Gå til innhold

Liam, Noah eller Nathaniel?


Ninetales

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

akkurat det samme tenkte jeg . Hvis ja, så H.K.H Prins Noah. 

                                                 :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du av kongelig byrd?

Hvis du ikke skal svare på spørsmålet mitt så trenger du ikke kommentere i det hele tatt ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner heller ingen som heter Liam eller Nathaniel :) 

Jeg vet om mer enn fem guttebarn som heter Liam. En heter faktisk Liam Nathaniel (!). Du kjenner kanskje ingen nå, men bare vent.

Endret av Kirby
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om mer enn fem guttebarn som heter det. Du kjenner kanskje ingen nå, men bare vent.

Mer enn fem som heter Nathaniel også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Er du av kongelig byrd?

:fnise:

Jeg er glad jeg aldri kommer til å føde prinser eller prinsesser, sykt kjipt å ha Se og Hør liggende i buskene til enhver tid.

Nathaniel er grusomt, Liam er harry og Noah blir for meg altfor bibelsk og teatralsk. Men bibelske navn er jo i vinden, så du vil ikke være alene om å velge noe ned den gaten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liam om Noah ligger begge på topp 15 over mest brukte navn i Norge, så er nok flere enn tenåringsmødre som velger de navna til barna sine. 

og bare det er grunn nok til å styre unna de navnene der....

Anonymkode: 65c49...ecd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn fem som heter Nathaniel også? 

Nei, vet ikke om du rakk å se det redigerte innlegget. Mente mer enn fem som heter Liam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kall ungen Liam Nathaniel Noah, og kombiner ditt og farens etternavn, gjerne med bindestrek. Det burde bli knallbra! 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Noah er veldig fint, men liker også Elias, Theodor, Sander og Johannes.

Personlig har jeg aldri brydd meg om "hva alle andre gjør". Jeg har ei venninne som på død og liv ville ha et navn til sønnen som (nesten) ingen andre i landet har... Syns det er så teit, på så mange måter. Man finner alltid løsninger hvis det er flere med samme navn i en klasse, f.eks "Kari S, Kari N., eller Kari 1 og 2".

Jeg syns du skal velge et navn ut i fra det du og mannen syns er fint, TS :) Drit i hva alle andre mener! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke skal svare på spørsmålet mitt så trenger du ikke kommentere i det hele tatt ;-) 

Du er ikke i posisjon til å bestemme hva jeg eller andre kan få tillatelse til å skrive.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns "alle" har disse navnene for tida. Hvorfor ikke gå tilbake i slekta og se hva som er brukt før i tiden? Kanskje du blir positivt overrasket. Eller kikk i en navnebok.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke i posisjon til å bestemme hva jeg eller andre kan få tillatelse til å skrive.

Sa ikke det heller ;-) Sa du ikke trengte å kommentere om det ikke hadde noe med saken å gjøre :-) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ingen av navna. Alle som er under 20 år og har fått barn kaller barna sine det rundt omkring hele Norge. Så klart må dere velge selv hvilket navn. Min mening er at jeg ikke liker de navna. Kall han heller Mats. 

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Har slitt såå med å finne navn til prinsen i magen, men nå har vi rundet det ned til 3 alternativer. Jeg har alltid villet hatt et spesielt navn, og ikke at gutten min skal hete det samme som 4 andre i klassen. Er vell egentlig derfor jeg lener mer mot Nathaniel enn de to andre, men barnefar er ikke helt med på Nathaniel. Jeg liker Liam og Noah veldig godt, men det plager meg at de ligger så høyt oppe på topplisten. Er jeg bare teit som tenker på dette eller, hva syns dere? Hvilket navn syns dere er finest?

ja du kan jo kalle prinsen din Prince. Garantert inen andre som vil hete det samme i barnehagen :P 

 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat det samme tenkte jeg . Hvis ja, så H.K.H Prins Noah. 

Herlighet, så "morsomme" dere er :-) Er en jo helt vanlig og fin ting å kalle babyen i magen når en ikke har funnet navn enda. For en gjeng altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja du kan jo kalle prinsen din Prince. Garantert inen andre som vil hete det samme i barnehagen :P 

 

 

Og så et par år etterpå kan du endre det til 'the boy formerly known as Prince'.

Men fra spøk til alvor, disse navnene er jo i vinden nå, så om du vil ha et navn ikke så mange andre har ville jeg styrt unna alle tre, faktisk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...