Gå til innhold

Bra eller teit å påpeke man har ligget med få


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du er et koneemne så sier det seg jo selv at du har ligget med få så ingen grunn å si ifra. Går selvsagt ikke andre veien, man blir ikke automatisk koneemne bare man har ligget med få menn. koneemnene har jo få sexpartnere siden de blir snappet opp så fort de er tilgjengelige.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv bare ligget med to personer, og for meg er sex forbeholdt forhold og jeg ville ikke ligge rundt og ha sex med masse tilfeldige menn. Jeg bryr meg ikke så mye om hva mannen gjør, så lenge han ikke ligger med andre i forhold. Men istedenfor å fortelle at du har hatt sex med så så mange så kan du heller ta det opp når det blir mer naturlig, og ikke på den måten. :P altså etter en del dates, eller etter han har prøvd seg på noe mer, kan du si du gjerne vil vente litt med å gå lenger, at du ikke er komfortabel med å se sex før du er sikker på partneren osv.  Da ser han også verdiene dine uten at du må si slike teite ting du foreslår i innlegget ditt.

Anonymkode: 483af...6b7

Takk :)


ADMIN Kan godt slette tråden nå . Takk for svar

Anonymkode: b1855...213

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er et koneemne så sier det seg jo selv at du har ligget med få så ingen grunn å si ifra. Går selvsagt ikke andre veien, man blir ikke automatisk koneemne bare man har ligget med få menn. koneemnene har jo få sexpartnere siden de blir snappet opp så fort de er tilgjengelige.

Kjenner mange koner med en legendarisk fortid. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det så stor forskjell i hvor lett man får seg noe, at det er lett å forstå at en del menn ligger med alt de kommer over. Hver gang kan være den siste. Damer trenger jo ikke å legge mye innsats i det for å ha sex med en greit utseende fyr. Av samme årsak som i første avsnitt. Damene bestemmer hvem som puler i Norge, derfor blir menn sexgerilja, som slår til der de har mulighet. 

Anonymkode: 07b5e...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperat, teit og unødvendig. Jeg blir i grunnen litt provosert av at man skal nærmest selge seg selv som god nok for en mann. Har får se til helvete å ta det han får. Hvis ikke kan han gå videre. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperat, teit og unødvendig. Jeg blir i grunnen litt provosert av at man skal nærmest selge seg selv som god nok for en mann. Har får se til helvete å ta det han får. Hvis ikke kan han gå videre. 

Enig.

Du skal ikke i samme slengen vise frem lakenet med blod på fra da du mistet jomfrudommen? 😉

Jeg vil at en kjæreste skal like meg for den fantastiske personen jeg er, ikke for antall sexpartnere jeg har hatt 😊

Anonymkode: 08ab0...967

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: 

Å sånn i forbifarten 'skryte litt' av hvor få mennesker man har hatt en seksuell relasjon til.... det ville være nok til å få meg til å be om regningen og å konsentrere meg om å finne første toget hjem tenker jeg.

Kleint... fryktelig kleint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Desperat, teit og unødvendig. Jeg blir i grunnen litt provosert av at man skal nærmest selge seg selv som god nok for en mann. Har får se til helvete å ta det han får. Hvis ikke kan han gå videre. 

Her er du inne på selve kjernen av hvordan samfunnet fungerer. Dette er noe jeg også har lagt merke til. Det gjelder ikke bare sex, menn blir også sure, irriterte, over enslige kvinner som drar til Danmark for å få barn gjennom assistert befruktning. De mener hun skal vente og se om hun ikke finner en mann først.

I veldig stor grad handler samfunnet om at kvinnen må tilpasse seg mannen. Lyve om antall partnere for å ikke skuffe mannen. Vente med å få barn til hun funnet en mann å starte en "kjernefamilie" med, for å ikke skuffe mannen.

Det er aldri mannen som må tilpasses kvinnen. Aldri mannen som må akseptere kvinnen som hun er. Om hun så har barn, egne barn.

Men vet du hva? Jeg synes det er på høy tid at menn begynner å lære seg å tilpasse seg oss kvinner!

 

(Til antifeminister og admin/mod: IKKE ALLE MENN! selvfølgelig finnes det fine, flotte, gode unntak.)

Anonymkode: 5d98a...899

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er du inne på selve kjernen av hvordan samfunnet fungerer. Dette er noe jeg også har lagt merke til. Det gjelder ikke bare sex, menn blir også sure, irriterte, over enslige kvinner som drar til Danmark for å få barn gjennom assistert befruktning. De mener hun skal vente og se om hun ikke finner en mann først.

I veldig stor grad handler samfunnet om at kvinnen må tilpasse seg mannen. Lyve om antall partnere for å ikke skuffe mannen. Vente med å få barn til hun funnet en mann å starte en "kjernefamilie" med, for å ikke skuffe mannen.

 

Anonymkode: 5d98a...899

Man kan være for eller i mot assistert befruktning for single, men om man ikke ser at spørsmålet handler om barnets beste og ikke "at kvinnen må tilpasse seg mannen" så er man ute og kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er teit er å snakke om antall sexpartnere overhodet. Det har da absolutt ikke en date/ny partner noe som helst med! Og TS sine foreslåtte måter å fremstille seg som classy lady som visst søren ikke har sex nei! høres mer ut som "jeg har egentlig pult 58 stk, men 50 av de brukte kondom så de telles ikke"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...