Gå til innhold

Årets navn - VG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes det er trist at Hege Storhaug leder, for jeg mener helt ærlig og oppriktig at hun ikke gjør noe annet enn å bygge opp under konfliktlinjer som alt i utgangspunktet er vanskelig å komme seg ut av. Hun kommer ikke med løsningsforslag eller åpner for konstruktiv dialog, og hun ser ut til å glemme at vi alt lever i et samfunn der muslimer er en del av befolkningen, enten hun liker det eller ikke. Hvordan det da skal hjelpe å skape et enda sterkere skille mellom "oss og dem", er utenfor min fatteevne.

 

Anonymkode: 75dd5...84b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Dette må da være en smule bittert for det politisk korrekte VG.

Ettersom de risikerer å måtte gi prisen til noen som kritiserer innvandringen og asyl-strømmen slik Hege Storhaug har gjort?

Anonymkode: ed01b...e54

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Robin Shaefer og Olav Hylland viser at enkeltmennesker betyr noe.De var favoritter,men min stemme går til Yousef Assisudiq fordi han gjør en utrolig viktig jobb,og spesielt i disse tider,og med tanke på tiden fremover,og langt inn i fremtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergtekjen

Eg ser ikkje vitsen i at sportsfolk havnar der berre fordi dei er sportsfolk...? (Med mindre grunnen til at dei havna der, er ein annen enn at dei er sportsfolk. Det såg berre ikkje slik ut for meg.)

Kanskje det er fordi eg er kronisk uinteressert i sport, men eg ser ingen motivasjon bak at dei skal vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 0g idrettsutøvere er ikke nødvendigvis blant verdenseliten innenfor sin respektive idrett heller.

 Men de er jo nordmenn da, og dermed får dem en god del oppmerksomhet i norske aviser og TV....

Anonymkode: ed01b...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min stemme gikk til Hege Storhaug. Stem for henne og vis VG at folk ikke lar seg lure av deres billig kampanjejournalistikk!

http://www.vg.no/spesial/2015/aaretsNavn/

Anonymkode: a9b26...d30

Hun leder. Det kommer til å bli ramaskrik hvis hun vinner. Hun regnes som en høyreekstrem rasistisk islamofob av folk som stemmer SV, MDG, Rødt og Ap.

Anonymkode: 5b88a...8ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist at Hege Storhaug leder, for jeg mener helt ærlig og oppriktig at hun ikke gjør noe annet enn å bygge opp under konfliktlinjer som alt i utgangspunktet er vanskelig å komme seg ut av. 

 

Anonymkode: 75dd5...84b

Jeg mener at hun ikke bygger opp under konflikten, hun synliggjør en konflikt som allerede er der men som ingen tør å snakke om. Uten folk som Hege Storhaug ville islam- og innvandringskritikk vært overlatt til brune krefter. 

Nordmenn flest forstår at det er noe riv ruskende galt med dagens utvikling, men ingen tør å snakke åpent om det av frykt for å bli kalt rasist. Hege Storhaug er en lysende stjerne mot og integritet i et hav av feighet. 

Anonymkode: 5b88a...8ba

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor lenge varer avstemningen? Jeg ser for meg at Hege ikke kommer til å vinne hvis den varer lenge, for venstresiden kan mobilisere og stemme frem en annen kandidat for å sabotere. VG kan også bestemme seg for å fjerne Hege som kandidat. 

Anonymkode: 5b88a...8ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge varer avstemningen? Jeg ser for meg at Hege ikke kommer til å vinne hvis den varer lenge, for venstresiden kan mobilisere og stemme frem en annen kandidat for å sabotere. VG kan også bestemme seg for å fjerne Hege som kandidat. 

Anonymkode: 5b88a...8ba

Godt poeng, håper den blir ferdig fort. Har t.o.m vansker for å tro at VG lar henne vinne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt poeng, håper den blir ferdig fort. Har t.o.m vansker for å tro at VG lar henne vinne. 

Dette er bare innledende runde for å få ti nominerte.  Så skal alle de nominerte presenteres i VG, før et gallupbyrå gjennomfører en undersøkelse basert på de ti nominerte. Der kan altså ingen vinne ved "å mobilisere". Slik blir det gjort hvert eneste år. 

Anonymkode: 75dd5...84b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg mener at hun ikke bygger opp under konflikten, hun synliggjør en konflikt som allerede er der men som ingen tør å snakke om. Uten folk som Hege Storhaug ville islam- og innvandringskritikk vært overlatt til brune krefter. 

Nordmenn flest forstår at det er noe riv ruskende galt med dagens utvikling, men ingen tør å snakke åpent om det av frykt for å bli kalt rasist. Hege Storhaug er en lysende stjerne mot og integritet i et hav av feighet. 

Anonymkode: 5b88a...8ba

Det står du selvfølgelig fritt til å mene, jeg mener fortsatt at hun stort sett bare kaster ved på bålet, uten å på noe vis drive brannslukking. Altså er hun ikke til hjelp, om nå det hun sier er riktig.

Å påberope seg "nordmenn flest" som støtte, er omtrent like anekdotisk og likegyldig som "jeg kjenner en snill muslim". 

Anonymkode: 75dd5...84b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 Hege Storhaug leder (foreløpig) med over 19 300 stemmer.
 Mats Zuccarello Aasen (på andre plass) har så vidt over 10 000 stemmer....
 VG kan sikkert finne på å manipulere stemmene en del, slik at hun i alle fall ikke ligger på første plass....

Anonymkode: ed01b...e54

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...