Gå til innhold

Ny jente på arbeidsplassen- betatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er upassende aldersforskjell når hun er så ung. Og dessuten, når hun er så pen så er det jo en hel haug med andre mannfolk som går og sikler etter henne. Beklager, men du høres ikke akkurat ut som hennes potensielle førstevalg.

Anonymkode: 45292...b14

Det er det vanskelig å si noe om, med mindre du kjenner ts.

Endret av Arca
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Jeg TVILER på at det er sjangs. Egentlig. 

Jeg ville ikke gått for deg, måtte ha møtt deg i en annen setting. Det virker creepy. 

Hilsen pen jente (19)

Anonymkode: 3b341...3a4

Ja, folk er veldig stygge mot tsuten grunn - kaller han taper, sier han ikke har sjanse siden han sannsynligvis ikke er en attraktiv uten selv å ha sett han. Virker som mange kvinner ikke tillater menn å ha et følelsesliv, noe som dere kvinner sier er så viktig ha. Han innrømmer bare at han har følelser og tanker, og har ikke agert ut fra følelsene. Mye rart mange kan lire av seg.

 

Endret av Onar
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jobber dere som?

Anonymkode: c1b5a...776

Vil ikke si konkret, men det er snakk om stor arbeidsplass med mange mennesker involvert. Og vi jobber heller ikke tett på hverandre, men er på forskjellige "avdelinger".

Ja, folk er veldig stygge mot tsuten grunn - kaller han taper, sier han ikke har sjanse siden han sannsynligvis ikke er en attraktiv uten selv å ha sett han. Virker som mange kvinner ikke tillater menn å ha et følelsesliv, noe som dere kvinner sier er så viktig ha. Han innrømmer bare at han har følelser og tanker, og har ikke agert ut fra følelsene. Mye rart mange kan lire av seg.

 

Takk for støtten. Må innrømme det er kjipt å få slike meldinger i trynet. Spesielt på noe så harmløst.

Anonymkode: 94466...160

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har kommet et par nye jenter på min arbeidsplass, begge er rundt 19-20 år. Jeg er 9-10 år eldre.

Faktisk har jeg mer eller mindre blitt betatt av dem begge.. Spesielt denne ene da. Hun andre er 19 år, men jenta jeg liker mest vet jeg ikke alderen på. Egentlig har jeg en sperre for at jenta må være minimum 20 år. Det er jo en lærling, så da er hun trolig rundt 18, kanskje?

 

Anonymkode: 94466...160

Fordi man skulle tro at vanlige mennesker ikke reagerer med slike karakteristikker. At menn ser litt nedover i alder på jenter er veldig naturlig. Mye mer naturlig enn å se oppover iallefall.

Og ikke kom med hersketeknikker som at jeg er rundt tredve og jenta i tenåra. Jeg er i 20-åra, og det er godt mulig jenta også er det. 

Anonymkode: 94466...160

Rundt tredveårene betyr +/- tredve. Ser ikke noen hersketeknikk her.

Anonymkode: 4522a...950

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke si konkret, men det er snakk om stor arbeidsplass med mange mennesker involvert. Og vi jobber heller ikke tett på hverandre, men er på forskjellige "avdelinger".

Takk for støtten. Må innrømme det er kjipt å få slike meldinger i trynet. Spesielt på noe så harmløst.

Anonymkode: 94466...160 

Desverre bruker mange sine negative erfaringer når de svarer andre og tror at de har skumle hensikter ellet noe i den duren.

Endret av Onar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som folk reagerer på dette da?? Kjenner mange folk som er i midten/slutten av 20årene som er sammen med 17-18 åringer. Kommer an på hvor moden man er for alderen osv. Og ærlig talt, hvor mye forskjell er det på en 20åring og en feks 23 åring mentalt? Hadde TS vært interressert i en dame på 23 hadde ingen av dere sagt noe særlig tror jeg.

Når det er sagt TS så vil jeg anbefale deg å kun være hyggelig mot disse jentene/denne jenta og ikke være creepy (noe jeg IKKE syntes du virker). Bli kjent med de, dere kan jo bare være venner også. Om kjemien er bra og hun liker deg tilbake så får du ta det derfra.

:)

Anonymkode: 3925b...de7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mange frekke kommentarer her. Hva skjer det med folk? Dere bør lære dere litt folkeskikk, rett og slett.

For det første; ikke sammenlign meg med eldre menn som sjekker dere opp. Det er ikke det samme. 10 år er ikke unormal forskjell.

For det andre; jeg har ingen intensjoner om å bare pule, og har heller ingen andre planer enn å være hyggelig mot jenta. Vennligst la vær å kalle dette creepy.

For det tredje; å kalle meg en taper på det grunnlaget om at jeg er interessert i en jente på 19-20 år er vilt! Dere som sier det må være bitre, eldre damer?

Hilsen oppgitt TS.

Anonymkode: 94466...160

Herregud så mange frekke kommentarer her. Hva skjer det med folk? Dere bør lære dere litt folkeskikk, rett og slett.

For det første; ikke sammenlign meg med eldre menn som sjekker dere opp. Det er ikke det samme. 10 år er ikke unormal forskjell.

For det andre; jeg har ingen intensjoner om å bare pule, og har heller ingen andre planer enn å være hyggelig mot jenta. Vennligst la vær å kalle dette creepy.

For det tredje; å kalle meg en taper på det grunnlaget om at jeg er interessert i en jente på 19-20 år er vilt! Dere som sier det må være bitre, eldre damer?

Hilsen oppgitt TS.

Anonymkode: 94466...160

Hallo, du er da mye eldre enn en 18/19-åring når du er 29 år. På samme måte som at jeg er mye eldre enn deg med mine 42 år. Betyr ikke at jeg er gammel men at jeg er eldre enn DEG. Er du såpass hårsår på alderen din at du blir indignert av ordet "eldre" så stiller du deg nokså lagelig til hugg ved å sikte deg inn på såpass unge jenter i fhr din egen alder. 

Ti år er en unormalt stor aldersforskjell jo, jeg kjenner kun to par som har en så stor aldersforskjell og de traff hverandre i godt voksen alder (når alder betyr mye mindre enn hva den gjør hos såpass unge folk som disse jentene du er betatt av). Men ute på bygda er det nok mer normalt, da de fleste kvinner flytter til storbyene mens mange av mannfolka blir igjen.

Anonymkode: 65239...607

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffer du lite jenter? Høres litt ut som du blir betatt av alt du ser, når du liksom er betatt av begge lærlingene, med en gang de dukker opp. Og jo, det er creepy som ung lærling når eldre menn som er fast ansatt legger en på dem, så hold deg unna. De er nye i arbeidslivet, og har ikke nødvendigvis guts til å avvise deg, om de ikke er interessert, så du kan fort ende opp med å gå over streken, og hvorfor vil du ta den risikoen?

Anonymkode: ba2b4...694

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker dattera og noen vil ha mora. Selv foretrekker jeg moren om det var valget ,) Men go for it om du tør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest FruPotter

Jeg synes det er upassende aldersforskjell når hun er så ung. Og dessuten, når hun er så pen så er det jo en hel haug med andre mannfolk som går og sikler etter henne. Beklager, men du høres ikke akkurat ut som hennes potensielle førstevalg.

Anonymkode: 45292...b14

Upassende aldersforskjell når hun er rundt 20? Hm... Synes ikke 9-10 år er så ille i aldersforskjell, jeg. Hun er jo voksen hun også, bare yngre. Hadde hun vært 16 ville det virkelig vært upassende synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har lyst på ungt kjøtt. La ham nå gå etter det han har lyst på.

Så du anbefaler ts å drite i eget rede? Tom grisen vet at en ikke skal drite der en eter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Så du anbefaler ts å drite i eget rede? Tom grisen vet at en ikke skal drite der en eter. 

jeg anbefaler TS å gjøre det han selv føler er riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg anbefaler TS å gjøre det han selv føler er riktig.

Å det er ikke å drite i eget rede. Konsekvenser og hva som står på spill er noe som vil alle må tenke på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har snakket en del med henne idag (vi jobber normalt ikke på samme avd, men gjorde det idag), og jeg får vel bare bekreftet at hun er interessant. Hun er ikke lærling likevel, men vikar. Ikke at det har noe å si, da.

Hun virker voldsomt voksen for alderen, både hvordan hun prater på og hvordan hun mestrer jobben. Jeg følte at jeg snakket med en jevnaldrende, så hvis hun er 5 år eldre mentalt enn hva alderen sier kan man si at jeg er 5 år yngre enn hva alderen tilsier. Så da blir vi begge 24 mentalt:-)

Er ikke en mentalt lik alder viktigere enn hvor lenge man har levd på jorda fysisk..? Det er så rart at folk har så "sperrer" for fødselsdatoer..

Anonymkode: 94466...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...