Gå til innhold

Alene på teateret?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Situasjonen er slik at jeg var med familien og så et teaterstykke jeg likte veldig godt. Jeg likte det så godt at jeg hadde lyst til å se det én gang til. Ettersom det er veldig populært, var jeg heldig da jeg fant en ledig plass om noen uker, men det var ingen ledige seter ved siden av hverandre. Derfor ble det slik at jeg skal alene på teateret. Jeg har aldri engang gått alene på kino og kjenner at jeg gruer meg ganske saftig. Noen andre som har gått alene på teateret, og var det flaut? Er det noe dere hadde lagt merke til?

Takk for svar!

Anonymkode: 59bc8...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er helt vanlig å gå alene på teater. Jeg har gjort det mange ganger, og flere jeg kjenner gjør det ofte. Ingen vil reagere på det. Det samme gjelder kino :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok helt fint! Har vært mye på kino alene, og blir nok teater også på nyåret. Er så befriende å ikke være avhengig av noen, i form av å vente på svar, samkjøre datoer, også videre :) Det eneste som er litt synd er at man ikke har noen å dele selve opplevelsen med, men heller oppleve den alene enn å ikke oppleve den i det hele tatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...