Gå til innhold

MIshandling i psykiatrien


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Psykiatrien i nor-ge er helt pill råtten, seriøst. Jeg har forsøkt å få advokat der, først fikk jeg en flink offentlig en. Fjern som jeg var på det de kaller medisiner( noe rart hjernedop funnet opp på 60 tallet for å lobotomere folk med injeksjoner.

Da vant jeg saken, men fordi jeg hadde problemer med rus så kastet de meg ut av kontrollkommisjonen neste gang, de ville ikke ha " sånne" der.

Så da tapte jeg saken. Ikke noe problem det da, neida: da måtte jeg bare på tortur i ca 8 mnd med tvangsmedisinering som gjorde at jeg ikke kunne konse mer enn 15 min av gangen på noe som helst....

Vel, så skulle jeg prøve å ta utdanning da, så da jeg flyttet og skiftet adresse så lot de meg utrolig nok være i fred, sjokk. Vell, det varte ikke lenge. Så da med en gang jeg ble syk igjen så kom den helvetes tvangsretarderingen( nevroleptika gjør man sykt dumb), ja lett å gå på skole da da, intelligenstestet meg selv med mensa hadde mistet 15 poeng og blitt retardert ned til 100, lett å sitte fjern på nevropletika på Blindern og skulle lese fag må jeg si. Vel jeg holdt ut, selvom jeg fikk selvmordstanker av tvangsmedisineringen. Sterke sådanne impulser, jeg fikk jo ikke bestemme over mitt eget liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bare fordi jeg var syk, og syk ble jeg av stalking og en grusom ulykke og jævlige drittfolk som oppførte seg jævlu mot meg btw. Men det nektet de å innrømme i den der psykiatyriesekten. Istedet anklaget de meg for mine egne problemer og sier at jeg var svak og slem og ikke hadde jobbet hardt nok på skolen og fordi jeg er b menneske og schizo så var jeg bare skyld i mine egne problemer, mm det sa de. Så sa de at alle de folka som har gjort seg feite på min bekostning ved å være ansatt på de der anstaltene var ladies (de bare sitter og snakker om husene sine, ler av pasientene osv btw og driver psykologisk krigføring og er thugs), og de sa  og at jeg var bum. Det har blitt ekstremt dyrt å skaffe klær når man går opp 19 kilo og ned igjen og opp igjen osv. Så....hva sier man da til de egentlig. Prøv å ikke være bum når de har deg luntende rundt etter 4 uker uten søvn og minimalt med mat pga det er flaut å være innlagt og hele samfunnet ser på deg som trash pga du er schizo og man er så bipolar at man blir syk i hjertet av samfunnet og hvor jævlue folk er.

Vel anyways, jeg tapte saken som sagt og flyttet for å komme unna men ble da syk; vel da startet et 7 års helvete med tvangsretardering. Jeg fikk unngått sprøyten en eneste gang ved å reise til utlandet. Då våknet frontallappene mine midlertidig og jeg følte meg ikke tvungent deprimert og retardert mere. FAntastaisk Følelse!!! Vel, det hjelper ikke dritt hva man sier til disse her overgriperene. Har du blitt kvitt en overgriper( sukater) så kommer en ny..... og en ny....og en ny.... det gir faktisk NOIA. (Du skal se steinansiktene på noen av de her folka.) Til slutt hadde de gitt meg så myte psykoaktive stoffer at jeg fikk hallusinasjoner. Målet deres er tydeligvis å eie deg til man dør ung av mishandlingen.....

Jaja, da var det til slutt et kobbel på 12-13 -14 sukatere som hadde vært med på å herpe meg. Jeg fikk ødelagt kroppen min av bivirkningene, og ungdommen min og utdanningen jeg ønsket meg og jeg visste til slutt ikke hva jeg ville med noenting etter å ha blitt undertrykt av de folka og i tillegg fant de ut at jeg drømte om å gifte meg og alt mulig personlig som de brukte mot meg.....vel hele ungdommen ødelagt av å være helt ute på pilleda, ikke kunne føle ikke kunne tenke ligge som et slakt og være neddopet deprimert og miste seg selv. Takk ass!!!!!

For ikke å snakke om hva det gjorde mot hjernen min å være neddopet i 7-8-9 år; svekkelser og fuckings kreft og diabetes. MM dette er nemlig bivirkninger; står i hvert eneste pakningsvedlegg for den som gidder sjekke.

Vel Elsket å male før, hadde ikke sjans på meds. Prøvde til slutt på selvmord 2 ganger pågrunn av kaos i privatlivet og familieproblemer og søvnproblemer da det viste seg at neddopingen gjorde meg verre enn  jeg i utgangspunktet var. Vel, beskjeden fra psykiatrien var kun 2 ting; ja prøv på selvmord( de ansatte), dettte sa de rett ut til meg, truet meg at jeg skulle drepes neste gang jeg legges inn, og at de mente det,(sukateren) pga at jeg tenker feil hver dag og er syk og de vil kun ha friske samfunnsmedlemmer som jobber til døden sluker dem og at de ønsket meg død. Da etter å ha mishandlet meg i åresvis og tatt fra meg mine beste år så jeg ikke kunne kjøre bil engang.

Mm. Fascisme og nazisme much! JEg føler at jeg vil gå uc og bli samfunnsfiende pga hva de drittfolka har gjort mot meg. Mm....

Jaja pga hemmelige gøye prosjekter har jeg fremdeles litt livsprosjekt selvom jeg er MEGET sur på de så har av og til litt på gang. Men dette er sannheten om hvordan psykaitrien har mishandlet meg. Advokater toucher det ikke, det går rett til makten; purken og forsvaret og alt mulig. Sykt opplegg. Syk sekt.

Hvis man skal øve seg på å bli den  der engelen whatever katolikk hva nå trossystem de truer på folk mens de holder de fra livet , og tenke riktig og være riktig og jobbe vettet av seg så ønsker jeg å ha privatliv og selvråderett og at ikke frimurere som har tatt fra meg motorikken skal ha meg til å sku mobiltelefoner når de har tatt fra meg konsentrasjonen min.. Vel, jeg vet at hevnen er søt, derfor sovner jeg med et smil jeg har jobbet hardt for ca hver eneste kveld. De kan nemlig ikke bestemme alt har jeg oppdaget.Haha. Men dette opplegget deres kostet meg mine beste år.  Og jeg tviler ikke et sekund på at de til slutt dreper meg, det har vært nære på en 3-4 ganger på de såkalte avdelingen.

Vel,Liv etter liv blir jeg utsatt for ekstreme påkjenninger som alt for vanskelige å møte når man er  lite barn eller født jente. Det er faktisk vanskelig nok!!! De har gitt meg store tilleggsbyrder og STJÅLET FRA MEG er sannheten. Jeg er egentlig livredd for å skrive dette pga det kan være noen av de gærne folka leser dette, men dette er faktisk sannheten om sekten deres. Ingenting privatliv/ mishandling/ trusler.

Jeg vet godt av hvis noen gidder lese dette får jeg bare sånn latterligjøring og hån og sånn ja du er sjul da gå og heng deg eller gå og legg deg inn og hør på psykologen din. Vel, dette er min historie hvordan jeg ser det og hva de har påført meg så jeg driter i hva dere andre sier sånn helt ærlig.

sannheten om de er faktisk så stygg. for ikke å snakke om de folka som sendte meg inn i dritten.

 

Anonymkode: 1eb58...8ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja så må jeg nevne at de sa jeg ikke var pen nok og ikke var fin og at det ikke var noe fint i meg og at det var derfor de ikke behandlet meg noe fint og skal jeg si deg jeg har TRAUMER. herregud.

Anonymkode: 1eb58...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i tillegg til et eller 2-3 seksuelle overgrep der mens jeg ikke klarte annet enn å ligge i en seng da....

Anonymkode: 1eb58...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og så koste de seg over at jeg fikk kreft og ble syk på sinnet og sa at svulsten min kom til å vokse...Hyggelige folk.....

Anonymkode: 1eb58...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være etterrettelig da så var det ikke de som organiserte kreften jeg har i hodet, det var noe sånt harp illumati opplegg for de som har lest om det; atlantis whatever, hvem som var ansvarlige, men de originerte svulsten, psykaitrien gjorde den VERRE eller utviklet den......prøvde å gå på legevakte etter de illum folks hadde herpet på meg, men ble AVVIST. fuck samfunnet assom!

Anonymkode: 1eb58...8ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg virker du fortsatt ganske syk med ganske klare vrangforestillinger og en manisk måte å legge frem din sak på. Håper du får hjelpen du trenger :)

Anonymkode: ea5d4...de6

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje du trenger behandlingen jeg...for meg virker du ganske syk ennå. Håper de finner en behandling som virker og at du får den hjelpen du trenger. Lykke til!

Anonymkode: 93fc2...57b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du fortsatt trenger behandling, men kanskje det hadde hjulpet å bytte miljø? Nytt sted med nye folk hvor du ikke allerede har vært igjennom det samme med de samme personene (i helsevesenet) hundre ganger før? Kanskje få litt mye syn og mer perspektiv på ting? 

Jeg vet ikke jeg altså, bare et forslag:-) Det høres vondt og trist ut å ha det slik som du har det, håper du får det bedre på en eller annen måte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg leser tråder som det her så priser jeg meg lykkelig og glad for at det ikke står så veldig dårlig til med meg allikevel, kunne visst vært mye verre :opplyser:

Uansett så syntes jeg du bør følge opp behandlingens planene som psykiaterne du har kontakt med har utarbeidet og at du skal følge opp medisinering som lege og psykiatri har gitt deg :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...