Gå til innhold

Ny jente på arbeidsplassen- betatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har snakket en del med henne idag (vi jobber normalt ikke på samme avd, men gjorde det idag), og jeg får vel bare bekreftet at hun er interessant. Hun er ikke lærling likevel, men vikar. Ikke at det har noe å si, da.

Hun virker voldsomt voksen for alderen, både hvordan hun prater på og hvordan hun mestrer jobben. Jeg følte at jeg snakket med en jevnaldrende, så hvis hun er 5 år eldre mentalt enn hva alderen sier kan man si at jeg er 5 år yngre enn hva alderen tilsier. Så da blir vi begge 24 mentalt:-)

Er ikke en mentalt lik alder viktigere enn hvor lenge man har levd på jorda fysisk..? Det er så rart at folk har så "sperrer" for fødselsdatoer..

Anonymkode: 94466...160 

Gratulerer med første konversasjon;) Dette blir bra, ikke lærling men vikar, dette ser lyst ut :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med første konversasjon;) Dette blir bra, ikke lærling men vikar, dette ser lyst ut :) 

 

Takk!

Anonymkode: 94466...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som folk reagerer på dette da?? Kjenner mange folk som er i midten/slutten av 20årene som er sammen med 17-18 åringer. Kommer an på hvor moden man er for alderen osv. Og ærlig talt, hvor mye forskjell er det på en 20åring og en feks 23 åring mentalt? Hadde TS vært interressert i en dame på 23 hadde ingen av dere sagt noe særlig tror jeg.

Når det er sagt TS så vil jeg anbefale deg å kun være hyggelig mot disse jentene/denne jenta og ikke være creepy (noe jeg IKKE syntes du virker). Bli kjent med de, dere kan jo bare være venner også. Om kjemien er bra og hun liker deg tilbake så får du ta det derfra.

:)

Anonymkode: 3925b...de7

Takker for støtten!

Anonymkode: 94466...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket en del med henne idag (vi jobber normalt ikke på samme avd, men gjorde det idag), og jeg får vel bare bekreftet at hun er interessant. Hun er ikke lærling likevel, men vikar. Ikke at det har noe å si, da.

Hun virker voldsomt voksen for alderen, både hvordan hun prater på og hvordan hun mestrer jobben. Jeg følte at jeg snakket med en jevnaldrende, så hvis hun er 5 år eldre mentalt enn hva alderen sier kan man si at jeg er 5 år yngre enn hva alderen tilsier. Så da blir vi begge 24 mentalt:-)

Er ikke en mentalt lik alder viktigere enn hvor lenge man har levd på jorda fysisk..? Det er så rart at folk har så "sperrer" for fødselsdatoer..

Anonymkode: 94466...160

Nei, du er fortsatt din alder og hun er fortsatt sin. Den der "Er ikke en mentalt lik alder viktigere enn hvor lenge man har levd på jorda fysisk?" remsa er det mange tvilsomme typer som også bruker, så legg fra deg den der.
Du kjenner henne ikke, så du kan ikke uttale deg om hun er 24 år mentalt, men siden hun ikke er lærling synes jeg du heller skal fokusere på at hun er interessert og bli ordentlig kjent med henne. Da ser du, eventuelt hun, om hun er for ung eller du for gammel.

Endret av Sofia123
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bekreftet hun at hun var interessert? Hun er på jobb, selvfølgelig smiler hun, er hyggelig, sosial og grei mot andre. Merker mange tolket det å være hyggelig som interessert. Hold deg unna dem, vær så snill. Finn noen utenfor jobb nærmere din egen alder. Dette er to unge jenter som er nylig ferdig med videregående/annen utdanning og er ferske i arbeidslivet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan bekreftet hun at hun var interessert? Hun er på jobb, selvfølgelig smiler hun, er hyggelig, sosial og grei mot andre. Merker mange tolket det å være hyggelig som interessert. Hold deg unna dem, vær så snill. Finn noen utenfor jobb nærmere din egen alder. Dette er to unge jenter som er nylig ferdig med videregående/annen utdanning og er ferske i arbeidslivet.

Dette har jeg heller aldri sagt. Les litt nøyere:P

Anonymkode: 94466...160

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud som folk reagerer på dette da?? Kjenner mange folk som er i midten/slutten av 20årene som er sammen med 17-18 åringer. Kommer an på hvor moden man er for alderen osv. Og ærlig talt, hvor mye forskjell er det på en 20åring og en feks 23 åring mentalt? Hadde TS vært interressert i en dame på 23 hadde ingen av dere sagt noe særlig tror jeg.

Når det er sagt TS så vil jeg anbefale deg å kun være hyggelig mot disse jentene/denne jenta og ikke være creepy (noe jeg IKKE syntes du virker). Bli kjent med de, dere kan jo bare være venner også. Om kjemien er bra og hun liker deg tilbake så får du ta det derfra.

:)

Anonymkode: 3925b...de7

Det er vel ikke alder eller mental alder som er problemet, men at TS er en voksen mann og fast ansatt mens jenta er ung og lærling. For henne kan det bli veldig ubehagelig å skulle gå på jobb hvis TS skulle begynne å legge an på henne og hun ikke ønsker den oppmerksomheten. 

Edit; så nå at jenta er vikar, men det går forsåvidt litt ut på det samme. Hun er fortsatt ung og han er fortsatt en god del "over henne i systenet" på jobb.

Endret av peppermyntete
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket en del med henne idag (vi jobber normalt ikke på samme avd, men gjorde det idag), og jeg får vel bare bekreftet at hun er interessant. Hun er ikke lærling likevel, men vikar. Ikke at det har noe å si, da.

Hun virker voldsomt voksen for alderen, både hvordan hun prater på og hvordan hun mestrer jobben. Jeg følte at jeg snakket med en jevnaldrende, så hvis hun er 5 år eldre mentalt enn hva alderen sier kan man si at jeg er 5 år yngre enn hva alderen tilsier. Så da blir vi begge 24 mentalt:-)

Er ikke en mentalt lik alder viktigere enn hvor lenge man har levd på jorda fysisk..? Det er så rart at folk har så "sperrer" for fødselsdatoer..

Anonymkode: 94466...160

Åhh. Interessant, ikke interessert. Men holder meg fortsatt på at du bør finne noen andre. Forhold i jobb sammenhenger er dårlig idé generelt sett uansett alder og stilling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh. Interessant, ikke interessert. Men holder meg fortsatt på at du bør finne noen andre. Forhold i jobb sammenhenger er dårlig idé generelt sett uansett alder og stilling.

Hun har uansett kjæreste, har jeg funnet ut, som alle andre bortsett fra meg har..

Anonymkode: 94466...160

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at siden hun er vikar, ikke lærling er det egentlig ikke et stort problem. Hun kan bare avvise deg og evnt få en ny jobb hvis hun synes det er ubehagelig. Hvis hun hadde vært lærling ville det nok vært veldig vanskelig for henne å få ny lærlingplass og du kunne gjort to år av hennes utdannelse veldig ubehagelig.

Uansett, lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...