Gå til innhold

Hvorfor sover du ikke?


tankespinn

Anbefalte innlegg

Jeg sovner så fort når jeg sover hos/med kjæresten min, men når jeg sover alene så ligger jeg lenge og funderer over livets gang. Det er forferdelig irriterende, men jeg sliter faktisk med å sove når jeg er alene! Det er merkelig, da jeg sov helt alene i 24 år uten problemer what so ever, men etter mange netter med min kjære så innser jeg hvor glad jeg er i å sove med han liggende i skje bak meg.

Sorry, dagens håpløse romantiske utsagn.

God natt! 

Anonymkode: 8f825...51a

Helt enig! Jeg sovner også så fort og sover så godt sammen med kjæresten min, men når jeg ligger alene går jeg meg bort på tankevandring :ler2: Slitsomt, men tydeligvis ikke uvanlig! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Er så enkelt og greit med smileys for å uttrykke seg! Blir nok sikkert vanlig å plotte inn noen sånne i seriøse mailer med tiden også :ler2:

Hehe. Er bare så vanskelig uten. Enkelte ganger så skriver jeg noe, og så tenker jeg "Hm.. der hørtes jeg litt grinete ut", så da må jeg slenge inn en :) eller en :P slik at de forstår at jeg ikke mener å være kjip :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Er bare så vanskelig uten. Enkelte ganger så skriver jeg noe, og så tenker jeg "Hm.. der hørtes jeg litt grinete ut", så da må jeg slenge inn en :) eller en :P slik at de forstår at jeg ikke mener å være kjip :P

Ja hahah, kjenner meg veldig igjen :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sove fordi jeg er trist og grubler over hvorfor enkelte ting har skjedd med meg i det siste, og hva jeg kan gjøre for at lignende ting ikke skjer i fremtiden. Jeg er også en håpløs romantiker så jeg ligger i sengen min, hører på triste kjærlighets-ballader og drømmer meg bort til han jeg skulle ønske jeg kunne lese tankene til og vite om han tenker like mye på meg eller ikke..

Endret av nicecar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Jeg sov egentlig, men våknet som vanlig etter 4 timer. Nå skal jeg ta en kopp kakao og håpe at litt Ibsen på sengekanten er traustig nok til å få meg til å sove litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen i ped kl 09... Pensumet er på over 3000 s og jeg begynte å lese på mandag(..) 

Anonymkode: 02fb8...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke sove fordi jeg er trist og grubler over hvorfor enkelte ting har skjedd med meg i det siste, og hva jeg kan gjøre for at lignende ting ikke skjer i fremtiden. Jeg er også en håpløs romantiker så jeg ligger i sengen min, hører på triste kjærlighets-ballader og drømmer meg bort til han jeg skulle ønske jeg kunne lese tankene til og vite om han tenker like mye på meg eller ikke..

åh jeg har vært der jeg også <3 kjenner meg godt igjen. 

Anonymkode: 02fb8...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...