris. Kanskje det har noe med hvor i landet man er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, applestories skrev:

Lette etter denne på Rema i dag. Fant den, men til vanlig pris. Kanskje det har noe med hvor i landet man er?

Det er mulig ja. Har hvertfall sett i denne tråden før at varer som har vært billige noen steder ikke var billige her jeg bor.

Var også innom en Spar butikk i dag og tenkte å kjøpe om det var billig der også, det var den dog ikke, 61 kr kostet den der.

Anonymkode: b63d5...fbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er "smågodtkrigen" en kategori i mattilbudappen igjen??? Prisene var bra lave overalt og.

Anonymkode: 7c580...a6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29. mai 2016 at 1.39, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er "smågodtkrigen" en kategori i mattilbudappen igjen??? Prisene var bra lave overalt og.

Anonymkode: 7c580...a6c

Den er ikke det hos meg. 

Anonymkode: 8a961...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...