Gå til innhold

Jeg er notorisk utro, vil ha hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, en utrolig sterk person hun er. Ser sine feil når hun går rundt og har ons bak ryggen på mannen sin. At hun ser denne feilen og tar grep med å fikse sine feil? Herregud. Dette er noe av det dummeste jeg har lest. Hva med og snakke med mannen din a? Blir nesten kvalm av damer som sitter her og støtter ei som dolker mannen sin så hardt i ryggen, men hun får tilgivelse fordi hun er? Dame, eller er det noe annet? 

Hva om en mann her hadde kommet og sagt at han hadde masse ons fordi dama hans ikke var nok intim og kosete.syns jeg ser hat meldingene allerede.

 

fortell nå mannen din hva du har gjort. Svarene dine sier seg selv at du har lyst og holde dette hemmelig for mannen din og kun føle deg bedre med noen timer med snakking? Mannen din fortjener sannheten, så han har muligheten og se utroskapen din å vite åssen person du egentlig er.

Anonymkode: a2047...008

Som sagt så har jeg ikke funnet ut enda hva jeg vil gjøre. Vet at om jeg sier det så er det nok over. Naturlig nok.
Og jo, jeg har prøvd å snakke med han.. Forklare mine behov og kartlegge hans.. Slik at det kan bli et gi-og-ta forhold.

Anonymkode: 28c2a...57e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir provosert av sånt.. Er han et barn som trenger beskyttelse mot sanneten I sitt eget forhold? Umyndigjort slik at han ikke er istand til å foreta egne vurderinger mtp hvem han skal dele sitt liv med...

Han er allerede sviktet en rekke ganger så illojal oppførsel og holde for narr I tillegg spiller ingen rolle???

Sikkert mange som går rundt med kunnskap og syntes synd på han allerede. Det gjør han til narren i eget liv. 

Det er kun min aller beste venninne som vet om det. Så er nok ikke så mange som har kunnskap om dette nei. Bor på en liten plass og det er ikke som om at jeg flyr på bygda.

Anonymkode: 28c2a...57e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har eg. Sluppe unna der.

Anonymkode: 28c2a...57e

Det er jo veldig bra. Hadde vært kjipt om du smittet din bedre halvdel med noe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnet med at noen kom med den vinklingen også ja.
Jeg forlater ikke hjemmet med en visshet om at "i kveld skal jeg få meg pikk". Jeg går ikke inn for det.

Anonymkode: 28c2a...57e

Du veit du skal ut på byen, du veit du får komplimenter av billige menn og er eit lett bytte. Då går du inn for det, når du fortsetjer å gå ut.
Eg tykkjer det er bra du har såpass sjølvinnsikt TS. Uansett, så les eg mange situasjonar i livet ditt som påverkar deg negativt. Dette brukar du for å rettferdiggjere utroskapen, litt sånn: "mindre dårlig gjort fordi mannen min ikkje viser oppmerksomhet til meg". Dette er feil. Du har vore ilag med mannen i 11 år, de har 3 born, og du innser at forholdet ikkje fungera. Du fortel alt du prøvar å gjer i kvardagen for å betre problemet, men likevel har de enda ikkje vore med familieterapeut, du har ikkje snakka med psykolog eller lege, og mannen din har tydeleg ikkje forstått problemet. Då er det mangel på kommunikasjon begge vegar. Du har eit fritt val i å vere i dette forholdet, og du har eit fritt val i å velge å vere utro eller ikkje. Mannen din fortena å vete at du går bak ryggen til både han og borna dine, sånn at han kan velge om han vil fortsetje forholdet og prøve å betre det på ein skikkelig måte, eller velge å kvitte seg med deg. Det siste ville personlig eg gjort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til, TS. Du er sterk og tøff. Jeg er sikker på at du klarer å gjøre det som, for deg, er rett. Om det er å jobbe med forholdet og bli i det eller å bryte ut av det, jeg er uansett sikker på at du klarer å gjøre det, som for deg, er rett.

Jeg mener ikke å overøse deg med komplimenter her altså. Men samtidig mener jeg hvert ord.

Lykke til og vær sterk! 

Anonymkode: 5b374...f1a

Jeg synes også dette var teit. I min tråd "tilgi utroskapen hans?" fikk jeg masse kritikk fordi jeg syntes det er vanskelig å gå fra min kjæreste (han har vært utro, jeg er veldig forelsket i han). Folk sa jeg var ryggløs, naiv osv. At det kommer garantert til å skje igjen. Da synes jeg det er litt rart at TS i denne tråden får så mye ros. Tror kanskje en notorisk utro mann ville fått mer kritikk...

Samtidig vil jeg si at: ros for å ønske å gjøre noe med situasjonen sin, og å være selvbevisst ved å opprette en slik tråd, det fortjener du! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...