Gå til innhold

Jeg sletter meg selv


Gjest Gjest_Pierce

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pierce

Vil bare la hele kg vite at jeg sletter meg selv og hvorfor. Forumet har gått ganske mye ned i kvalitet det siste året, folk får lov til å angripe og stalke andre brukere uten at de får straff. Jeg er sikkert ikke den eneste som føler det slik, jeg har til og med klart å venne meg til det nye utseende men stalkingen og mobbingen er like ille!

Håper du er fornøyd nå ***** ****, du har fått det som du ville. Du har en gang for alle jaget meg vekk herfra, jeg håper du får en fortsatt fæl tid kg...

 

Undertegnede Jacklost. Dette er min offisiele farvel beskjed og jeg håper det blir gjort grep om alt dette i framtiden hvis ikke kan kg ende opp med å miste så mange brukere at det blir lagt ned...

Endret av Pierce
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Dette var ikke gøy å lese. 
Du må ha masse lykke til videre, og håper alt som ikke funker så bra funker bedre etterhvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Har jeg ikke lest dette før?

Et par ganger... 

Hvilken mobbing? Hvis det er brukere som angriper i så stor skala så hadde de vel blitt utestengt? Passer du på å rapportere slike innlegg hver gang? Hvis du blir mobbet i personlige meldinger så kan du rapportere det også. Jeg synes moderatorene gjør en god jobb jeg, og selv om det er mange som er ufine, så virker det som moderatorene tar tak i det når de får tid, men de kan jo ikke være her til en hver tid med det samme. Men brukere som gjentatte ganger mobber burde blitt utestengt, så er det mulig at du overreagerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist at du opplever det slik. Jeg er enig i at folk kan bli krasse og ufine, men det er sikkert vanskelig for moderatorene å holde orden på absolutt alt hele tiden. Jeg er sikker på at de gjør så godt de kan, men å finne den hårfine linjen mellom meningsytring og hva som kan oppleves som et angrep tror jeg er veldig vanskelig.

(bare mine tanker)

Men stor klem til deg :klemmer: Håper du finner tilbake til forumet en dag

Må legge til at jeg også syntes moderatorene er flinke og effektive. Har du rapportert alle slike innlegg?

Endret av altflyter
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjestvest

Jeg ser det er et par brukere som ikke helt har fått med seg dette: Vi har ved flere anledninger vært vitne til at brukere under AB-funksjon får gå langt så lenge dette ikke bryter med forumsregler. At Jack har kommet tilbake gang på gang er dette tegn på styrke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg ser det er et par brukere som ikke helt har fått med seg dette: Vi har ved flere anledninger vært vitne til at brukere under AB-funksjon får gå langt så lenge dette ikke bryter med forumsregler. At Jack har kommet tilbake gang på gang er dette tegn på styrke. 

Men hets og personangrep bryter jo med forumreglene? Hvordan kan noen mobbe uten at det går som regelbrudd? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Men hets og personangrep bryter jo med forumreglene? Hvordan kan noen mobbe uten at det går som regelbrudd? 

Godt spørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stringfellow1

 

 kanskje noen opplever ting de leser, som mobbing eller personangrep mot seg.

 selv om den som skrev tingene, egentlig ikke hadde tenkt det slik?

 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

 

 kanskje noen opplever ting de leser, som mobbing eller personangrep mot seg.

 selv om den som skrev tingene, egentlig ikke hadde tenkt det slik?

 :P

Og selv om den som skrev det ikke faktisk hetser og bryter reglene? 

Når noen er spesielt sensitive så blir det litt urettferdig å skylde dette på dårlige moderatorer og at forumet ikke har strenge nok regler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

 

 kanskje noen opplever ting de leser, som mobbing eller personangrep mot seg.

 selv om den som skrev tingene, egentlig ikke hadde tenkt det slik?

 :P

Jeg har vært i bilde-tråden, og lest det som er skrevet til ham under AB-funksjon. Og jeg har opplevd innleggene som mobbing av ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts. Jeg har fått svidd her inne jeg også. Har prøvd å laget nye brukere for å liksom starte på nytt og ikke bli gjenkjent. Blir alltid gjenkjent. Så nå gir jeg faen i de som er ekle og frekke. Svar de igjen. Ikke gi opp for noen anonyme tullinger mobber deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Jeg har vært i bilde-tråden, og lest det som er skrevet til ham under AB-funksjon. Og jeg har opplevd innleggene som mobbing av ham. 

Vel da håper jeg at de ABene det gjelder har blitt utestengt, eller fått "time-out". Vi vet jo ikke hvem som får advarsler og blir utestengt, så det kan jo hende moderatorene faktisk tar affære. Bortsett fra når vi vet at det er samme som fortsatt bedriver mobbingen. Men det er egentlig verre, hvis det er mange som holder på sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Vel da håper jeg at de ABene det gjelder har blitt utestengt, eller fått "time-out". Vi vet jo ikke hvem som får advarsler og blir utestengt, så det kan jo hende moderatorene faktisk tar affære. Bortsett fra når vi vet at det er samme som fortsatt bedriver mobbingen. Men det er egentlig verre, hvis det er mange som holder på sånn. 

Jeg vet hva jeg snakker om. Innleggene har fått stå. Jeg har også fått snakke med admin, og fått høre at mobbingen ikke bryter med forumsregler. 
Jeg tror vi lar dette ligge.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest supernova_87

Jeg vet hva jeg snakker om. Innleggene har fått stå. Jeg har også fått snakke med ledelsen, og fått høre at mobbingen ikke bryter med forumsregler. Jeg tror vi lar dette ligge.

Fy flate, det er jo ganske drøyt i så fall. Du har fått 3 plusser på der du skriver at du så på det som mobbing, så det blir til 5 stk som i alle fall mener det. Merkelig at moderatorene er uenig, og ikke gjør noe med det. Bare setningen din høres helt idiotisk ut "fått høre at mobbingen ikke bryter med forumsregler", mobbing burde jo i aller høyeste grad ikke være akseptert. Hvis noe kan bli kategorisert som mobbing burde det ikke få bli stående. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ta bladet fra munnen og gi min fulle støtte til Jack. Jeg har fulgt med og saumfarte for sikkerhetens skyld den nevnte brukerens innlegg rettet mot Pierce (i tillegg til noen ab-kommentarer som ikke var til å ta feil av) og kan si at det har forekommet for mye "småpirking" og drittkommentarer fra denne spesielle utrivelige brukeren. Det har virket som at *sensurert* finner en glede i å forfølge, nettopp fordi effekten blir så synlig for Winza. Så vidt jeg vet er dette en negativ oppførsel som har eksistert på et forum før dette også. Jeg kan godt forstå at han kan føle seg forfulgt og rett og slett plaget da. 

Du er sterk Jack. Jeg står sammen med deg og støtter deg. :klem: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å hev deg over det, Jacklost! Vis styrke og bli her inne, ikke la mobberen vinne! Hvem er denne brukeren egentlig? Kan ikke huske å ha sett et eneste innlegg av han. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ta bladet fra munnen og gi min fulle støtte til Jack. Jeg har fulgt med og saumfarte for sikkerhetens skyld den nevnte brukerens innlegg rettet mot Pierce (i tillegg til noen ab-kommentarer som ikke var til å ta feil av) og kan si at det har forekommet for mye "småpirking" og drittkommentarer fra denne spesielle utrivelige brukeren. Det har virket som at T.. T... finner en glede i å forfølge, nettopp fordi effekten blir så synlig for Winza. Så vidt jeg vet er dette en negativ oppførsel som har eksistert på et forum før dette også. Jeg kan godt forstå at han kan føle seg forfulgt og rett og slett plaget da. 

Du er sterk Jack. Jeg står sammen med deg og støtter deg. :klem: 

har du rapportert de innleggene? Det her er jo ikke ok. Jeg vil også uttrykke min støtte til TS.

Jeg gikk inn på den aktuelle brukeren og den eneste personen brukeren siterer i diverse tråder over lang tid er TS. Ser ut som stalking

Endret av mini-mio
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...