Gå til innhold

Vanligste måtene lesbiske har sex på


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er grønn på dette temaet. Men strap-on, fingring og slikking, er det de vanligste? Finnes det mer egentlig?

Anonymkode: 0e832...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hos oss går det nok mest i 69, men fellesdildo kombinert med kyssing er også en favoritt.

Anonymkode: 8218b...2ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sakser så klart: X

Anonymkode: ef8d4...c3b

Jeg trodde de klippet jeg da...

Anonymkode: dcdcc...44f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde de klippet jeg da...

Anonymkode: dcdcc...44f

Ja, det skulle man tro, men saksing for lesbiske er når de klasker underlivene sine sammen. Merkelig greie.

Anonymkode: ef8d4...c3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss går det nok mest i 69, men fellesdildo kombinert med kyssing er også en favoritt.

Anonymkode: 8218b...2ab

Må innrømme at jeg syns det er merkelig at lesber elsker dildoer når de ikke elsker menn.. Pikken må de tydeligvis ha, selv om de kun elsker kvinner... Har ikke noe i mot homofile, lever jo ikke i en tidskapsel, men rart at lesbiske kvinner ikke klarer å tilfredsstille hverandre nok uten å måtte dra inn kroppsdelen til et kjønn de "ikke tiltrekkes av seksuelt " :klo:

Anonymkode: 1afab...a02

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg syns det er merkelig at lesber elsker dildoer når de ikke elsker menn.. Pikken må de tydeligvis ha, selv om de kun elsker kvinner... Har ikke noe i mot homofile, lever jo ikke i en tidskapsel, men rart at lesbiske kvinner ikke klarer å tilfredsstille hverandre nok uten å måtte dra inn kroppsdelen til et kjønn de "ikke tiltrekkes av seksuelt " :klo:

Anonymkode: 1afab...a02

Siden når ble en dildo en kroppsdel?!

Anonymkode: 0e832...c1a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dildo trenger da ikke se ut som en penis. Som kvinne er det deilig å bli penetrert. Blir som fingring. Man trenger da ikke velge de variantene med blodårer osv.

Anonymkode: 6f78b...d11

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må innrømme at jeg syns det er merkelig at lesber elsker dildoer når de ikke elsker menn.. Pikken må de tydeligvis ha, selv om de kun elsker kvinner... Har ikke noe i mot homofile, lever jo ikke i en tidskapsel, men rart at lesbiske kvinner ikke klarer å tilfredsstille hverandre nok uten å måtte dra inn kroppsdelen til et kjønn de "ikke tiltrekkes av seksuelt " :klo:

Anonymkode: 1afab...a02

En kvinne må fra tid til annen fylles opp vaginalt og tilfredsstilles der. Det er biologisk og fysisk slik kvinner er laget. Mentalt er man også lagd slik. Likevel trenger man ikke like menn eller penis. Synes ikke dette er så vanskelig å forstå, men så er jeg kanskje smartere enn deg. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne må fra tid til annen fylles opp vaginalt og tilfredsstilles der. Det er biologisk og fysisk slik kvinner er laget. Mentalt er man også lagd slik. Likevel trenger man ikke like menn eller penis. Synes ikke dette er så vanskelig å forstå, men så er jeg kanskje smartere enn deg. 

Du er nok smartere enn den der ja. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme at jeg syns det er merkelig at lesber elsker dildoer når de ikke elsker menn.. Pikken må de tydeligvis ha, selv om de kun elsker kvinner... Har ikke noe i mot homofile, lever jo ikke i en tidskapsel, men rart at lesbiske kvinner ikke klarer å tilfredsstille hverandre nok uten å måtte dra inn kroppsdelen til et kjønn de "ikke tiltrekkes av seksuelt " :klo:

Anonymkode: 1afab...a02

En dildo og en penis er ikke det samme.

Anonymkode: febb0...164

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må innrømme at jeg syns det er merkelig at lesber elsker dildoer når de ikke elsker menn.. Pikken må de tydeligvis ha, selv om de kun elsker kvinner... Har ikke noe i mot homofile, lever jo ikke i en tidskapsel, men rart at lesbiske kvinner ikke klarer å tilfredsstille hverandre nok uten å måtte dra inn kroppsdelen til et kjønn de "ikke tiltrekkes av seksuelt " :klo:

Anonymkode: 1afab...a02

Og homofile menn blir tilfredsstilt av å stikke pikken sin inn i noe. Samme sak. Det er nok biologisk.

Anonymkode: e7482...35a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør litt ymse. Slikking, saksing, bruk av hender er vel de vanligste. Deretter brukes det leketøy av ymse slag, som dildoer, vibratorer osv. Strap-on har jeg inntrykk av at ikke er det mest vanlige blant leketøyene. 

Anonymkode: a50d9...dc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skulle man tro, men saksing for lesbiske er når de klasker underlivene sine sammen. Merkelig greie.

Anonymkode: ef8d4...c3b

Hva er merkelig ved å ha sex på en måte som gjør at man stimulerer de delene av kjønnsorganet som er mest følsomt, og som fører til tilfredsstillelse? 

Anonymkode: a50d9...dc3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...