Gå til innhold

Må jeg ta på den ekle greia der??!


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Gjest incognita

Morsomste tråden på KG på lenge, frøken TS :ler:
Og jeg måtte bare inn for å påpeke at jeg er tøffere enn deg, for jeg rensa sluket i dusjen her heeeelt på egenhånd i går :danse: 

Men alle vet at du er den tøffeste dama på kåge! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest incognita

Nei, si det. Synes bare at det er litt merkelig at hun lager så stor oppstandelse over er tett sluk. 

Såså det går bra. Det er plass til alle sammen her inne. :kose:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jepp, jeg har nemlig ikke noe i mot å ta på sånne ekle greier :ler:

(That's what she said)

Lyst å ta deg en tur? Jeg kan bake en hvetekrans. :nigo:

 

Endret av incognita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(That's what she said)

Lyst å ta deg en tur? Jeg kan bake en hvetekrans. :nigo:

 

:ler:
Takk for tilbudet, men har en travel uke. Rain check? (Eller kanskje drain check passer bedre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du ønsker å miste nattesøvnen for mange måneder framover, så er det bare å si i fra, så skal jeg starte en utlegning over alt jeg har foretatt meg med ymse sluker opp gjennom tidene:laugh:

Kan ikke være greit å ha det slik, men du har i alle fall oppnådd en 13 siders sluktråd, som kommer til å gå inn i KG-historien med guffe-stil :pirat:

Vil bare anbefale deg å gå til innkjøp av ørten liter rør-rens, som du tvinger gubben til å behandle alle sluker og avløp med annenhver måned. Da slipper du slike gugge-opplevelser i framtiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Hvis du ønsker å miste nattesøvnen for mange måneder framover, så er det bare å si i fra, så skal jeg starte en utlegning over alt jeg har foretatt meg med ymse sluker opp gjennom tidene:laugh:

Kan ikke være greit å ha det slik, men du har i alle fall oppnådd en 13 siders sluktråd, som kommer til å gå inn i KG-historien med guffe-stil :pirat:

Vil bare anbefale deg å gå til innkjøp av ørten liter rør-rens, som du tvinger gubben til å behandle alle sluker og avløp med annenhver måned. Da slipper du slike gugge-opplevelser i framtiden.

Ingen skremselshistorier, takk!! Altså, det går faktisk helt fint med meg, tro det eller ei så fungerer jeg ypperlig i det daglige til tross for slukskrekken min. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen skremselshistorier, takk!! Altså, det går faktisk helt fint med meg, tro det eller ei så fungerer jeg ypperlig i det daglige til tross for slukskrekken min. :)

 

Okei, da skal jeg være helt stille!! Godt at du klarer deg bra ellers, hadde vært ille hvis sluk-skrekk skulle dominert livet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Jeg DIGGER deg, incognita! Takk for en fin og underholdende tråd. Godt å se at det er andre som deler den intense reddselen mot sluker. 

Hilsen ei slukefobisk-søster (som ellers gjør det samme som den sterke mannen min gjør - JA, til og med å bytte bleie på mitt barn!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Herregud. Jeg DIGGER deg, incognita! Takk for en fin og underholdende tråd. Godt å se at det er andre som deler den intense reddselen mot sluker. 

Hilsen ei slukefobisk-søster (som ellers gjør det samme som den sterke mannen min gjør - JA, til og med å bytte bleie på mitt barn!)

Haha, godt å høre!! High five for slukfobi! :danser: 

Fant bilde av incognita på nettet. Her er hun klar for å gyve løs på sluket i dysjen:

Aliens-screenshot-544x309px_slide_origin

Hvordan fant du meg??? :kjefte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg! For jeg er akkurat på samme viset!

OG det er ikke bare sluken i dusjen, det er uansett sluk om den så er på vasken på badet eller vasken på kjøkkenet. Samboeren min har for vane (Etter sine foreldre) å skylle av ALT i kjøkkenvasken, skrell osv, før han setter det i oppvaskmaskinen. Problemet er bare at han kommer ikke på at han må ta det opp igjen. Så da må jeg stå å rope på han, og han synes det er VELDIG gøy å erte meg for deg, men jeg tar det altså ikke opp. Og jeg bruker ikke vasken før det er borte. 
Samme i dusjen, jeg står ALDRI på den rista. En gang vi dusja (har dobbel dusj) mista jeg shampooen oppå den slik at den spratt opp og jeg så rett ned i svarteste helvette. Jeg satte i et hyl og var mer eller mindre på tur til å klatre opp der dusjhåndtaket henger.

Men jeg sa også KLART ifra før vi flytta sammen at jeg kommer ALDRI til å røre en sluk, aldri til å rense en sluk. Det var hans jobb, og var han ikke hjemme så ringte jeg en rørlegger. Som håndtverker selv, så støtter jeg den arbeidsgruppen :fnise:

Var veldig greit når jeg bodde alene på hybel (i 5 år før jeg ble samboer). Kjente huseieren, som visste om problemet mitt, så han kom ned med jevne mellomrom når han rensa sine sluker og tok min og. Skal sies vi kjente hverandre godt før jeg flytta inn på hybelen han leide ut og han var i grunn ikke interessert i tette rør som uansett var hans rør så han tok det gjerne:p

Jeg har omtrent samme fobien om jeg må ta i hybelkaniner, men det er litt enklere, de bare støvsuger man bort, det kan man jo ikke gjøre med en sluk :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det første jeg tenkte da jeg så trådtittelen var at dette var en tråd skrevet av en ca 16 år gammel jente som skulle ta på kjæresten sin nedentil for første gang :hoho: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig et personangrep å si at noen fremstår hjelpeløs og stakkarslig? 

Ok...

Hvis det ble tatt så personlig, så kan jeg utdype litt mer hva jeg mener. Jeg blir fornærmet over at det å være hjelpeløs og ha fobi mot ekle ting blir fremstilt som noe spesielt feminint. Er jeg maskulin fordi jeg klarer å gjøre ekle ting uten å måtte ha en mann til å hjelpe meg? Er en mann feminin hvis han brekker seg av å rense et sluk? Hva er det egentlig du mener?

Anonymkode: df750...c5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer nå mest på at så få vet forskjellen på en sluk og et sluk, jeg da. 

(Beklager  :opplyser:, jeg tror jeg  :reise: til språkforumet.)

(Men jeg var litt snill også, da, som valgte et bilde av et flunkende nytt og gullende rent sluk i stedet for et gammelt og inngrodd et?)

For øvrig synes jeg incognita har vært tøff! Jeg har et par "håpløse" fobier selv, og det er ikke bare bare å overvinne dem. 

Anonymkode: db4b6...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...