Gå til innhold

Jeg sletter meg selv


Gjest Gjest_Pierce

Anbefalte innlegg

Det er nettopp slik det er. For oss andre ser det "ganske uskyldig ut", men Jack vil ikke ha noe med denne brukeren å gjøre og *sensurert* kommenterer og pirker stadig vekk på han. Det har vært slike AB-kommentarer også. Det er rettet mot han spesielt og det er ikke ok. Hadde vært fint om denne ubehagelige brukeren kunne stenges ute, så Jack kunne få være i fred på et forum som han egentlig trives på. 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

har du rapportert de innleggene? Det her er jo ikke ok. Jeg vil også uttrykke min støtte til TS.

Jeg gikk inn på den aktuelle brukeren og den eneste personen brukeren siterer i diverse tråder over lang tid er TS. Ser ut som stalking

Han har også stalket, og plaget ham på Diskusjon.no. før dette. Han fulgte etter da Jack kom hit.
Det er ikke rart en blir forbannet. Jeg kan bare tenke meg hvordan Jack må ha det som er i situasjonen. 



 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å søke opp denne brukeren, men søkefunksjonen her er jo ubrukelig, så fikk ikke opp noe. Sto bare prøv på nytt om 2 sekunder og når jeg gjorde det sto det plutselig prøv på nytt om 4 sekunder. Bah! Uansett burde den brukeren kastes på hue og ræva ut når han driver og mobber. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også søkt senest i kveld, og det er vanskelig å finne de innleggene, men jeg fant dem og de er der.

Stadige småpirk, som for Jack er som gnagende sandkorn som lager dype forfølgelsessår etter hvert. 

Jeg skjønner ham veldig godt. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har rett. dæven som dere har rett. Hvis jeg sletter meg selv så kommer brukeren (Tok og anonymiserte stalkeren sitt navn i hi da det er regelbrudd) til å sette seg ned og nyte at han vant. Men hvordan jeg skal overvinne den brukeren har jeg ingen anelse om O: Er flau nå over denne tråden, jeg var forbannet og frustert når jeg starta denne tråden. Jeg var impulsiv og handle gjorde en impulsiv handling. Takk til dere for støtten, det er godt å vite at det er mange her som liker meg trass i at jeg ikke alltid oppfører meg perfekt :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg leste også alle innleggene tt hadde til Winza/Jacklost/Pierce, i mine øyne var det uskyldig. Var ca 20 innlegg rettet mot ham, og av de var de første hyggelig småprat. Er det dette dere omtaler som mobbing? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste også alle innleggene tt hadde til Winza/Jacklost/Pierce, i mine øyne var det uskyldig. Var ca 20 innlegg rettet mot ham, og av de var de første hyggelig småprat. Er det dette dere omtaler som mobbing? 

jeg så ikke mobbing, jeg reagerte på at det nesten bare var jacklost og winza denne brukeren siterte. Da tenker jeg det kan være noe i beskyldningene om stalking

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Den som har skoen på vet best hvor den gnager."  Vi andre kjenner det ikke, Rainstorm.

Ikke før vi selv har et gnagsår på våre egne mentale føtter. Da vet vi at de eksisterer og gjør vondt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

"Den som har skoen på vet best hvor den gnager."  Vi andre kjenner det ikke, Rainstorm.

Ikke før vi selv har et gnagsår på våre egne mentale føtter. Da vet vi at de eksisterer og gjør vondt.

Ja, jeg er enig med den. Jeg skriver at i mine øyne ser det uskyldig ut, men er jo klart at det for den det gjelder kan oppleves vondt, eller i alle fall irriterende. Men jeg ser også hvordan det ikke bryter med reglene. Er det noen som har sendt PM til den aktuelle brukeren og spurt om han kan slutte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å slette meg likevel MEN det har ingenting med alt dette å gjøre :) Jeg har tenkt til å fortsette å være her og overvinne mobberne men jeg trenger en pause fra kg. Jeg har prøvd det flere ganger de siste månedene men jeg har ikke klart det :P Jeg skal prøve å holde meg unna en måneds tid slik at når jeg kommer tilbake vil det føles kjekt å være her etter å ha tatt en pause :) Takk til dere alle som har støttet meg, dere er fantastiske brukere :klem1:

Så... til vi sees igjen. Adios :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Som vanlig bruker er han noe kontrollert, men ikke som AB-bruker. Da føler han seg friere til gå løs på. Han er dessuten lettgjenkjennelig. 

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hells bells

Sender en stor klem til deg Jack :xpb_knuddel:

Jeg vet den brukeren har vært utrolig plagsom, Noen av de verste innleggene har heldigvis blitt slettet.

Håper denne brukeren blir utestengt herfra.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor klem til Jack! :klemme: Bra du kommer tilbake, du er jo godt likt her inne og mobberne kan dra til helvete! 

Håper den drittsekken blir utestengt, ja! Jeg fant han til slutt igår, men var veldig få innlegg som kom opp. Søkefunksjonen her er jo blitt helt ubrukelig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jeg kommer til å slette meg likevel MEN det har ingenting med alt dette å gjøre :) Jeg har tenkt til å fortsette å være her og overvinne mobberne men jeg trenger en pause fra kg. Jeg har prøvd det flere ganger de siste månedene men jeg har ikke klart det :P Jeg skal prøve å holde meg unna en måneds tid slik at når jeg kommer tilbake vil det føles kjekt å være her etter å ha tatt en pause :) Takk til dere alle som har støttet meg, dere er fantastiske brukere :klem1:

Så... til vi sees igjen. Adios :)

Om noen skriver negative innlegg til deg, så må du bare prøve å lære deg å ignorere det, ikke ta forumet så personlig! Vet det kan være vanskelig, men det er mange nok som liker deg her. God jul, kom snart tilbake :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...