Gå til innhold

Ei jeg holder på med har små pupper..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er virkelig ei flott jente ellers, men føler nesten det er en gutt jeg har sex, siden hun nesten er helt flat. Er det mulig å endre syn på pupper hvis man tenner på dette i utgangspungtet?

Anonymkode: 765c2...177

Vært der sjæl. Møtt på ei gangske trivelig ei som ønsket både det ene og det andre, men det ble bare med håpet for hennes del. Hun var ganske fit ellers, men det var omtrent ingen byste. Ei anna ble det bare par runder i halmen før jeg tok hatten og gikk da hun begynte å hinte til noe mer.
Du trenger ikke tilby hele kjærestematerialet før du selv er fornøyd. Kvinner sjekker jo teknikker/andre ferdigheter og personligheten for å kompensere for en liten penis. Kanskje hun har noen gode egenskaper og ferdigheter som kan måle opp for liten byste.

For øvrig er det mindre tabubelagt og lite flaut at jenter tar silikon, mens det for gutter er ganske så uvanlig og mer komplisert.

Anonymkode: fefa1...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Små pupper er da like gode som pupper i andre str :jepp:  Hvis det virkelig er et problem, så tror jeg ikke at du er nok interessert i henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små pupper er da like gode som pupper i andre str :jepp:  Hvis det virkelig er et problem, så tror jeg ikke at du er nok interessert i henne. 

Ts har da flere ganger sagt at han ikke er interessert i henne? Hva er problemet til folk? Det er mulig å lese gjennom litt av tråden før man kommenterer!

Anonymkode: 8de7f...823

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 2 uker senere...

Ikke faen om du skal be jenta bruke større bh-er eller bomb shell el. lignende. Det aller fleste jenter med små pupper er usikre på seg selv, og er lett sårbare, det vet jeg alt om. Så om du sier noe om henne og de små puppene hennes som kan virke sårende, er du virkelig en drittsekk. Hvordan kan du bry deg om så overfladiske ting? Alle kropper er forskjellige, og tro det eller ei, det er ikke en dritt vi jenter med små pupper kan gjøre untatt bombshell bh-er og silikon. 

Håper denne jenta du holder på med finner ut av dette på en eller måte, eller hvertfall innser hvor drittsekk du er (virker som). Hun fortjener seg virkelig ikke

Anonymkode: b406b...7b4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...