Gå til innhold

Hvorfor sover du ikke?


tankespinn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hehe, ja. Skulle egentlig poste anonymt :klaske:

Lett for :) har du en fin kveld/natt? 

Kan du ikke omdøpe innlegget til: "Hvorfor sover du ikke?"

Jeg kan begynne: Jeg får ikke sove fordi jeg sov alt for lenge i morges, og jeg irriterer meg grønn over meg selv fordi jeg ikke er trøtt. Teller ned timene til jeg skal stå opp igjen.... som er 6 timer til :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lett for :) har du en fin kveld/natt? 

Kan du ikke omdøpe innlegget til: "Hvorfor sover du ikke?"

Jeg kan begynne: Jeg får ikke sove fordi jeg sov alt for lenge i morges, og jeg irriterer meg grønn over meg selv fordi jeg ikke er trøtt. Teller ned timene til jeg skal stå opp igjen.... som er 6 timer til :tristbla:

God ide:tongue:  Ja, jeg har egentlig en fin kveld/natt til tross for en stressende jobbdag. 

Haha, huff, er alltid så fint å være sent oppe helt til alarmen ringer på morningen :) Jeg sover ikke fordi jeg også sov alt for lenge i dag tidlig, og jeg er altfor glad i tv-serier og forumer. Jeg sover ikke fordi jeg også er så altfor god til å tenke på alt mulig rart når jeg først får tid :roll:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ide:tongue:  Ja, jeg har egentlig en fin kveld/natt til tross for en stressende jobbdag. 

Haha, huff, er alltid så fint å være sent oppe helt til alarmen ringer på morningen :) Jeg sover ikke fordi jeg også sov alt for lenge i dag tidlig, og jeg er altfor glad i tv-serier og forumer. Jeg sover ikke fordi jeg også er så altfor god til å tenke på alt mulig rart når jeg først får tid :roll:

 

 

Sant det er irriterende!!! Jeg blir liggende og så finner hjernen min ut at "nå er det tid for å bekymre seg for noe du sa til en eller annen random person for fire år siden som kanskje kunne bli oppfattet feil" 

Da er KG et bedre alternativ... Men problemet nå er at hodet mitt nå begynner å undre seg over hva det skal bli bekymret for denne natten :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovner så fort når jeg sover hos/med kjæresten min, men når jeg sover alene så ligger jeg lenge og funderer over livets gang. Det er forferdelig irriterende, men jeg sliter faktisk med å sove når jeg er alene! Det er merkelig, da jeg sov helt alene i 24 år uten problemer what so ever, men etter mange netter med min kjære så innser jeg hvor glad jeg er i å sove med han liggende i skje bak meg.

Sorry, dagens håpløse romantiske utsagn.

God natt! 

Anonymkode: 8f825...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant det er irriterende!!! Jeg blir liggende og så finner hjernen min ut at "nå er det tid for å bekymre seg for noe du sa til en eller annen random person for fire år siden som kanskje kunne bli oppfattet feil" 

Da er KG et bedre alternativ... Men problemet nå er at hodet mitt nå begynner å undre seg over hva det skal bli bekymret for denne natten :(

Veldig irriterende! Haha, kjenner meg igjen der altså:roll: 

Det som bekymrer meg akkurat nå er at folk her på KG kanskje er litt provoserte over at denne tråden er under kategorien "seksualitet" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig irriterende! Haha, kjenner meg igjen der altså:roll: 

Det som bekymrer meg akkurat nå er at folk her på KG kanskje er litt provoserte over at denne tråden er under kategorien "seksualitet" :fnise:

Jeg sover ikke fordi jeg er så seksuelt frustrert.

There, I fix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig irriterende! Haha, kjenner meg igjen der altså:roll: 

Det som bekymrer meg akkurat nå er at folk her på KG kanskje er litt provoserte over at denne tråden er under kategorien "seksualitet" :fnise:

Haha :P Tror ikke du blir kastet ut fra forumet av den grunn :P Du kan jo rapportere den  selv og be om at den blir flyttet til en annen kategori :) Jeg ble plutselig sulten og fikk lyst på havregrøt av alle ting... men jeg gidder ikke gå opp av sengen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover ikke fordi jeg er så seksuelt frustrert.

There, I fix.

Ekstremt seksuelt frustrert jeg og... Er forsåvidt singel så burde vel være det :P Nå hjalp jeg litt til jeg og! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P Tror ikke du blir kastet ut fra forumet av den grunn :P Du kan jo rapportere den  selv og be om at den blir flyttet til en annen kategori :) Jeg ble plutselig sulten og fikk lyst på havregrøt av alle ting... men jeg gidder ikke gå opp av sengen :(

Ja, det kan jeg jo :)  Hahaha, livets problemer... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynner å innse at jeg er i overkant glad i smileys... Både her og ellers. De bare kommer automatisk.

Skulle sende en skikkelig seriøs mail. Brukte evigheter på å få skrevet den så formell som mulig, og i det jeg hadde sendt den, så jeg at jeg hadde puttet en :P 3 steder i teksten! :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sovner så fort når jeg sover hos/med kjæresten min, men når jeg sover alene så ligger jeg lenge og funderer over livets gang. Det er forferdelig irriterende, men jeg sliter faktisk med å sove når jeg er alene! Det er merkelig, da jeg sov helt alene i 24 år uten problemer what so ever, men etter mange netter med min kjære så innser jeg hvor glad jeg er i å sove med han liggende i skje bak meg.

Sorry, dagens håpløse romantiske utsagn.

God natt! 

Anonymkode: 8f825...51a

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i den der. Man vil jo alltid ha det man ikke kan få. Da jeg og x-en gikk fra hverandre var jeg skikkelig redd for å sove alene. Det føltes liksom feil, men nå når jeg har vært singel i  noen år, er det skikkelig irriterende om jeg må dele seng med noen... Man vender seg til det meste :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å innse at jeg er i overkant glad i smileys... Både her og ellers. De bare kommer automatisk.

Skulle sende en skikkelig seriøs mail. Brukte evigheter på å få skrevet den så formell som mulig, og i det jeg hadde sendt den, så jeg at jeg hadde puttet en :P 3 steder i teksten! :( 

Haha! Er så enkelt og greit med smileys for å uttrykke seg! Blir nok sikkert vanlig å plotte inn noen sånne i seriøse mailer med tiden også :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...