Gå til innhold

Årets navn - VG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette var skuffende og leit, hvorfor går det ikke ann å stemme på Wub Wub?

Siden det ikke var en mulighet så gikk stemmen min til Hege Storhaug

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deltar sjeldent på denne type avstemminger , men da jeg fikk vite at Hege Storhaug ledet, skyndte jeg meg og stemte på en av de andre nominerte.

Tror ikke Hege vinner.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var skuffende og leit, hvorfor går det ikke ann å stemme på Wub Wub?

Siden det ikke var en mulighet så gikk stemmen min til Hege Storhaug

 

Enig, du har jo nesten vunnet en diskusjon på KG en gang, dog bare nesten ;) Burde være nok til å hamle opp med de som er på denne listen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltar sjeldent på denne type avstemminger , men da jeg fikk vite at Hege Storhaug ledet, skyndte jeg meg og stemte på en av de andre nominerte.

Tror ikke Hege vinner.....

Hun har nesten 37 tusen stemmer så langt og leder med mye foran nr.2, så tro om igjen. Men ellers synes jeg at det er en bra ting å være ærlig og innrømme at man er for knebling av ytringsfriheten, så kudos for dette :)

Anonymkode: a9b26...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stemme gikk til Yousef Assidiq, makan til engasjert arbeid skal man lete lenge etter! 

Anonymkode: 92867...460

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Så hvor lenge skal denne avstemningen egentlig vare ?  :P

Anonymkode: ed01b...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har nesten 37 tusen stemmer så langt og leder med mye foran nr.2, så tro om igjen. Men ellers synes jeg at det er en bra ting å være ærlig og innrømme at man er for knebling av ytringsfriheten, så kudos for dette :)

Anonymkode: a9b26...d30

Det hadde jo vært lurt å få med seg hvordan kåringen skjer, før man utelukker at Storhaug ikke kan vinne.

Anonymkode: 75dd5...84b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist at Hege Storhaug leder, for jeg mener helt ærlig og oppriktig at hun ikke gjør noe annet enn å bygge opp under konfliktlinjer som alt i utgangspunktet er vanskelig å komme seg ut av. Hun kommer ikke med løsningsforslag eller åpner for konstruktiv dialog, og hun ser ut til å glemme at vi alt lever i et samfunn der muslimer er en del av befolkningen, enten hun liker det eller ikke. Hvordan det da skal hjelpe å skape et enda sterkere skille mellom "oss og dem", er utenfor min fatteevne.

 

Anonymkode: 75dd5...84b

En ikke helt nøytral lege fra Tromsø ble årets navn ifjor. Bringer balanse i regnskapet.:) Forøvrig kan du ta det helt med ro. Det blir ikke Storhaug som vinner. De 10 første blir "finalister" så skal de siles pånytt. Så etter noe triks så blir vinneren en mindre kontroversielperson. Husk at dette er VG, VG arrangerer, VG gir oppdraget (med føringer) til neste innstans. Bare vent....

Anonymkode: ffc94...769

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ikke helt nøytral lege fra Tromsø ble årets navn ifjor. Bringer balanse i regnskapet.:) Forøvrig kan du ta det helt med ro. Det blir ikke Storhaug som vinner. De 10 første blir "finalister" så skal de siles pånytt. Så etter noe triks så blir vinneren en mindre kontroversielperson. Husk at dette er VG, VG arrangerer, VG gir oppdraget (med føringer) til neste innstans. Bare vent....

Anonymkode: ffc94...769

Jeg var ikke veldig glad i fjorårets vinner heller. 

Til det siste du sier her, så er det jo flott for deg at du vinner uansett hva utfallet blir.  Enten vinner Storhaug, eller så vil du skrike opp om juks og sabotering av Storhaug. 

Anonymkode: 75dd5...84b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist at Hege Storhaug leder, for jeg mener helt ærlig og oppriktig at hun ikke gjør noe annet enn å bygge opp under konfliktlinjer som alt i utgangspunktet er vanskelig å komme seg ut av. Hun kommer ikke med løsningsforslag eller åpner for konstruktiv dialog, og hun ser ut til å glemme at vi alt lever i et samfunn der muslimer er en del av befolkningen, enten hun liker det eller ikke. Hvordan det da skal hjelpe å skape et enda sterkere skille mellom "oss og dem", er utenfor min fatteevne.

Anonymkode: 75dd5...84b

Jeg på min side synes jeg det er trist at du på denne måten bygger opp under konfliktlinjer og ikke kommer med løsningsforslag eller åpner for konstruktiv dialog. Hvordan er det å være en ufyselig dobbeltmoralist som hjelper å skape et enda sterkere skille mellom "oss og dem"?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det går an å stemme mange ganger hvis man er litt datakyndig. 

Helt ærlig så tror jeg Zucca vinner. Mange flere som vet om han enn Hege Storhaug. 

Anonymkode: 5b88a...8ba

Z... hvem? Hæ?

Det er mange her i landet som hater sport eller som ikke bryr seg. Og av de som er interessert i sport er det mange som også er interessert i hvor landet er på vei politisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stemme gikk til Yousef Assidiq, makan til engasjert arbeid skal man lete lenge etter! 

Anonymkode: 92867...460

Han er en lettvekter med PK-piss som budskap. Storhaug har stått rakrygget i stormen i mange år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avstemningen er avsluttet. Vi får se om VG har ryggrad nok for å la vinneren få sin pris :) Og vinneren er Hege Storhaug med 42.024 stemmer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foreslått av VG :

Refugees Welcome to Norway

Her representert ved kontaktperson Jan Vardøen. RWTN satte i gang den store nasjonale dugnaden for flyktninger.

 

Typisk VG, de er verre en Dagbladet.

Anonymkode: d2107...151

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Hege Storhaug har så vidt over 42 000 stemmer, og ligger desidert på første plass.
 Andre plass har cirka 17 200 stemmer. Så hva skal egentlig skje videre?
 Får Storhaug denne utmerkelsen nå, eller skal det foregå fleire konkurranser?
 Kanskje VG plukker ut de som har fått aller flest stemmer, og avholder enda ein slik kåring? 

Anonymkode: ed01b...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Hege Storhaug har så vidt over 42 000 stemmer, og ligger desidert på første plass.
 Andre plass har cirka 17 200 stemmer. Så hva skal egentlig skje videre?
 Får Storhaug denne utmerkelsen nå, eller skal det foregå fleire konkurranser?
 Kanskje VG plukker ut de som har fått aller flest stemmer, og avholder enda ein slik kåring? 

Anonymkode: ed01b...e54

Det stemmer. De har gjort det sånn i alle år.

 

"Når denne avstemningen er avsluttet, sender VG listen over til TNS Gallup. De foretar deretter en meningsmåling for å kåre vinneren."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Avstemningen er avsluttet. Vi får se om VG har ryggrad nok for å la vinneren få sin pris :) Og vinneren er Hege Storhaug med 42.024 stemmer.

Nei, Hege Storhaug er blant de 10 som har fått flest stemmer, dermed går hun videre til den avgjørende runden. Den gjennomføres gjennom meningsmåling, bl.a. for å hindre at folk får stemme flere ganger (noe som har vært gjort med flere av kandidatene).

 

 Hege Storhaug har så vidt over 42 000 stemmer, og ligger desidert på første plass.
 Andre plass har cirka 17 200 stemmer. Så hva skal egentlig skje videre?
 Får Storhaug denne utmerkelsen nå, eller skal det foregå fleire konkurranser?
 Kanskje VG plukker ut de som har fått aller flest stemmer, og avholder enda ein slik kåring? 

Anonymkode: ed01b...e54

Avgjørelsen skjer gjennom bruk av meningsmålinger, som det gjøres hvert år når VG kårer Årets navn. Først skal imidlertid de 10 som fikk flest stemmer, presenteres i avisen. 

Anonymkode: 75dd5...84b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hege Storhaug var vel minst like kritisk av seg, både i 2012, 2013 og 2014. Hvorfor ble hun ikke nominert, og fikk en hel haug med stemmer allerede for ett par år siden?

Dette dreier seg vel mer om å få til en slags gallionsfigur, for alle de som misliker alt det som skjer (både i Norge og i mange andre land) i disse dager....

Anonymkode: ed01b...e54

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden ryddet for avsporing. Spørsmål vedr. modereringen kan stilles på Ris og Ros eller på pm.

Nordvesta, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...