Gå til innhold

Burde jeg dumpe ham for hans egen del?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært den andre parten du beskriver lenge. Man håper og håper og sier det er greit at den andre kan "ha andre" 

men helt ærlig- det er ikke greit. Gjør det slutt.

jeg vet hvor jævlig vondt det kan være .

Anonymkode: 4ade2...dfb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har nok opplevd dette flere ganger,du har nok knust noen hjerter.Denne gangen er du ærlig skriver du,og ja,du er det,men du vet også godt at han er forelsket.Du vet også at forelskede mennesker tillater det meste,og ihvertfall om du er så god venn som deg,det gir han selvsagt håp.

Du vil ikke tape så mye som han,selv om han er en beundrer du vil trenge,så hvis du virkelig vil fortsette å fotrenge faktum og late som ingenting,så ditt valg.Hvis du tar ting og han mer seriøst,så gjør du det slutt.

Anonymkode: a3efc...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"nåtids forhold" kan være fantastisk, og jeg syns du har sagt fra tydelig nok til han flere ganger om at det er slik du ser på det.
Hvordan har han vært i ettertid når dere har vært sammen etter han sa han elsket deg når han var full?
Min erfaring er nemlig at menn også sier sånn i "nåtiden" særlig når de er fulle og med en de har mye sex med. Som pulevenn har jeg opplevd dette fra flere menn.
Om han virkelig har sterke følelser for deg til vanlig så mener jeg du bør skåne han og ikke røre han mere (vi vet jo alle hvor vondt det er som kvinne når vi er forelsket i en pulevenn og fortsetter å pule han i håp om at han skal bli forelsket i oss, og ender opp tusen ganger mer såret enn nødvendig til slutt) men om han fremdeles er HELT inneforstått med at dette ikke kan bli noe seriøst eller langvarig, at han aksepterer at dere bruker hverandre "her og nå" når det trengs som en pause fra omverdenen i ny og ne, da syns jeg det er helt ok.

Anonymkode: 0edbc...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke vite om du skal dumpe han, men jeg ville ikke vært sammen med en som ikke har sansen for å kle seg. Smaken er som baken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

"nåtids forhold" kan være fantastisk, og jeg syns du har sagt fra tydelig nok til han flere ganger om at det er slik du ser på det.
...

Anonymkode: 0edbc...07a

Ja, det er jo det jeg tenker og håper. Men vi er ikke knullekompiser. Han har spurt om "det bare var sex" for min del, og da sa jeg nei. For jeg liker ham som menneske, å spise middag med ham, gå turer, se film og andre kjæresteting. Samtidig har jeg vært veldig tydelig på at dette er i nået. Og han har sagt at han forstår det.

Jeg kan ikke vite om du skal dumpe han, men jeg ville ikke vært sammen med en som ikke har sansen for å kle seg. Smaken er som baken.

Hæ?

Anonymkode: 7a261...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, eier du ingen moral? Selvfølgelig jatter han med deg, fordi han er så følelsesmessig involvert i deg at fornuften er borte. Mens din er mer enn intakt nok.
La fyren finne seg noen som faktisk bryr seg om han.

Anonymkode: df3f1...d17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var ung (er 25) lærte jeg at jeg aldri skulle leke med andres følelser. Og jeg er stolt av å følge dette. Mindre stolt av å se alle andre som ikke følger det. Som behandler andre dårlig og lar egoismen i seg selv dyrkes. Ingenting å være stolt over.

Anonymkode: df3f1...d17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du bør dumpe ham for hans egen del.  Han lurer seg selv, og du bør slutte å hjelpe ham med det.  Så lenge dere gjør andre ting enn å ha sex, klorer han seg nok fast i håpet om at når du trives såpass godt med ham at dere gjør kjæresteting så kan du bli klar for et forhold etter hvert.

Minner meg om da jeg var 20 år og ble dumpet, men fortsatte å ha sex med fyren fordi jeg trodde det var bedre enn å bli skikkelig singel.  Endte med at han ville bli sammen igjen, men jeg holdt tilbake fordi jeg av gode grunner ikke stolte på ham lenger.  Men on/off FF-forhold fortsatte i 2 år (!! herregud, så mye tid vi kastet bort begge to.)

Hva med deg selv, ønsker ikke du å finne en livspartner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han håper vel på at du også får følelser for han etterhvert. Dump han for hans eget beste

Anonymkode: 8fd41...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...