Gå til innhold

Typen har pult idolet mitt?


shorty

Anbefalte innlegg

Driver med en gutt nå ganske seriøst, og funnet ut at han har tidligere hatt sex med en kjendis/blogger jeg har fulgt i alle år og er fan av. Aner ikke hvorfor jeg syntes det føles skikkelig rart og ekkelt ut, jeg kjenner henne ikke en gang.. blir bare kvalm av tanken? Det føles så sykt tullete å bli lei meg for noe sånt... noen som kan gi noen oppmuntrende ord eller et smekk i trynet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*smekk i trynet*

Men alvorlig talt, du har vel hatt et sexliv du også, før du møtte han du dater nå? Denne bloggeren er bare en helt vanlig jente, hun er bare kjent :) 

Ikke tenk så mye mer på det, og kos deg med han du dater.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan noen kan ha en blogger som et idol er uforståelig for meg..

Anonymkode: 3ece8...0e1

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler deg vel litt truet siden du ser opp til henne. Jeg synes det blir litt dumt med slik idolisering, så har ikke så mye medfølelse å gi dessverre...

Anonymkode: 7fe9a...e70

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde kjæresten min hatt sex med/vært sammen med hun jeg er mest fan av ville jeg skamløst presset på for å få til et møte :fnise: 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjæresten min hatt sex med/vært sammen med hun jeg er mest fan av ville jeg skamløst presset på for å få til et møte :fnise: 

enig med dette :fnise:

Anonymkode: 6613d...040

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver med en gutt nå ganske seriøst, og funnet ut at han har tidligere hatt sex med en kjendis/blogger jeg har fulgt i alle år og er fan av. Aner ikke hvorfor jeg syntes det føles skikkelig rart og ekkelt ut, jeg kjenner henne ikke en gang.. blir bare kvalm av tanken? Det føles så sykt tullete å bli lei meg for noe sånt... noen som kan gi noen oppmuntrende ord eller et smekk i trynet? 

Det er helt naturlig. Du ser opp til mennesker som du mener er bedre enn deg selv, per definisjon. Du ser opp til folk slik at du skal ha noe å strekke deg etter. Når typen din har pult denne bloggeren så betyr det at han har sjans på noen som du ser på som bedre enn deg selv. Du føler deg derfor truet. 

Anonymkode: 0a55a...b16

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan noen kan ha en blogger som et idol er uforståelig for meg..

Anonymkode: 3ece8...0e1

Det er helt vanlig i dag.

Anonymkode: 0a55a...b16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt vanlig i dag.

Anonymkode: 0a55a...b16

Dette er skremmende alt en blogger gjør er å skriver noe. Skal man ha forbilder burde det være noen som faktisk utretter noe. 

Anonymkode: 3ece8...0e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst ville jeg vært utrolig flau over at en rosablogger er "idolet" ditt. For det andre så ville jeg ha blåst langt i hvem daten har knullet tidligere. 

Anonymkode: f9d83...b86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Driver med en gutt nå ganske seriøst, og funnet ut at han har tidligere hatt sex med en kjendis/blogger jeg har fulgt i alle år og er fan av. Aner ikke hvorfor jeg syntes det føles skikkelig rart og ekkelt ut, jeg kjenner henne ikke en gang.. blir bare kvalm av tanken? Det føles så sykt tullete å bli lei meg for noe sånt... noen som kan gi noen oppmuntrende ord eller et smekk i trynet? 

Du føler deg ikke teit som har en blogger som idol?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er skremmende alt en blogger gjør er å skriver noe. Skal man ha forbilder burde det være noen som faktisk utretter noe. 

Anonymkode: 3ece8...0e1

Så J.R.R. Tolkien utrettet ikke noe?

Anonymkode: 0a55a...b16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du føler deg ikke teit som har en blogger som idol?

Hvorfor rakke ned på andre? Innleggene dine oser av bitterhet. 

Anonymkode: 0a55a...b16

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...