Gå til innhold

Blør enda etter medisinsk abort, normalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ringte. Nei dette var ikke normalt. Enten kunne jeg komme i natt men da ble det mye venting, eller jeg kunne ringe imorgen å få en time på morgenen.. 

Er lei meg og frustrert og vil ha dette ferdig...

Anonymkode: fa88b...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal inn på onsdag for en sjekk, håper de finner utav det og får løst det ☺ drit å gå med supersize nattbind på jobb 😝

Anonymkode: fa88b...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal inn på onsdag for en sjekk, håper de finner utav det og får løst det ☺ drit å gå med supersize nattbind på jobb 😝

Anonymkode: fa88b...d5d

Flott at du får sjekket det ut nå, tipper det går bra. Jeg skrev tidligere her i tråden, og så du ble litt engstelig av svarene du fikk. Jeg hadde selv langvarig blødning etter en abort (men blødde ikke mye som deg). Men uansett - jeg fikk beskjed om at en infeksjon av et sånt omfang at den kunne ødelegge egglederne - den ville føre til at man fikk feber. Så hvis du får feber eller smerter i livmorområdet, først da hadde jeg blitt bekymret. Det går nok veldig fint dette. :)

Jeg blødde i langt mer enn fire uker, og vegret meg også for å ta kontakt med lege (man vil jo ikke mase eller virke hysterisk). Men ble tatt seriøst, og fikk tatt både ultarlyd og blodprøver. Vil tro du også bør få sjekket at du har nok jern igjen i kroppen din nå.

Skjønner at du er bekymret, men er sikkert bare rester igjen som skal ut. Jeg hadde litt rester igjen etter nærmere to måneder (først da jeg tok affære...), men du.... til tross for at jeg var i litt samme situasjon som deg etter en abort - jeg har fått barn i ettertid, uten problemer. Og jeg drøyde legebesøk mye lengre enn deg.

Bare pass på å gå rett til legen om du får symptomer på infeksjon. Da skal du ikke vente!

Masse lykke til på onsdag, vet akkurat hvordan du har det nå. Ikke noe kjekt å gå rundt og lure på om det er noe galt... men om to dager er jeg sikker på at du kan puste lettet ut.

Anonymkode: 00e35...163

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

Er i samme situasjon, eller skal man si var. 

Lang historie kort, gjorde (frivillig) et forsøk til med medisinsk abort for å få ut restene, da jeg har reagert på narkose tidligere. 

Det hadde absolutt ingen effekt, så det ble utskrapning i narkose i dag.

 

Det var helt uproblematisk, og var i fin form etter narkosen. Inn 10:50, ute 11:05 - spiste frokost kl. 11:30. 

 

Ingen smerter.

 

Da håper jeg endelig denne 5 uker lange "blods-etappen" nærmer seg mål. 

Anonymkode: 85ed0...ad9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du får sjekket det ut nå, tipper det går bra. Jeg skrev tidligere her i tråden, og så du ble litt engstelig av svarene du fikk. Jeg hadde selv langvarig blødning etter en abort (men blødde ikke mye som deg). Men uansett - jeg fikk beskjed om at en infeksjon av et sånt omfang at den kunne ødelegge egglederne - den ville føre til at man fikk feber. Så hvis du får feber eller smerter i livmorområdet, først da hadde jeg blitt bekymret. Det går nok veldig fint dette. :)

Jeg blødde i langt mer enn fire uker, og vegret meg også for å ta kontakt med lege (man vil jo ikke mase eller virke hysterisk). Men ble tatt seriøst, og fikk tatt både ultarlyd og blodprøver. Vil tro du også bør få sjekket at du har nok jern igjen i kroppen din nå.

Skjønner at du er bekymret, men er sikkert bare rester igjen som skal ut. Jeg hadde litt rester igjen etter nærmere to måneder (først da jeg tok affære...), men du.... til tross for at jeg var i litt samme situasjon som deg etter en abort - jeg har fått barn i ettertid, uten problemer. Og jeg drøyde legebesøk mye lengre enn deg.

Bare pass på å gå rett til legen om du får symptomer på infeksjon. Da skal du ikke vente!

Masse lykke til på onsdag, vet akkurat hvordan du har det nå. Ikke noe kjekt å gå rundt og lure på om det er noe galt... men om to dager er jeg sikker på at du kan puste lettet ut.

Anonymkode: 00e35...163

tusen takk for dette svaret! 😚 

 

Anonymkode: fa88b...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var inne idag, fikk tidligere time. Så nå skal jeg ta en ny kur hjemme og håpe det holder. Di sa jeg ikke trengte komme på etterkontroll for dette skal få ut restene. Det var ikke veldig mye rester men nok til å måtte ta en ny kur 😕 så blø i en uke til og forhåpentligvis bli ferdig med det!

Hvordan føler du deg etter utskrapinga idag?

Anonymkode: fa88b...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blødde som en gris i et par måneder etter medisinsk abort. Var altfor treg på å reise til lege. Men gjorde det jo til slutt. Fikk påvist blodmangel og måtte gå på jerntabletter lenge før jeg ble normal igjen. Måtte også en måned tidligere inn å skrape ut, for alt var ikke borte. Kom deg til legen. Anemi kan være farlig. Og god bedring ❤ vet hva du får igjennom nå 

Anonymkode: 165ec...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler ikke jeg blør noe mer enn jeg normalt gjør. Har hatt lite blødning idag faktiskt og stort sett kun blødd noen dråper når jeg er på do 😕 men diare derimot! Har hatt noen løpeturer på do idag der jeg har hatt kraftig diare.. vet ikke om det er normalt med cytotec kuren.  Føler ikke dette går den rette veien 😕

Anonymkode: fa88b...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for brudd på "" og svar til dette.

* Prinsipielle diskusjoner om abort er tillatt i egne tråder, men innlegg med krenkende eller støtende innhold omkring trådstarters personlige valg om å beholde eller ta abort vil bli slettet. 
Vi ber dere vise hensyn når det gjelder å fremme egne mer prinsipielle meninger og holdninger til abort i tråder hvor trådstarter ikke har bedt om hjelp til avgjørelsen om å fullføre eller avbryte et svangerskap. Vi ber dere også vise hensyn og være skånsomme i deres ordbruk når trådstarter vurderer alternativene. Få valg er så endelige som det å måtte velge mellom å ta abort eller å føde et barn, og mange av de som ønsker å dele sine tanker og følelser, befinner seg i en sårbar situasjon.
Dersom dere ønsker å diskutere abort på et generelt og mer prinsipielt grunnlag, er dere velkomne til å opprette egne tråder for dette.

Tekola, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

antar det er helt normalt for dere, ja. nå er det den 5. gangen? ah - magisk. 

Anonymkode: 30fcd...357

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...