Gå til innhold

Black Friday - butikker eller nett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hater den nye siteringen!

Sorry. Hva er CyberMonday?

Anonymkode: 98d67...6f0

Her http://fredrikblanke.com/black-friday-og-cyber-monday-norge/

står det info om både Cyber monday og Black friday.

Fra artikkelen:

"Så hvilke nettbutikker i Norge kommer til å kjøre tilbud disse dagene?
(*Oppdatert liste med bekreftede netthandel rabatter finner du under.)
Det vet man selvsagt ikke med sikkerhet før selve dagen, men jeg vil under gi noen tips på butikker jeg vet med sikkerhet vil gjøre det.

1. CDON.no
2. Mpx.no
3. Nelly.com
4. Coolshop.com
5. X-life.no
6. Platekompaniet.no
7. Stylepit.no
8. Proteinfabrikken.no
9. Room21.no
10. Babystore.no
11. Lekmer.no
12. Infurn.com
13. Blush.no
14. Blivakker.no
15. Ark.no

Mer enn 200 norske nettbutikker skal faktisk ha gitt signaler om at de vil kjøre Black Friday, så det er jo i grunn bare å følge med der ute."

 

Anonymkode: 8992a...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal ikke bli lurt til å bruke mer penger enn nødvendig i år...

Du er fornuftig! :hjerte:

Jeg skal heller ikke bruke mer penger enn nødvendig :)  (dvs jeg skal kun kjøpe det jeg trenger til meg selv og i gaver, så rimelig som mulig)

Anonymkode: 8992a...b22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det virker som det er på vei mot Black Week! Jeg ser flere og flere butikker som har tilbudet gjeldende hele uka og da er vel utvalget skrantent når selve fredagen kommer..

Ikke når de gjør det slik som denne butikken, og har utvalgte varer som er på tilbud for hver enkelt av de dagene :)

http://www.stormberg.com/no/kampanje/black-friday/#banners

 

Anonymkode: 8992a...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for all del topp dette altså, men Dressmann, Elkjøp, Vita osv. gjør det annerledes.

Ok. Takk for svar! Så på de butikkene du nevner, er det best å handle på mandag før black friday?

Anonymkode: 8992a...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke, har ikke sjekket vareutvalget i noen av butikkene men vet at de kjører generelle salg hele uka og tenker at det derfor er sannsynlig at utvalget synker utover i uka? Mitt poeng var bare at Black Friday bør være nettopp det slik at ikke folk dukker opp på fredag for å gjøre kupp og så finner ut at det har vært salg i fire dager allerede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, har ikke sjekket vareutvalget i noen av butikkene men vet at de kjører generelle salg hele uka og tenker at det derfor er sannsynlig at utvalget synker utover i uka? Mitt poeng var bare at Black Friday bør være nettopp det slik at ikke folk dukker opp på fredag for å gjøre kupp og så finner ut at det har vært salg i fire dager allerede.

Jeg er enig med deg.

 

Anonymkode: 8992a...b22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre jesus. Var på en ny åpning med Black Friday priser i dag. Var så forbanna at jeg fikk lyst til å dra ned folk.
Kort fortalt;
- Kjerringer som presser seg frem
- Tar 20 plagg og løper, for så å sjekker størrelse og kaster alle på gulvet i en krok
- Tar 30 av noe som kun blir solgt 50 av!! 
- Tar med seg halve slekten, barn som løper rundt og river ned alt, og er generelt i veien for andre folk. 
- Bruker barna som en vegg for å forhindre at andre kunder frem til hyllen! Jeg var så nære på å slå ned en drittunge som sto å spyttet på folk, slik at moren fikk finne 10 plagg av noe som det kun var 30 av! 
- Setter igjen vognen i køen, for så å løpe rundt og hente 40 nye ting. Mens normale folk må stå i en time i kø

Jeg Hater Mennesker!!! 
Jeg var så sint at jeg kunne ha dratt ned hun kjerringa som gikk rundt å stjal fra andres vogner og kurver. BITCH fra en annen verden. Det kokte inni meg, så mamma måtte dra meg utav butikken. Jeg var så nære på å slå hun ned at jeg har ikke ord, håper hun sover dårlig i natt. Ba ei feit bitch om å ryk og reis og gå å drikk smør da hun prøvde å rive ei jakke utav hendene mine. Da var jeg så forbannet at hun var nære på å få noe hardt i trynet. Ga så jakken til søsteren min som skulle ha den også gikk jeg og mamma. Eller jeg ble dratt utav butikken :fnise:
Fikk ikke kjøpt en dritt, for jeg ble så målløs og forbanna over hvordan folk oppfører seg på salg. 

Så nei, jeg skal ingen plass i morgen.
Jeg holder meg til netthandel, for mennesker og salg det er fader meg et helvete på jord! Folk eier ikke skam! 

Anonymkode: b3075...fc6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ut klokken 9 i morgen for å kjøpe hundmat på tilbud. Fader altså, prøvd å overtale pappa til å dra for meg, for jeg gruer meg! 
Frekke folk og salg er aldri en bra ting. Jeg hater slike dager. Men 100kr for 15 kg hundmat (som egentlig koster 800kr) er folk bra til å la det gå. Håper resten av dyreeierne faller og brekker lårhalsen på isen i morgen, slik at jeg får kjøpt hundmat i fred og ro! 

Anonymkode: b3075...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nille har black-friday-salg på lilla lys og lys på batteri (halv pris).

 

 

Anonymkode: 8992a...b22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gjør man de beste kuppene på black friday? I fysiske butikker her i Norge eller på nettet?

Anonymkode: 4db46...65c

http://www.dinside.no/935360/7-tips-for-black-friday-shopping

Det er viktig å sjekke prisene, med f.eks Prisjakt. For det er ikke bestandig at prisene er lavest akkurat under Black friday-salget...

Anonymkode: 8992a...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal bare handle lilla adventslys på Nille..De har til 1/2 pris.mangler adventslys. Shopping sparer jeg til januar da tilbudene er bedre enn på Black friday.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede fått kjøp meg veske, kjole og sko! Det måtte jeg jo kjøpe uansett, så er fornøyd. Nelly har forresten bra salg på partysko nå! Jeg liker å sjekke prisguide og cuponation for full oversikt, jeg synes de er aller best.

Anonymkode: 1c056...dc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...