Gå til innhold

Noen med erfaringer eller kunnskap om anisktsløftning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 22 år og har alltid vært utrolig misfornøyd med utseendet mitt. Etter en del research er jeg ganske sikker på at ansiktsløftning hadde hjulpet. Lurer på om noen har gjort dette selv og evt kan anbefale klinikk? Stoler ikke helt på hjemmesidene.. Vil også gjerne vite hvordan ting foregikk, om healingprosessen og om resultatet :-)

Anonymkode: d81ae...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :) Jeg er ikke akkurat noen ekspert, men føler jeg har litt kunnskap om ikke annet. Kan jeg spørre hvorfor du tror ansiktsløft er løsningen? Hva er "problemområdene" dine?

Selv er jeg 21, og er interessert i panneløft, men det høres sikkert litt rart ut da slike inngrep som oftest gjøres for de med et mer aldrende ansikt. Men jeg ønsker med det å få et mer åpent uttrykk i ansiktet, da jeg har litt "hengende" øyelokk og kunne tenk meg litt "høyere" bryn. Men det er jo sååå dyrt. :P

Anonymkode: e54fd...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! :) Det du nevner om "hengende" øyelokk er en av "problemene" mine. Det hjelper MYE om jeg har i en skikkelig stram hestehale, og jeg føler meg utrolig stygg med håret løst. Også har jeg alltid hatt bollekinn som jeg trodde forsvant hvis jeg gikk ned i vekt, men fant ut at dette ikke var tilfelle :ph34r: Har sånne "striper" i munnvikene og litt fra nesa og ned til munnen, om du skjønner! :erter: Alt ser myyyye (!!!) bedre ut om jeg bare drar hele fjeset litt bakover, eller om jeg ligger på ryggen..! Høres utrolig sært ut, men dette er noe jeg har funnet ut etter mye selv-hating :dry:

Og JA, det er råådyrt.. Men jeg har kommet dit nå at de pengene vil jeg faktisk bruke om jeg finner riktig kirurg osv :biggrin:

Anonymkode: d81ae...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å prøve botox mot hengende øyelokk/bryn?

Vet at det går an å "fettsuge" kinnene,  buccal fat removal heter det. 

Kanskje det hadde vært noe å prøve før man gjøt noe så drastisk som ansiktsløft? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudhjelpemeg. Dere er pur unge mennesker, og dere snakker om ansiktsløftning. Det dere nevner som "problemområder" er  hvordan dere ser ut, og en del av deres identitet. Istedenfor plastisk kirurg bør dere sporenstreks finne en god terapeut som kan hjelpe dere til å akseptere dere selv. 

Anonymkode: 96877...c85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke jeg er klar over at mange mener akkurat det du sier der? Men det var ikke derfor jeg starter denne tråden, din mening om den saken er aldeles uinteressant. Jeg vil ikke at hengende øyelokk skal være min identifikasjon, og dette handler KUN om hva jeg vil og at jeg vil ha det bra med meg selv. Alle prioriterer forskjellig for å ha det bra :-)

Og jeg har forresten en god terapeut, ellers takk.

Anonymkode: d81ae...d08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! :) Det du nevner om "hengende" øyelokk er en av "problemene" mine. Det hjelper MYE om jeg har i en skikkelig stram hestehale, og jeg føler meg utrolig stygg med håret løst. Også har jeg alltid hatt bollekinn som jeg trodde forsvant hvis jeg gikk ned i vekt, men fant ut at dette ikke var tilfelle :ph34r: Har sånne "striper" i munnvikene og litt fra nesa og ned til munnen, om du skjønner! :erter: Alt ser myyyye (!!!) bedre ut om jeg bare drar hele fjeset litt bakover, eller om jeg ligger på ryggen..! Høres utrolig sært ut, men dette er noe jeg har funnet ut etter mye selv-hating :dry:

Og JA, det er råådyrt.. Men jeg har kommet dit nå at de pengene vil jeg faktisk bruke om jeg finner riktig kirurg osv :biggrin:

Anonymkode: d81ae...d08

Skulle trodd du var meg, jeg har AKKURAT samme problem som deg. :P Jeg har BMI på 17, og fremdeles bollekinn. Tydeligvis ment at jeg skal være sånn :fnise: Står i speilet og drar huden i ansiktet mitt "bakover", og ser at det er mye penere. Tror det du snakker om heter "nasolabial folds" på engelsk. Har hatt det i alle år, og det plager meg grenseløst.

Anonymkode: e54fd...492

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å prøve botox mot hengende øyelokk/bryn?

Vet at det går an å "fettsuge" kinnene,  buccal fat removal heter det. 

Kanskje det hadde vært noe å prøve før man gjøt noe så drastisk som ansiktsløft? 

Nå er ikke jeg TS, men jeg tror ikke fettsuging av kinn er det optimale. Jeg har litt bollekinn, men samtidig har jeg et veldig smalt og lite ansikt når jeg ikke smiler. Så om man da fettsuger kinnene, vil jeg se veldig innhult og usunn ut, da fylde i ansiktet er noe av det som gjør at en ser ung ut. Høres kanskje litt rart ut, men sånn er det.

Anonymkode: e54fd...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne tråden seriøs?

Du tenker på ansiktsløfting og er 22? Og så var det ei på 21 med hengende øyelokk???

Ehh, har ikke ord...

 

P.S: Hvis dere er så dumme å begynner å tukle med ansiktet deres nå, vil dere bli mye styggere som eldre...

Anonymkode: 9644c...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudhjelpemeg. Dere er pur unge mennesker, og dere snakker om ansiktsløftning. Det dere nevner som "problemområder" er  hvordan dere ser ut, og en del av deres identitet. Istedenfor plastisk kirurg bør dere sporenstreks finne en god terapeut som kan hjelpe dere til å akseptere dere selv. 

Anonymkode: 96877...c85

Signerer denne. GALSKAP spør du meg!

Skremmende hvis 21 åringer holder på sånn idag...Hvis dette er utviklingen, og at kirurger godtar å operere dem...

Anonymkode: 9644c...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, gjort riktig så er det jo pent da. Men man må jo stelle sårene og være tålmodig og bruke kremer og sånt. Kan bli pent,kan bli rart. Forstår at folk ønsker å gjøre det. Har hatt lyst selv men vil egentlig ikke pga jeg har ikke bil så kan ikke. 

Anonymkode: ffdc4...e6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at skinnene blir naturlig mindre når man blir eldre. Jeg ville prøvd alt av inngrep som ikke er permanente før jeg gjorde noe så permanent som en ansiktsløftning. Er du virkelig så missfornøyd at du vil risikere å ende opp med å se helt "dratt" ut i ansiktet? 

Anonymkode: 54e13...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, gjort riktig så er det jo pent da. Men man må jo stelle sårene og være tålmodig og bruke kremer og sånt. Kan bli pent,kan bli rart. Forstår at folk ønsker å gjøre det. Har hatt lyst selv men vil egentlig ikke pga jeg har ikke bil så kan ikke. 

Anonymkode: ffdc4...e6e

"Gjort riktig?" Det er aldri riktig å gjøre ansiktsløftning på en 22 åring, commo'n...

Ikke på eldre heller, forøvrig..

Anonymkode: 9644c...eaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gudhjelpemeg. Dere er pur unge mennesker, og dere snakker om ansiktsløftning. Det dere nevner som "problemområder" er  hvordan dere ser ut, og en del av deres identitet. Istedenfor plastisk kirurg bør dere sporenstreks finne en god terapeut som kan hjelpe dere til å akseptere dere selv. 

Anonymkode: 96877...c85

Ro deg ned. Hva skal en psykolog gjøre og si? "Du er pen som du er og du trenger ikke å endre på noe" altså,  når man har komplekser for noe, så hjelper det nada hva andre sier. Jeg tok fettsuging av hengende mage og takk GUD for det. Nå slipper jeg å gremmes over magen og kan gå på stranda uten å føle meg ekkel  Dette angrer jeg ikke på. Mye bedre å fikse på ting enn å gå hele livet å hate noe med seg selv.

Anonymkode: 9ca04...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro deg ned. Hva skal en psykolog gjøre og si? "Du er pen som du er og du trenger ikke å endre på noe" altså,  når man har komplekser for noe, så hjelper det nada hva andre sier. Jeg tok fettsuging av hengende mage og takk GUD for det. Nå slipper jeg å gremmes over magen og kan gå på stranda uten å føle meg ekkel  Dette angrer jeg ikke på. Mye bedre å fikse på ting enn å gå hele livet å hate noe med seg selv.

Anonymkode: 9ca04...e9d

Jeg er hun på 21 som nevnte noe hengende øyelokk. Jeg hadde komplekser for nesen min i mange år, før jeg fikset den da jeg var 18. Kompleksene forsvant helt for min del, så det angrer jeg heller ikke et sekund på. Jeg gjør det jo for min egen del, ingen andres. Uansett hva en psykolog forteller meg, kan ikke jeg endre min tankegang til å slutte å bry meg om utseende. Hvis man blir kvitt kompleksene sine og inngrepene er nøye gjennomtenkt, ser jeg virkelig ikke problemet. Vedder på at de fleste som er så "i mot" egentlig kunne tenkt seg å gjøre ting selv, men økonomien rekker ikke. Sjalusi. Er det samme argumentet som blir dratt opp hver gang; at man blir seende så plastisk, fake og dukkeaktig ut, men de færreste gjør det. De som har fått naturlig resultat, som jo er det ideelle, legger man ikke merke til. Det er kun skrekkeksemplene man ser.

Anonymkode: e54fd...492

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det er utrolig godt å høre at flere har det på samme måte! Selv om jeg føler med deg og skulle ønske for oss begge at vi slapp. :dry: Og jaaa, det var utrolig irriterende å finne ut at det å gå ned masse i vekt ikke hadde noe betydning for bollekinnene -.- føler meg litt hjelpesløs da jeg har gjort alt jeg kan gjøre naturlig uten å få noe resultat..!

 

Anonymkode: d81ae...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle trodd du var meg, jeg har AKKURAT samme problem som deg. :P Jeg har BMI på 17, og fremdeles bollekinn. Tydeligvis ment at jeg skal være sånn :fnise: Står i speilet og drar huden i ansiktet mitt "bakover", og ser at det er mye penere. Tror det du snakker om heter "nasolabial folds" på engelsk. Har hatt det i alle år, og det plager meg grenseløst.

Anonymkode: e54fd...492

Åh, det er utrolig godt å høre at flere har det på samme måte! Selv om jeg føler med deg og skulle ønske for oss begge at vi slapp. :dry: Og jaaa, det var utrolig irriterende å finne ut at det å gå ned masse i vekt ikke hadde noe betydning for bollekinnene -.- føler meg litt hjelpesløs da jeg har gjort alt jeg kan gjøre naturlig uten å få noe resultat..! 

(Haha, den andre ble feil. Er ny her inne og fikk visst ikke til den der siteringa :fnise:)

Anonymkode: d81ae...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at skinnene blir naturlig mindre når man blir eldre. Jeg ville prøvd alt av inngrep som ikke er permanente før jeg gjorde noe så permanent som en ansiktsløftning. Er du virkelig så missfornøyd at du vil risikere å ende opp med å se helt "dratt" ut i ansiktet? 

Anonymkode: 54e13...

Nå er det vel slik at man ikke hører om noen andre enn dem det faktisk gikk galt med, og de som endte opp med å se "dradd" ut. Kanskje kjenner du noen du synes ser så naturlig pen ut, eller som holder seg så godt, og så er de egentlig operert av en kirurg som kan jobben sin? Man avtaler jo før operasjonen, slik at man vet ganske nøyaktig hvordan resultatet blir. Og så er folk bygd forskjellig og for noen vil det være mer å "ta" av osv :ph34r:

Anonymkode: d81ae...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gjort riktig?" Det er aldri riktig å gjøre ansiktsløftning på en 22 åring, commo'n...

Ikke på eldre heller, forøvrig..

Anonymkode: 9644c...eaf

Det blir litt dumt av deg å kommentere dette når du ikke engang vet hvordan personen ser ut. For noen kan det være riktig og gi et pent resultat i ung alder mens for noen er det kanskje aldri en særlig god idè. Blir litt usaklig med slike kommentarer, synes jeg :fnise:

Anonymkode: d81ae...d08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...