Gå til innhold

Rare ting som får deg til å sveipe til venste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk nettopp opp en fyr som kun hadde bilder av seg selv og en dame med profilteksten "hun på bildet er kjæresten min som døde i mars"

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk nettopp opp en fyr som kun hadde bilder av seg selv og en dame med profilteksten "hun på bildet er kjæresten min som døde i mars"

Jeg vet ikke hva jeg skal tenke... 

Å herlighet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at dere i det hele tatt får noen match mtp. at alle disse jævla kravene dere har!

Anonymkode: 67b05...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig at dere i det hele tatt får noen match mtp. at alle disse jævla kravene dere har!

Anonymkode: 67b05...bed

Jenter får alt for mange matcher.. Det er jo det som er problemet. Jenter kan stille masse krav på Tinder fordi menn swiper til høyre på ALT. Hvis vi nesten ikke hadde hatt krav, så hadde vi jo sittet der med flere hundre matcher, og da hadde det vært vanskelig å plukke ut de man skulel snakke med. 

Folk har jo krav til eventuelle partnere de møter i virkeligheten også, men med Tinder blir det lettere å ramse opp kravene fordi man får så mange å velge mellom på en gang og etter hvert begynner å se et mønster i hvilke man liker og hvilke man ikke liker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er ikke gutter mer selektive på tinder egentlig? De er jo det i virkeligheten. 

Tror de er selektive på en annen måte. De swiper til høyre på alle for å se hva de har sjans på, også velger de hvem de skal snakke med ut fra det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Tror de er selektive på en annen måte. De swiper til høyre på alle for å se hva de har sjans på, også velger de hvem de skal snakke med ut fra det. 

Jøss, så lite...sjarmerende? Jeg har aldri hatt Tinder. Synes helt ærlig det er et ganske hjerterått konsept. Jeg trenger ikke gutter jeg ikke kjenner gi meg bekreftelse på at jeg er bra nok, føler det er det jenter bruker Tinder til. Hvorfor gutta gidder skjønner jeg ikke. Det er vel noe med den "jakten" da. Jeg klarer ikke la være å dømme folk som bruker Tinder, og ja, jeg vet at det er ekstremt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så lite...sjarmerende? Jeg har aldri hatt Tinder. Synes helt ærlig det er et ganske hjerterått konsept. Jeg trenger ikke gutter jeg ikke kjenner gi meg bekreftelse på at jeg er bra nok, føler det er det jenter bruker Tinder til. Hvorfor gutta gidder skjønner jeg ikke. Det er vel noe med den "jakten" da. Jeg klarer ikke la være å dømme folk som bruker Tinder, og ja, jeg vet at det er ekstremt vanlig.

Ja, det er hjerterått, men altså, det er ikke HELT forferdelig. Jeg har truffet en del normale og greie folk der, og det er jo derfor jeg bruker det. Det er ikke noe særlig verre enn å treffe noen på bar, synes jeg. Der er vel også menn åpne for det meste og tar det beste de har sjans på (og er mest sannsynlig kun ute etter sex) og damer er mer selektive når det gjelder hvem de vil gi en sjanse. 

Mener virkelig ikke å generalisere så veldig her altså, men Tinder er jo morsomt til tider, og man kan treffe bra folk der. Hvis det hadde vært utelukkende hjerterått og trist så hadde det vel ikke vært SÅ populært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gjør det jo fordi de får få matches i utgangspunktet. Om man så godt som aldri får en match må man sveipe stadig flere til høyre. Problemet blir da at dette nødvendigvis blir en trend. Menn får få matches og sveiper flere og flere kvinner til høyre for å i det hele tatt få noen, mens kvinner får for mange matches, og blir mer og mer kresne. Til sist ender man opp med at menn sveiper ALLE til høyre, og kvinner er superselektive. Hvis kvinnene i tillegg har noenlunde lik smak (visstnok er kvinner mer "enige" om hva som er en tiltrekkende mann, enn menn er om kvinner), ender man opp med et umulig resultat som ingen er tjent med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner virkelig ikke Tinder. Jeg ble fysisk kvalm av å gå inn der. Alle jeg så der antok jeg var patetiske og håpløse og da skjønte jeg at jeg bare måtte slette hele driten. Tinder er ikke bra for det sosiale liv. Tror slike apper ødelegger synet på folk og øker bruk-og-kast mentaliteten. 

Anonymkode: 606aa...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry partybilder, bilde av bar overkropp, masse tatoveringer, feite, skalla menn, bare brifebilder....

Anonymkode: bd412...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har bilde med synlig snusleppe.
Dumper ikke en mann pga snusbruk men bilde av det er kvalmt og usjarmerende !*puke*

Anonymkode: 46ab4...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_TSX80

Er man ikke voksen som 24 åring, mener du? 24-åringer drikker da champagne og har vært gamle nok til å gjøre det i mange år. Er ikke alkohol som avgjør om man er voksen heller.

Joda, 24 år gamle jenter er voksne de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, 24 år gamle jenter er voksne de også.

De er tydeligvis ikke voksne nok :rolleyes:

Anonymkode: 67b05...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Det er bare 24-åringer selv som tror man er voksen når man er 24. 

(Selv om jeg ikke ser helt hvordan det ikke skal være greit at 24-åringer drikker champagne.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_TSX80

De er tydeligvis ikke voksne nok :rolleyes:

Anonymkode: 67b05...bed

Det er bare 24-åringer selv som tror man er voksen når man er 24. 

(Selv om jeg ikke ser helt hvordan det ikke skal være greit at 24-åringer drikker champagne.)

Skjønner at det jeg skrev kan mistolkes om man ønsker å gjøre det vanskeligst mulig. Så her, ta i mot denne sjeldne te-skjeen.

En 24-åring er selvsagt voksen. Men å prøve å fremstå som moden ved å nippe til champagnen på Tinder blir for meg et venstre-sveip. Den eneste grunnen til at ei jente står med champagnen i hånda på Tinder, er for å vise gutter hvor høy klasse hun har, og antakeligvis på den måten forsøke å imponere ved å fremstå som moden og mer voksen enn hun egentlig er. For meg som er 10 år eldre, fremstår hun da som "veslevoksen" og litt dum faktisk. Jeg får en direkte "Blondie-feeling" av å se det, fordi hun neppe gjør det for sin egen del, hun gjør det fordi hun tror det ser elegant ut. Antakeligvis liker hun ikke engang champagne, selv om det selvsagt kan være Martini Asti eller noe annet skvip hun har i glasset, men da blir det bare enda teitere. Det vitner egentlig om lav selvtillit, fordi hun tilsynelatende ser ut til å gjøre noe som hun egentlig ikke ønsker selv, hun bare føler hun må det, fordi andre gjør det.

På samme måte vil det se teit ut hvis en 24 år gammel gutt står å røyker en fet sigar, har brylkrem i håret og går med stokk. Det kan godt være han gjør det, for å enten være morsom på fest eller fordi han er med i et skuespill - men om han bruker det bildet på Tinder for å prøve å fremstå som sofistikert, moden og "gammel nok", blir det bare teit.

Jeg skrev aldri at det ikke var greit at 24-åringer drikker champagne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter som går på BI. Vet ikke hvorfor, men har fordommer mot disse, som regel de som går i Ralph Lauren skjorte og håret bak øra.

Festbilder tatt med Grabbarne Grus topper, ÆSJ, behøver ikke mer forklaring på den.

Anonymkode: 7d220...ff6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...