Gå til innhold

Hvordan få tida til å gå fortere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Studerer i utlandet i 9 mnd, har 6 mnd igjen. Savner kjæresten hjemme. Sliter skikkelig med å holde humøret oppe uten han. Trenger tips til å få tida til å gå fortere! Bor i et gørrkjedelig sted hvor alle er superkristne og drar til kirka hver dag, noe jeg respekterer såklart, men er ikke med på. 

Anonymkode: 4c0ee...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Studerer i utlandet i 9 mnd, har 6 mnd igjen. Savner kjæresten hjemme. Sliter skikkelig med å holde humøret oppe uten han. Trenger tips til å få tida til å gå fortere! Bor i et gørrkjedelig sted hvor alle er superkristne og drar til kirka hver dag, noe jeg respekterer såklart, men er ikke med på. 

Anonymkode: 4c0ee...b56

Se på film på netflix, sweflix, eller swefilmer... Du kan for eksempel.... sitte å surfe på en hobby du har.... Hvis du kjeder deg, så er det kjekt å sitte å surfe litt på nettet. Er mye underholdning i det. Du kan trene... Fotografering er kult, spesiellt i naturen. Natur og landskapsbilder. :) Dyrke interesser som du liker. Lese historie. Se historiske ting. Studere bygninger... Er så utrolig mye som er spennende å finne på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette var noen utrolig gode tips, jeg er veldig glad i naturen og å ta bilder av den. Men jeg har et problem.. Jeg bor i staten Michigan, og her er landskapet flatt som en pannekake, lite trær og genrelt bare lite natur med svære flate åkere. Jeg kan heller ikke kjøre noe steder da jeg ikke har lappen. Ser veldig mye filmer, men blir litt lei.. Skal prøve å surfe litt rundt på nettet og finne noe jeg liker! Takk for gode tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All a man needs is something to be enthusiastic about. Eller noe i den dur :) Nå er jo du en kvinne, men antar konseptet er overførbart ;) 

Bruk tiden din på studier og ting som er kjekt, da går tiden fort. Hva med å trene slik at du er i kjempeform når du kommer hjem til kjæresten din?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All a man needs is something to be enthusiastic about. Eller noe i den dur :) Nå er jo du en kvinne, men antar konseptet er overførbart ;) 

Bruk tiden din på studier og ting som er kjekt, da går tiden fort. Hva med å trene slik at du er i kjempeform når du kommer hjem til kjæresten din?:)

Tenk hvis hun er lubben og begge to liker det da? Alt handler ikke om å se ut som fotballfrue her i verden skjønner du. 

Anonymkode: dfc12...f9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvis hun er lubben og begge to liker det da? Alt handler ikke om å se ut som fotballfrue her i verden skjønner du. 

Anonymkode: dfc12...f9d

Hvis hun er lubben og liker det, så kan hun gjøre noe annet enn trening. Ikke så vanskelig, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener hver dag, for å holde formen oppe. Er ikke lubben, men kunne gjerne strammet opp litt. Typen trener mye hjemme, han pleide å være veldig tynn men nå er han full av muskler. Maten her i statene er jo ikke akkurat det sunneste, så jeg regner med å legge på meg litt. Hvis ikke hadde det vært utrolig kjekt å trent litt, vi har en tredemølle her heldigvis, for her er det ingen som befinner seg på gaten!:fnise:(alle kjører overalt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle rundt deg kan da ikke være tørre kristenpinner..?

Surfing, se morsomme videoer, lese bøker, hekling eller strikking, TV/film, rydd i klesskap, organiser hvis ting er litt rotete..

Hvor i Michigan bor du? Finnes store, fantastiske skoger der også. Kan du melde deg på et kurs, melde deg inn i en klubb eller lignende?

Anonymkode: ed179...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en hobby, noe du virkelig finner engasjerende. Skjønner at det ikke er lett, og spesielt når det virker som om ingen rundt deg har lignende interesser som deg. Jeg er selv i en situasjon hvor jeg må vente lenge mellom hver gang jeg kan se en, og vi kan ikke ha kontakt i mellomtida heller, men man må nesten bare innse at tiden går og plutselig er dagen der. Det er best å finne noe å drive med istedenfor å bare sitte og vente. Det blir utrolig tungt i lengden.

Anonymkode: 06aaa...26b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...