Gå til innhold

Bra eller teit å påpeke man har ligget med få


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bra å vite at dama har ligget med få. Har hun ligget med mange  så bør hun holde tett! 

Uansett alder?

Anonymkode: 9bf1b...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...


I dating vil man selge seg inn så godt som mulig. Få sexpartnere i dagens samfunn er noe JEG som kvinne er stolt av.
Er det bra å legge frem dette på date eller unormalt og overveldene at man skryter av uoppfordret?
Liksom "jeg har nesten ikke ligget med noen så hvis det er det du er ute etter kaster du bort tid"
eller "play your cards right, jeg har bare ligget med xx stk hele livet :) så her får du bra dame" (ikke si det ordrett da men det er det som blir budskapet)

Jeg tenker for å få han til å tenke at denne damen skal han ikke gi slipp på, men det kan kanskje virke mot sin hensikt at han tenker jeg har vært gal, for åpen, eller er dårlig i senga?

Anonymkode: b1855...213

Nei det er ikke bra. 

Det å i det sånn som du nevner vil starte DD assosiasjoner - DramaDame - krevende - dårlige erfaringer - rett og slett sur stemning..

 

Stemning er det viktigste når man treffer nye mennesker - hvordan stemmning man skaper i menneske har betydning for om det i det hele tatt er interesse der videre.. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du ikke har ligge med halve byen, slik jenter flest har nå til dags.

Men det er ikke noe du bør si. Dersom ei jente hadde følt for å si til meg at hun hadde ligget med veldig få, så hadde jeg tenkt det stikk motsatte + at det hadde vært veldig en unaturlig ting å si. Ihvertfall hvis det var på en date. Den eneste situasjonen det hadde vært naturlig å si det er rett før eller etter sex. Da kunne du sagt at du ikke har vært med mange, og det hadde vært en naturlig setting å si det i. Hvis ikke det var på første date da. Da hadde jeg bare ledd av en slik påstand.

Den beste måten å vise at du ikke har vært med flere titalls menn er å holde litt igjen, og ikke hoppe i seng med mannen innen de første par timene du treffer ham. Vis at du ikke ligger med menn med en gang du treffer dem.

Anonymkode: 0023f...78f

Lenke til kommentar
Del på andre sider


I dating vil man selge seg inn så godt som mulig. Få sexpartnere i dagens samfunn er noe JEG som kvinne er stolt av.
Er det bra å legge frem dette på date eller unormalt og overveldene at man skryter av uoppfordret?
Liksom "jeg har nesten ikke ligget med noen så hvis det er det du er ute etter kaster du bort tid"
eller "play your cards right, jeg har bare ligget med xx stk hele livet :) så her får du bra dame" (ikke si det ordrett da men det er det som blir budskapet)

Jeg tenker for å få han til å tenke at denne damen skal han ikke gi slipp på, men det kan kanskje virke mot sin hensikt at han tenker jeg har vært gal, for åpen, eller er dårlig i senga?

Anonymkode: b1855...213

Det vil være bra for de som har samme verdier som deg og teit for de som mener at mange sexpartnere er en bra ting. 

Jeg synes du skal være stolt av det, for det viser måtehold, noe som er en bra ting med mulighetene og normene nå i dag :-). 

 

Men jeg ville kanskje ha ventet med å prate om det til du blir litt kjent med den du vil date. Hvis ikke kan det virke som at du er dømmende ovenfor de som mener fri sex er bra. 

Endret av Svampebobb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan fort virke litt moraliserende. Blir vel litt som å snakke om hvor ofte man trener, at man aldri spiser sjokolade, og at man månedlig gir til minst fire veldedige organisasjoner.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det å snakke om antall sexpartnere er noe man gjør når man er 20 år og yngre... Veldig turn-off om en mann hadde spurt meg hvor mange jeg hadde ligget med. 

Jeg vet om ei som er sammen med byens rundbrenner. Han har hatt sex med langt over 100 jenter. "Alle" går og snakker om at det er så synd i henne. Så det er jo ikke kun negativt om ei jente som har hatt sex med mange menn. Han jeg prater om måtte finne seg dame fra en annen by siden alle her vet hvordan han er.

Anonymkode: d8078...a0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du har ligget med få, men teit å kunngjøre det ut av det blå.

Anonymkode: 8fa75...ebb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del spiller det ingen rolle om du har hatt èn eller førti. Ikke min, eller andres, business i det hele tatt. Hva du har gjort som singel før i tiden skal ikke ha ringvirkninger på et forhold frem i tiden. My five cents iallefall.

Hadde du hatt et stort problem med monogami ville det selvsagt stilt seg annerledes, iallefall hvis jeg var en del av målgruppen din. Det vitner om dårlig karakter.

Det er ikke noe vits i å kunngjøre det iallefall. Hadde jeg lest det på en profil eller snakket med noen som dro det ut av det blå ville jeg tenkt "Hvorfor poengterer hun det?" og så ville jeg tenkt at her er det ugler i mosen. Hvis du virkelig vil påpeke det kan du lede samtalen inn mot temaet og så få det inn der på en naturlig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del spiller det ingen rolle om du har hatt èn eller førti. Ikke min, eller andres, business i det hele tatt. Hva du har gjort som singel før i tiden skal ikke ha ringvirkninger på et forhold frem i tiden.

Men det kan det jo fort. Om dine venner eller familie har høvlet over dama di kan det jo fort bli en snakkis, samt litt ukomfortabelt sosialt.

Anonymkode: a3970...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har antall tidligere sexpartnere med din kvalitet som kjæreste å gjøre..? Så lenge du ikke smitter ham med noe eller er utro gjør det jo ikke ham noe om du har ligget med to eller tyve menn før. Det synes jo ikke utenpå hvor mange du ligger med, og det sier svært lite om deg som person her og nå...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan det jo fort. Om dine venner eller familie har høvlet over dama di kan det jo fort bli en snakkis, samt litt ukomfortabelt sosialt.

Anonymkode: a3970...769

Folk snakker uansett om de har høvla over ho eller ikke. Nå er jeg fra et relativt lite sted hvor det er ganske vanlig at den utkårede har vært på noen du vet hvem er. Det eneste problemet jeg har lagt merke til selv er sjalusi og drama, men det har vært i situasjoner hvor man anerkjenner partene som ekser og ikke bare et ONS. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har antall tidligere sexpartnere med din kvalitet som kjæreste å gjøre..? Så lenge du ikke smitter ham med noe eller er utro gjør det jo ikke ham noe om du har ligget med to eller tyve menn før. Det synes jo ikke utenpå hvor mange du ligger med, og det sier svært lite om deg som person her og nå...

Jo, det gjør det

Les og lær

http://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0014162

 

 

Anonymkode: 07b5e...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv bare ligget med to personer, og for meg er sex forbeholdt forhold og jeg ville ikke ligge rundt og ha sex med masse tilfeldige menn. Jeg bryr meg ikke så mye om hva mannen gjør, så lenge han ikke ligger med andre i forhold. Men istedenfor å fortelle at du har hatt sex med så så mange så kan du heller ta det opp når det blir mer naturlig, og ikke på den måten. :P altså etter en del dates, eller etter han har prøvd seg på noe mer, kan du si du gjerne vil vente litt med å gå lenger, at du ikke er komfortabel med å se sex før du er sikker på partneren osv.  Da ser han også verdiene dine uten at du må si slike teite ting du foreslår i innlegget ditt.

Anonymkode: 483af...6b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil jo spille en rolle for mange menn at det har vært få sexpartnere involvert. Det samme vil det gjøre for mange kvinner.

Folk er jo forskjellige, og mitt inntrykk er at de som har hatt mange sexpartnere ofte ikke er så åpne som personer. De som har hatt få sexpartnere er mer åpne og kan snakke med andre om mer personlige ting.

Dette bekreftes jo litt av at de med få sexpartnere fint kan fortelle sin partner hvor mange man har hatt sex med, mens de som har hatt mange sier helst ingenting om hvor mange de har hatt - og ønsker ikke å snakke med partneres sin om det.

Anonymkode: 6c6f5...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt utrolig teit å annonsere det på den måten. Jeg ville faktisk mistenkt at du løy dersom du la det frem slik du gjør i HI. 

Personlig driter jeg langt i hvor mange min partner har vært med tidligere.

Anonymkode: 3f6af...8a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at du ikke har ligge med halve byen, slik jenter flest har nå til dags.

Men det er ikke noe du bør si. Dersom ei jente hadde følt for å si til meg at hun hadde ligget med veldig få, så hadde jeg tenkt det stikk motsatte + at det hadde vært veldig en unaturlig ting å si. Ihvertfall hvis det var på en date. Den eneste situasjonen det hadde vært naturlig å si det er rett før eller etter sex. Da kunne du sagt at du ikke har vært med mange, og det hadde vært en naturlig setting å si det i. Hvis ikke det var på første date da. Da hadde jeg bare ledd av en slik påstand.

Den beste måten å vise at du ikke har vært med flere titalls menn er å holde litt igjen, og ikke hoppe i seng med mannen innen de første par timene du treffer ham. Vis at du ikke ligger med menn med en gang du treffer dem.

Anonymkode: 0023f...78f

Du kan ikke komme med slik påstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke komme med slik påstander.

Har du ligget med mange?

Anonymkode: 62fdf...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...