Gå til innhold

Har nokon prøvd desse hovudtelefonene?


Gjest Bergtekjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke erfaring selv, men jeg fant ingenting på google. Om det er god lyd kommer litt an på hvor kresen du er, men jeg ville ikke forventet stort. 

Anonymkode: 5e1c0...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Jeg har ikke erfaring selv, men jeg fant ingenting på google. Om det er god lyd kommer litt an på hvor kresen du er, men jeg ville ikke forventet stort. 

Anonymkode: 5e1c0...e90

Takk. :) Då tek eg nok ikkje sjansen, for god lyd er utruleg viktig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søppel, kjøpe Bose QC25, mye bedre og aktiv støyreduksjon er himmelsk på fly/tbane eller når man kjører bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spiderman

Søppel, kjøpe Bose QC25, mye bedre og aktiv støyreduksjon er himmelsk på fly/tbane eller når man kjører bil.

Mente å lese at du var kjørelærer, jeg. Anbefale å gode hodetelefoner med aktiv støyreduksjon for bilkjøring. Det setter nok utrykkningskjøretøy stor pris på.:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente å lese at du var kjørelærer, jeg. Anbefale å gode hodetelefoner med aktiv støyreduksjon for bilkjøring. Det setter nok utrykkningskjøretøy stor pris på.:laugh:

Jeg er trafikklærer ikke kjørelærer. Døve har også lov til å kjøre bil, det sies at de andre sansene blir skjerpet når de ikke kan høre. Dessuten kan kjøre bil bety at man sitter på. Hvis du bruker speil riktig klarer du å se utrykningskjøretøyet lenge før du hører det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

Jeg er trafikklærer ikke kjørelærer. Døve har også lov til å kjøre bil, det sies at de andre sansene blir skjerpet når de ikke kan høre. Dessuten kan kjøre bil bety at man sitter på. Hvis du bruker speil riktig klarer du å se utrykningskjøretøyet lenge før du hører det.

Vel. Kan ikke argumentere mot det.

Og jeg som trodde kjørelærer og trafikklærer var det samme. Poeng for informativt innlegg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Kan ikke argumentere mot det.

Og jeg som trodde kjørelærer og trafikklærer var det samme. Poeng for informativt innlegg.

 

Kjørelærer er noe gammeldags ræl. Trafikklærer er den moderne versjonen. 

Dessuten hører man sirener med Bose QC25, men man hører ikke hvor de kommer fra. Jeg ville aldri brukt dem som fotgjenger for eksempel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Dei har nydeleg lyd, særskilt om du er aleine i audemarka.

Det hjelper nok ikkje meg, eg bur i byen.

Søppel, kjøpe Bose QC25, mye bedre og aktiv støyreduksjon er himmelsk på fly/tbane eller når man kjører bil.

Dei er altfor dyre for meg. Eg vil ha nokon som er billige, fine og med god lyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper nok ikkje meg, eg bur i byen.

Dei er altfor dyre for meg. Eg vil ha nokon som er billige, fine og med god lyd.

De koster sånn 2500, det er sånn to ganger ut på byen, og det er de verdt. Selv med å bare slutte å ta taxi hjem (overnatt hos en random) så vil man jo spare det inn på et par måneder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjelper nok ikkje meg, eg bur i byen.

Dei er altfor dyre for meg. Eg vil ha nokon som er billige, fine og med god lyd.

Skal du ha virkelig god kvalitet så må du nok beregne å bruke et par lapper. Jeg vil anbefale å stikke innom butikker som lar deg prøve de, da kan du teste lyden med mobilen, komfort osv. Prisene kommer også an på om du vil ha hodetelefoner som ligger på ørene, eller rundt ørene, og om du vil ha støydemping osv :) 

Anonymkode: 5e1c0...e90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De der er vel kun laget for utseende. Hvis du er så fokusert på god lyd så må du bruke mer enn 150 kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...