Gå til innhold

Drömmer


Drömmeren

Anbefalte innlegg

I höst flyttet jeg til Sverige for å studere, närmere bestemt Värmland, og etter dette har jeg hatt noen merkelige drömmer om hvite elger.

Det er forskjellig setting hver gang, men den gjennomgående tråden i alle drömmene er at jeg ser en hvit elg. Hver gang jeg ser denne elgen må jeg si til meg selv "der er den hvite elgen som bor i Värmland". Den stopper, ser på meg og går sin vei.

Jeg har hatt 11 slike drömmer på va 3 måneder. Jeg er vanligvis redd for elg, men ikke i disse drömmene, og elgen er alltid hvit.

Noen tanker om hva dette er? Hvorfor akkurat denne drömmen vender tilbake? å nei, i utgangspunktet tror jeg ikke at det er noe på drömmetyding eller lignende men nå begynner jeg å lure...

Ps. har googla drömmer om elger og funnet litt info, men finner ingenting om hvite elger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eneste det skal betyde er at det er et godt trekk du gjorde.
Elgen skal symbolisere en tommel opp og at du har gjort et godt valg, og fargen hvit vil jeg si symboliserer en ny start/blanke ark. Sammensatt drømmer du om bekreftelser på at du er akkurat der du burde være fordi det er det beste for deg.

Vil se for meg at du tviler litt på om du har gjort det rette med å flytte og studere det du gjør, drømmene vil berolige deg.

Høres det kjent ut?

Anonymkode: fddd0...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...