Gå til innhold

Graviditetstest. Hva betyr dette? Hjelp


soloyo

Anbefalte innlegg

Jeg tok en test igår da jeg har hatt litt symptomer i det siste.. Trøtt, irritabel og litt småblødninger uten smerter. Sluttet på p piller for 2 måneder siden og har enda ikke fått ordentlig mensen. Kun blødninger uten smerter. Da jeg tok testen regnet jeg med enten en eller to streker, men det er en prikk der? Hva betyr det? Litt gravid? 

14481775592081981695105.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklager dårlig bilde.. Men håper virkelig å høre fra noen som kan dette eller har opplevd det samme før? Skal jeg kaste den i søpla og konkludere med at jeg ikke er gravid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt utenfor, men: Tar apoteket retur og erstatter med ny test uten omkostninger om det er noe galt med testen? De koster jo flesk, og det er temmelig bittert med defekte tester :kjefte: 

 

Anonymkode: cd367...597

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lurer jammen meg jeg på også? Jeg kjøpte min i butikk, men allikevel. De skal jo virke? Står at den er 99% sikker og anbefalt av jordmødre osv. Jævlig kjett den var defekt, da jeg har ordentlig dårlig råd. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å si ifra til apoteket, er varen defekt har man jo rett på ny, forbrukerkjøpsloven gjelder jo like mye som ellers.

Gjelder det samme butikken, tror du? KKjøpte min på REMA 1000 tror jeg det var 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjelder det samme butikken, tror du? KKjøpte min på REMA 1000 tror jeg det var 

Forbrukerkjøpsloven gjelder på Rema 1000 også, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder det samme butikken, tror du? KKjøpte min på REMA 1000 tror jeg det var 

Ja, bare håper du treffer en som forstår hvordan testen skal leses av. At den faktisk er defekt.

Anonymkode: d7892...b61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det lurer jammen meg jeg på også? Jeg kjøpte min i butikk, men allikevel. De skal jo virke? Står at den er 99% sikker og anbefalt av jordmødre osv. Jævlig kjett den var defekt, da jeg har ordentlig dårlig råd. 

Ts

Hvis du har ordentlig dårlig råd så er kanskje ikke det helt tiden for å bli gravid? :P 

Uansett, kjøp en ClearBlue test! De viser gravid/Ikke gravid, så de er mye lettere å tyde :) De er dog litt dyrere da. 

Anonymkode: 4d57c...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...