Gå til innhold

Singel og fattig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som er single og har dårlig råd, møter dere opp på arrangementer for single, eller regner dere med å bare bli avvist uansett pga. økonomien?

Anonymkode: 6d2e9...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du blir avvist pga økonomien din, så var det nok ikke noe å samle på uansett... Selv har jeg aldri gått på arrangementer for single. Har jeg lite råd foreslår jeg at vi går en tur eller noe slikt, helt gratis :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er single og har dårlig råd, møter dere opp på arrangementer for single, eller regner dere med å bare bli avvist uansett pga. økonomien?

Anonymkode: 6d2e9...3c1

Sjekk singelnett.no for billigere arrangementer. 

Økonomi har ikke noe med kjærlighet å gjøre. Kjærlighet handler om å godta folk som de er. Utenom dette handler det om hvilke behov man har. Dette må man samarbeide om, i såfall, slik at begges behov blir dekket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge en får økonomien til å gå rundt, så ser jeg ikke noe grunn til å bekymre seg for å bli avvist pga økonomien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt om noen gratis arrangementer for single, så det har jeg aldri vært på.
Jeg er singel og har dårlig råd, men det hindrer meg ikke fra å date eller prøve å komme i kontakt med menn.
Det er mye man kan gjøre som ikke koster all verdens.
Jeg har datet mye "fattige" menn, og når strømregninga ikke er betalt så er det faktisk en uforglemmelig sjarm å sitte der med stearinlys å spise havregrøt fordi det er det eneste han har.

Anonymkode: 65a6d...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er single og har dårlig råd, møter dere opp på arrangementer for single, eller regner dere med å bare bli avvist uansett pga. økonomien?

Anonymkode: 6d2e9...3c1

Hvor arrangeres det arrangementer for single? 

Menn bryr seg ikke om kvinner har dårlig råd, men det er jo en kjent sak at kvinner vil ha en mann med god økonomi. 

Anonymkode: 42049...cf6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge en får økonomien til å gå rundt, så ser jeg ikke noe grunn til å bekymre seg for å bli avvist pga økonomien. 

Hva legger du i gå rundt? Om man ikke har råd til å drikke masse øl og spise ute flere ganger i uka (typiske datingting), hvordan blir det?

Anonymkode: 6d2e9...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har da datet selv om jeg ikke har god økonomi. Og han jeg er kjæreste med nå, aksepterte da lett at jeg ikke har god råd. Klarer å forsørge meg selv da. Men går vi ut på ting, så spanderer han. Og det var bare første date vi var ute, ellers var vi hjemme hos hverandre. Lagde god mat og så på film. Spilte brettspill. Så det trenger ikke å være dyrt å date.

Anonymkode: e5d80...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten mann. Blir det verre da?

TS

Anonymkode: 6d2e9...3c1

Er dette er fase du er i nå, og noe du jobber med å komme deg ut av, eller er det sånn du kommer til å ha det for alltid og egentlig har det greit med? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette er fase du er i nå, og noe du jobber med å komme deg ut av, eller er det sånn du kommer til å ha det for alltid og egentlig har det greit med? 

Sykdomsrutredning og AAP, så ikke for alltid, men sannsynligvis noen år.

TS

Anonymkode: 6d2e9...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykdomsrutredning og AAP, så ikke for alltid, men sannsynligvis noen år.

TS

Anonymkode: 6d2e9...3c1

Da er nok hvordan du har det med deg selv, og hva du tenker at andre måtte tenke om deg,  av større betydning enn hvor mye penger du har.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du smilende og får andre mennesker til å føle seg bra så er du ett attraktiv menneske på tross av.

Er du negativ og får mennesker til å føle seg nedstemte så er du ikke en attraktiv partner på tross av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som er single og har dårlig råd, møter dere opp på arrangementer for single, eller regner dere med å bare bli avvist uansett pga. økonomien?

Anonymkode: 6d2e9...3c1

Arrangement for single?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er nok hvordan du har det med deg selv, og hva du tenker at andre måtte tenke om deg,  av større betydning enn hvor mye penger du har.. 

 

Hva mener du?

Anonymkode: 6d2e9...3c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?

Anonymkode: 6d2e9...3c1

Det jeg mener er at du som menneske og utstrålingen og holdningen din er viktigere enn hvordan lommeboka di er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har da datet selv om jeg ikke har god økonomi. Og han jeg er kjæreste med nå, aksepterte da lett at jeg ikke har god råd. Klarer å forsørge meg selv da. Men går vi ut på ting, så spanderer han. Og det var bare første date vi var ute, ellers var vi hjemme hos hverandre. Lagde god mat og så på film. Spilte brettspill. Så det trenger ikke å være dyrt å date.

Anonymkode: e5d80...e68

Nettopp.. Slik fungerer det aldri den andre veien, uansett hvor mye dere jenter bedyrer at økonomien spiller mindre rolle.

Anonymkode: 7c480...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp.. Slik fungerer det aldri den andre veien, uansett hvor mye dere jenter bedyrer at økonomien spiller mindre rolle.

Anonymkode: 7c480...1aa

Vel, jeg ser for meg den fyren som ville valgt den stygge jenta som han har kjempegod kjemi sammens med, istedet for den pene jenta som han egentlig ikke makter sosialt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i gå rundt? Om man ikke har råd til å drikke masse øl og spise ute flere ganger i uka (typiske datingting), hvordan blir det?

Anonymkode: 6d2e9...3c1

At økonomien går rundt vil si at du klarer deg uten å måtte ta opp noe forbrukslån (evnt bruke kredittkort). At n ikke bruker over evne.

jeg har absolutt ikke råd til å gå ut og drikke og spise flere ganger i uken. Akkurat nå har jeg egentlig ikke råd til noe som helst. Det stopper da meg ikke fra å gå på evnt date. Det finnes andre ting å gjøre som er langt billigere, spesielt om en har møttes mer enn en gang med samme person. Skal jeg ut flytter jeg heller rundt slik at jeg bruker mindre på noe annet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som nettdater møtes vel for å gå en tur uansett? Det er jo gratis.... Som sagt holdning, utstråling og væremåte er de tingene som har betydning for om man får kjæreste eller ikke..  ikke penger.... eller utseende... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...