Gå til innhold

Ny jente på arbeidsplassen- betatt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har kommet et par nye jenter på min arbeidsplass, begge er rundt 19-20 år. Jeg er 9-10 år eldre.

Faktisk har jeg mer eller mindre blitt betatt av dem begge.. Spesielt denne ene da. Hun andre er 19 år, men jenta jeg liker mest vet jeg ikke alderen på. Egentlig har jeg en sperre for at jenta må være minimum 20 år. Det er jo en lærling, så da er hun trolig rundt 18, kanskje?

Hun har ikke jobba her så lenge, men jeg er genuint interessert i henne. Men jeg føler hun er litt for pen for meg. Samtidig vet jeg ikke om hun er singel.

Hvordan gå fram her? Mest sannsynlig vil hun jo synes at aldersforskjellen er for stor, enten hun er 18 eller 20. Jeg ser ut som om jeg kunne vært 20 selv (babyface, skjeggvekst og tynn kropp), men det gjør vel ikke noen forskjell.

Anonymkode: 94466...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er upassende aldersforskjell når hun er så ung. Og dessuten, når hun er så pen så er det jo en hel haug med andre mannfolk som går og sikler etter henne. Beklager, men du høres ikke akkurat ut som hennes potensielle førstevalg.

Anonymkode: 45292...b14

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er upassende aldersforskjell når hun er så ung. Og dessuten, når hun er så pen så er det jo en hel haug med andre mannfolk som går og sikler etter henne. Beklager, men du høres ikke akkurat ut som hennes potensielle førstevalg.

Anonymkode: 45292...b14

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt upassende, spesielt i en jobbsammenheng. Begge jentene må være der og kan ikke stikke eller bare bruke tiden sin på noe annet. Derfor bør man være vàr på uønsket oppmerksomhet eller uønsket seksuell interesse. Det kan bli veldig feil for de, og deg, dersom det ikke blir noe av og dere må jobbe på samme sted etterpå. 

Jeg har selv blitt utsatt for uønsket oppmerksomhet/kommentarer/tilnærming fra eldre menn på jobb og likte det slett ikke. Jeg ble utilpass, ukonsentert og livredd for å si noe gjøre noe som kunne misforstås. Jeg ble også veldig bevisst på hvordan jeg kledde meg. Slitsomt å ha det sånn på jobb. 

Utenfor jobb, med fremmede, syns jeg sånn oppmerksomhet er noe helt annet. Da har man jo rom for å kutte ut vedkommende på en helt annen måte (eventuelt å bare ikke opsøke miljøet der h*n holder til). 

Anonymkode: c235a...6f1

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Dont shit where you eat" 

Med andre ord, ikke treff damer på det ene stedet du får levebrødet ditt fra. Jeg syntes det er kleint når andre prøver seg (spesielt nå i julebord-tiden). Jeg er mann på 27 selv, og syntes du burde holde deg unna. 

Anonymkode: 8acfa...2dc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud nå må folk lære seg at bare fordi de er betatt av noen så må de ikke gjøre noe. 

 

Anonymkode: f986c...973

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:

Synes du det jeg skrev var så latterlig? Skrev sannheten, jeg. :)

Anonymkode: 45292...b14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det jeg skrev var så latterlig? Skrev sannheten, jeg. :)

Anonymkode: 45292...b14

Ja jeg vet det, syntes bare du skrev det så morsomt:laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg TVILER på at det er sjangs. Egentlig. 

Jeg ville ikke gått for deg, måtte ha møtt deg i en annen setting. Det virker creepy. 

Hilsen pen jente (19)

Anonymkode: 3b341...3a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt upassende, spesielt i en jobbsammenheng. Begge jentene må være der og kan ikke stikke eller bare bruke tiden sin på noe annet. Derfor bør man være vàr på uønsket oppmerksomhet eller uønsket seksuell interesse. Det kan bli veldig feil for de, og deg, dersom det ikke blir noe av og dere må jobbe på samme sted etterpå. 

Jeg har selv blitt utsatt for uønsket oppmerksomhet/kommentarer/tilnærming fra eldre menn på jobb og likte det slett ikke. Jeg ble utilpass, ukonsentert og livredd for å si noe gjøre noe som kunne misforstås. Jeg ble også veldig bevisst på hvordan jeg kledde meg. Slitsomt å ha det sånn på jobb. 

Utenfor jobb, med fremmede, syns jeg sånn oppmerksomhet er noe helt annet. Da har man jo rom for å kutte ut vedkommende på en helt annen måte (eventuelt å bare ikke opsøke miljøet der h*n holder til). 

Anonymkode: c235a...6f1

Er 100 % enig i dette! Og som en annen skrev her; don't shit where you eat!

Og om du er så gira på tenåringsjenter så får du heller tilby deg å være russebuss-sjåfør til våren... Mr Creepy...

Anonymkode: 65239...607

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke du fortjener Creep tittelen som så mange andre har gitt deg, så stor forskjell er det ikke på dere.

Men hvis dette er lærlinger så ville jeg holdt meg unna. Skjærer ting seg så vil de ha trøbbel med å finne en ny lærlingplass og det er kjipt å få ødelagt utdanningen på den måten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har kommet et par nye jenter på min arbeidsplass, begge er rundt 19-20 år. Jeg er 9-10 år eldre.

Faktisk har jeg mer eller mindre blitt betatt av dem begge.. Spesielt denne ene da. Hun andre er 19 år, men jenta jeg liker mest vet jeg ikke alderen på. Egentlig har jeg en sperre for at jenta må være minimum 20 år. Det er jo en lærling, så da er hun trolig rundt 18, kanskje?

Hun har ikke jobba her så lenge, men jeg er genuint interessert i henne. Men jeg føler hun er litt for pen for meg. Samtidig vet jeg ikke om hun er singel.

Hvordan gå fram her? Mest sannsynlig vil hun jo synes at aldersforskjellen er for stor, enten hun er 18 eller 20. Jeg ser ut som om jeg kunne vært 20 selv (babyface, skjeggvekst og tynn kropp), men det gjør vel ikke noen forskjell.

Anonymkode: 94466...160

Under en av praksisperiodene i utdannelsen min så var det en eldre fyr som tydelig la seg etter meg. Det var VELDIG ubehagelig og jeg gruet meg omtrent til hver eneste dag. Hold deg i skinnet du, og kontakt dem heller når de er ferdig med praksisperiodene sine. Å date folk på egen arbeidsplass er forresten aldri populært og kollegaene dine kan fort ser på deg som useriøs.

Anonymkode: 65239...607

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo bli kjent med de først å så se derfra, du kan jo bli kjent med de uten at det skulle være "creepy"... Hvis dere blir kjent, og så går på julebord får du jo kanskje svar på om du har sjangs :) (Hvis du har sosiale antenner, hehe ) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud så mange frekke kommentarer her. Hva skjer det med folk? Dere bør lære dere litt folkeskikk, rett og slett.

For det første; ikke sammenlign meg med eldre menn som sjekker dere opp. Det er ikke det samme. 10 år er ikke unormal forskjell.

For det andre; jeg har ingen intensjoner om å bare pule, og har heller ingen andre planer enn å være hyggelig mot jenta. Vennligst la vær å kalle dette creepy.

For det tredje; å kalle meg en taper på det grunnlaget om at jeg er interessert i en jente på 19-20 år er vilt! Dere som sier det må være bitre, eldre damer?

Hilsen oppgitt TS.

Anonymkode: 94466...160

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så mange frekke kommentarer her. Hva skjer det med folk? Dere bør lære dere litt folkeskikk, rett og slett.

For det første; ikke sammenlign meg med eldre menn som sjekker dere opp. Det er ikke det samme. 10 år er ikke unormal forskjell.

For det andre; jeg har ingen intensjoner om å bare pule, og har heller ingen andre planer enn å være hyggelig mot jenta. Vennligst la vær å kalle dette creepy.

For det tredje; å kalle meg en taper på det grunnlaget om at jeg er interessert i en jente på 19-20 år er vilt! Dere som sier det må være bitre, eldre damer?

Hilsen oppgitt TS.

Anonymkode: 94466...160

Jeg vil ikke kalle deg en taper, men hvorfor mener du det er eldre bitre damer som reagerer på at du som er rundt tredve går etter en tenåring?

Anonymkode: 4522a...950

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke kalle deg en taper, men hvorfor mener du det er eldre bitre damer som reagerer på at du som er rundt tredve går etter en tenåring?

Anonymkode: 4522a...950

Fordi man skulle tro at vanlige mennesker ikke reagerer med slike karakteristikker. At menn ser litt nedover i alder på jenter er veldig naturlig. Mye mer naturlig enn å se oppover iallefall.

Og ikke kom med hersketeknikker som at jeg er rundt tredve og jenta i tenåra. Jeg er i 20-åra, og det er godt mulig jenta også er det. 

Anonymkode: 94466...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei? Jeg har selv opplevd at en har blitt betatt av meg på arbeidsplassen. Jobber som sykepleier og synes rett og slett det er uprofesjonelt og sjekke opp folk på arbeidsplassen. Ta deg sammen og skjerp deg.. Som hun over skriver: du virker som en taper.

Herregud Miriam21, du er en taper. Han har ikke gjort noe annet enn å si han er betatt ig har ikke agert. Du som er sykepleier er nok borti nye folk titt og ofte. Hvis du ser nien du liker og noe streifer tanken, da er du en taper. Husk det da.

Generelt blir jeg overrasket over hvor dømmende noen er selv om de jobber med mennesker, og som kanskje har hatt psykologi på skolen og kanskje lært seg å sette seg i andres ståsted.

Taper ja ja...

Endret av Onar
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...