Gå til innhold

Ekstremt billige matvarer nå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Jacklost

Har du sett noe billige matvarer om dagen? Jeg kan begynne med de jeg har sett:

Ostepopp kr 2 på rema og kiwi, rema  sin er best

Funlight fruktfest kr 14 rema

Dolmio pastasaus bolognes classico kr 5 rema

To pak makrell i tomat kr 9 rema

I fjor husker jeg de solgte julepølse til kr 3 og klementiner til kr 5 kg, noen som har sett dette eller annet i år? :)

Anonymkode: 332c7...b14

Ostepopp 2kr, what?! Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ostepopp 2kr, what?! Link?

Link til ostepop som selges på rema?

Anonymkode: c772b...047

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Link til ostepop som selges på rema?

Anonymkode: c772b...047

Mer som bevis, at en potetegull koster 2kr høres nesten for godt ut til å være sant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer som bevis, at en potetegull koster 2kr høres nesten for godt ut til å være sant

Ostepop er ikke potetgull.

Anonymkode: 332c7...b14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Ostepop er ikke potetgull.

Anonymkode: 332c7...b14

Det er i den kategorien, jeg vet det ikke er laget av poteter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julebrus på glassflaske til 5 kroner flaska (med pant) og mandler til 32,- kiloen (mandlene kostet 90/kg i samme butikk forrige uke). Og 4-pk bernaisesaus fra Toro til under 7,-.

Endret av Rosaboble15
Glemte noe...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge varer dette? :( er ikke hjemme før på mandag.. 

Anonymkode: 53415...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer som bevis, at en potetegull koster 2kr høres nesten for godt ut til å være sant

Det finnes da ikke link til ostepopen som de selger på Rema. 

Anonymkode: c772b...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne priskrigen pågår fordi VG straks skal ha sin årlige pristest mellom butikkene før jul.

Det som er tragisk med dette er at butikkene taper penger så det griner etter. Pratet med en butikksjef som sa de hadde hatt en bruttofortjeneste gjennom hele gårsdagen på 12%, dette gjør at de taper penger. Når julebrusen ble solgt for 6 kr pr flaske tapte butikken 1,25kr pr flaske de solgte, og nå som den er dumpet enda lengre ned taper de halvparten av prisen de selger den ut for...Denne "priskrigen" fører kun til at franchise-takere må legge ned pga underskudd/dårlig lønnsomhet. Jeg virkelig misliker hele greia. En annen ting er at disse prisene ikke er optimalt for folks helse - det er ikke uten grunn at folk i Østfold nære Svinesund er feite som ballonger.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jacklost

Denne priskrigen pågår fordi VG straks skal ha sin årlige pristest mellom butikkene før jul.

Det som er tragisk med dette er at butikkene taper penger så det griner etter. Pratet med en butikksjef som sa de hadde hatt en bruttofortjeneste gjennom hele gårsdagen på 12%, dette gjør at de taper penger. Når julebrusen ble solgt for 6 kr pr flaske tapte butikken 1,25kr pr flaske de solgte, og nå som den er dumpet enda lengre ned taper de halvparten av prisen de selger den ut for...Denne "priskrigen" fører kun til at franchise-takere må legge ned pga underskudd/dårlig lønnsomhet. Jeg virkelig misliker hele greia. En annen ting er at disse prisene ikke er optimalt for folks helse - det er ikke uten grunn at folk i Østfold nære Svinesund er feite som ballonger.

Dem taper, vi vinner :biggrin:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Rema 1000 og Kiwi for 2 timer siden. :) Her er tilbudene jeg fikk med meg :D

Geisha grøtris: 1,-
Fjordland risgrøt: 2,-
Nora surkål: 1,-
500 g marsipan: 1.-
Bakeark: 2,50,-
Bali kyllinggryte: 3,20,-
Uncle Bens sweet&sour: 6,-
Edamer ost: 24,90,-
Ribberull (100 g): 7,90,-
Bakepulver: 4,40,-
Vaniljesukker: 4,40,-
Pepperkakeboks: 1,50,-
Pepperkakedeig: 4,20,-
Sirup: 3,-
Kokesjokolade: 7,50,-
Meksikansk gryte: 8,-
Julepølse: 9,-
Ribberull (100g): 11,-
1.5 liter julebrus: 7,50,-
Stor marsipangris: 13,-
Liten marsipangris (både med og uten sjokolade): 7,90,-
Mandler: 32,- pr kg.
Toro pannekakemix: 5,50,-
Toro Brownies: 9,-
Toro vaffelmix (familiepakning): 20,90,-
4 pack Toro bearnesaus: 5,50,-

:D


 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne priskrigen pågår fordi VG straks skal ha sin årlige pristest mellom butikkene før jul.

Det som er tragisk med dette er at butikkene taper penger så det griner etter. Pratet med en butikksjef som sa de hadde hatt en bruttofortjeneste gjennom hele gårsdagen på 12%, dette gjør at de taper penger. Når julebrusen ble solgt for 6 kr pr flaske tapte butikken 1,25kr pr flaske de solgte, og nå som den er dumpet enda lengre ned taper de halvparten av prisen de selger den ut for...Denne "priskrigen" fører kun til at franchise-takere må legge ned pga underskudd/dårlig lønnsomhet. Jeg virkelig misliker hele greia. En annen ting er at disse prisene ikke er optimalt for folks helse - det er ikke uten grunn at folk i Østfold nære Svinesund er feite som ballonger.

jobber selv i en Rema butikk og vi går med store tap i disse dager. Trist for kjøpmann som lever sv dette. Reitan og co sitter å gnir seg i hendende. Usmakelig hele greia. Her sa kjøpmann om det fortsetter sånn må vi kanskje sparke ansatte. Håper marsipan og julepølse til 3 kr smaker fortreffelig. Blir kvalm av nordmenn.

Anonymkode: 801aa...2c2

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye vinner du som forbruker når nærbutikkene/filialene må legges ned fordi ingen har råd til å drive dem? Trenger du virkelig ostepop til 2kr og surkål til 1kr?...

Spesielt i Rema 1000 er det en del sykdomstegn om dagen der flere og flere butikker må legges ned eller drives fra sentralt hold fordi de ikke tjener penger. For 10 år siden var det utenkelig.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jobber selv i en Rema butikk og vi går med store tap i disse dager. Trist for kjøpmann som lever sv dette. Reitan og co sitter å gnir seg i hendende. Usmakelig hele greia. Her sa kjøpmann om det fortsetter sånn må vi kanskje sparke ansatte. Håper marsipan og julepølse til 3 kr smaker fortreffelig. Blir kvalm av nordmenn.

Anonymkode: 801aa...2c2

Ja, de stakkars kjedene som går milliarder i overskudd hvert år. Kjempesynd på dem.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiot. Topplederne blir rike. Reitan blir rik.

Alle franchisetakerne som driver eget A/S går konkurs pga dette. Kjedene lever av alle de flinke kjøpmennene som jobber steinhardt, og når de ikke lenger tjener penger og går konk faller grunnmuren ut av huset.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de stakkars kjedene som går milliarder i overskudd hvert år. Kjempesynd på dem.

Ikkeprat om ting du ikke har peil på a! Ja Reitan og co går i milliarder i overskudd. Kjøpmannen på min butikk gjør ikke det, de færreste franchisetakere gjør det. Som sagt, her har prisdroppen tatt en skikkelig knekk på oss, og sjefen luftet for meg idag at om det fortsetter, må vi kutte stillinger. Jeg har hvertfall råd til å kjøpe ostepop til 18 kr som den vanligvis koster. Mulig folk her tråkker i seg så mye at de må ha ostepop til 2 kr, ikke vet jeg.

Anonymkode: 801aa...2c2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikkeprat om ting du ikke har peil på a! Ja Reitan og co går i milliarder i overskudd. Kjøpmannen på min butikk gjør ikke det, de færreste franchisetakere gjør det. Som sagt, her har prisdroppen tatt en skikkelig knekk på oss, og sjefen luftet for meg idag at om det fortsetter, må vi kutte stillinger. Jeg har hvertfall råd til å kjøpe ostepop til 18 kr som den vanligvis koster. Mulig folk her tråkker i seg så mye at de må ha ostepop til 2 kr, ikke vet jeg.

Anonymkode: 801aa...2c2

Jeg har ingen interesse av å subsidiere dårlig drift av dagligvarehandel. Det er synd at kjøpmannen på din butikk ikke er dyktig nok på jobben sin, men det burde ikke gå utover forbrukerne. Hvorfor skal vi sitte å gjøre folk søkkrike? 

Spiser forøvrig ikke ostepop, men jeg vurderer å dra på Rema og kjøpe litt bare sånn at de går litt i underskudd. Da kanskje de skjerper seg med frukt og grønt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikkene setter ned prisene til det ekstreme i julen for å lokke kundene over dørstokken. Var det samme for noen år tilbake da bleiekrigen foregikk. Dette gjorde de for å lokke småbarnsfamiliene inn i butikken. Det er svært få som kun handler tilbudene, de aller fleste legger hele ukeshandelen til de butikkene med de beste tilbudene/laveste prisene. 

Har selv jobbet i Rema og ja, vi tapte på de billige produktene, men når folk fyller handlekurven til randen med alt annet digg, så taper en ikke på sluttsummen. 

Anonymkode: c772b...047

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen interesse av å subsidiere dårlig drift av dagligvarehandel. Det er synd at kjøpmannen på din butikk ikke er dyktig nok på jobben sin, men det burde ikke gå utover forbrukerne. Hvorfor skal vi sitte å gjøre folk søkkrike? 
Spiser forøvrig ikke ostepop, men jeg vurderer å dra på Rema og kjøpe litt bare sånn at de går litt i underskudd. Da kanskje de skjerper seg med frukt og grønt.

Som jeg sa.. Du er uvitende. Hilsen Rema ansatt i en av de beste Rema butikkene i regionen. 

Anonymkode: 801aa...2c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Som jeg sa.. Du er uvitende. Hilsen Rema ansatt i en av de beste Rema butikkene i regionen. 

Anonymkode: 801aa...2c2

Det må være Rema på Sogn. Bortsett fra at det er trangt og frukten er råtten er den gørrdigg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...