Gå til innhold

Black Friday - butikker eller nett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gjør man de beste kuppene på black friday? I fysiske butikker her i Norge eller på nettet?

Anonymkode: 4db46...65c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min personlige erfaring fra i fjor er at noen produkter på nettet er billigere på Cyber monday enn på Black friday.

Endret av lisamari
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige erfaring fra i fjord er at noen produkter på nettet er billigere på Cyber monday enn på Black friday.

Hater den nye siteringen!

Sorry. Hva er CyberMonday?

Anonymkode: 98d67...6f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater den nye siteringen!

Sorry. Hva er CyberMonday?

Anonymkode: 98d67...6f0

Det samme som Black Friday, bare på en mandag. 

Anonymkode: c6748...937

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det samme som Black Friday, bare på en mandag. 

Anonymkode: c6748...937

i desember? hvilken mandag da?

Anonymkode: 98d67...6f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor skal dere gå? Jeg er spesielt på jakt etter klær, sko og vesker. Noen som vet vor i Oslo det lønner seg å gå? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige erfaring fra i fjord er at noen produkter på nettet er billigere på Cyber monday enn på Black friday.

I fjord?

Anonymkode: 25e59...a8b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er oversikt over alle (nett)butikkene som har BF-tilbud http://www.prisguide.no/tilbud/black-friday?gclid=CPjipqH5qMkCFePOcgodH3sMzQ 

Det er mer uoversiktlig hvilke butikker som har tilbud, så du må enten se på arrangementer på Facebook, eller dra ut og se selv på selve dagen :) 

De dyre skobutikkene med fine sko eller eksklusive klesbutikker er kanskje ikke så mye med? Kan ikke huske jeg handlet noe på black friday i fjor. Ser ut som det er mest kjedebutikker, sportsutstyr, elektronikk, salongprodukter osv.. Tror januarsalget er bedre når det kommer til klær, vesker og sko? Eller tar jeg feil? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dyre skobutikkene med fine sko eller eksklusive klesbutikker er kanskje ikke så mye med? Kan ikke huske jeg handlet noe på black friday i fjor. Ser ut som det er mest kjedebutikker, sportsutstyr, elektronikk, salongprodukter osv.. Tror januarsalget er bedre når det kommer til klær, vesker og sko? Eller tar jeg feil? :)

Dyre sko - og veskebutikker har jeg ikke peiling på, da jeg ikke interesserer meg for akkurat det :fnise: For meg er kjedebutikk-klær og sko bra nok. Men det kommer litt an på hvilke butikker du hinter til da? Januar-salget er jo genialt, men personlig får jeg alltid følelsen av at de bare samler opp alt av klær de ikke fikk solgt, og setter lavere pris på det. Noe kan være fint selvfølgelig, men jeg har enda til gode å finne noe jeg virkelig liker på salg.

Som sagt har jeg ikke så god peiling på hva du kategoriserer som "dyre sko-og veskebutikker", men hvis du oppgir noen navn så kan jeg godt sjekke for deg :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dyre sko - og veskebutikker har jeg ikke peiling på, da jeg ikke interesserer meg for akkurat det :fnise: For meg er kjedebutikk-klær og sko bra nok. Men det kommer litt an på hvilke butikker du hinter til da? Januar-salget er jo genialt, men personlig får jeg alltid følelsen av at de bare samler opp alt av klær de ikke fikk solgt, og setter lavere pris på det. Noe kan være fint selvfølgelig, men jeg har enda til gode å finne noe jeg virkelig liker på salg.

Som sagt har jeg ikke så god peiling på hva du kategoriserer som "dyre sko-og veskebutikker", men hvis du oppgir noen navn så kan jeg godt sjekke for deg :) 

Jeg bruker også klær fra kjedebutikker, men det er jo ikke så dyrt i utgangspunktet, så på salg liker jeg å gjøre "designkupp" :fnise:  Tenekr på steen&strøm, eger og paleet med butikker som svean, høyer eller tatler osv :) Takk, så snilt! Er veldig ute et et par nye støvletter. Så si gjerne fra om du kommer over black friday på en skobutikk med gode sko i bra kvalitet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også klær fra kjedebutikker, men det er jo ikke så dyrt i utgangspunktet, så på salg liker jeg å gjøre "designkupp" :fnise:  Tenekr på steen&strøm, eger og paleet med butikker som svean, høyer eller tatler osv :) Takk, så snilt! Er veldig ute et et par nye støvletter. Så si gjerne fra om du kommer over black friday på en skobutikk med gode sko i bra kvalitet :)

Oi, dette var utenfor min kunnskapsevne merker jeg :fnise: 

Jeg skal prøve, men hvis du er godt kjent med de merkebutikkene, kan du jo google selve butikken og skrive black friday bak? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, dette var utenfor min kunnskapsevne merker jeg :fnise: 

Jeg skal prøve, men hvis du er godt kjent med de merkebutikkene, kan du jo google selve butikken og skrive black friday bak? 

Har gjort det, men finner ikke noe, så de er sikkert ikke med :/ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

i desember? hvilken mandag da?

Anonymkode: 98d67...6f0

Det er nettbutikkenes svar på Black friday.

Det er mandagen etter Black Friday, altså i år er det den 30. november.

I fjord?

Anonymkode: 25e59...a8b

Beklager så meget, frøken korrekturleser, men jeg leste ikke gjennom innlegget mitt. Kan jeg få be om tilgivelse?

Endret av lisamari
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke bli lurt til å bruke mer penger enn nødvendig i år...

Ok, takk for informasjonen?
Man blir ikke lurt hvis man gjør litt research.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det virker som det er på vei mot Black Week! Jeg ser flere og flere butikker som har tilbudet gjeldende hele uka og da er vel utvalget skrantent når selve fredagen kommer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...