Gå til innhold

Ei jeg holder på med har små pupper..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

at du fortsetter å holde på med noen du ikke tenner på. Hvorfor gidder du? Tvinger hun deg til å ligge med henne eller hva?

Det er ikke jeg som startet tråden. Les nicket, og send kritikken til rett person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor fortsetter du å holde på med henne når du ble avtent helt fra første gang du ble med henne hjem??

Som sagt har jeg bare hatt sex med henne en gang. Har forklart henne at jeg ikke har de rette følelsene for henne. Sa ikke noe om hva grunnen var. Vi ble enige om å være venner. 

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil ikke gutta freake ut når de ser at de er blitt lurt.

Hvor går grensa? De fleste jenter klasker på seg foundation, pudder og alt mulig i ansiktet. De ser ikke nødvendigvis veldig sminka ut, men de er det. Vippeextentions, fake hår, fake negler, fake brunfarge..

En gutt ville freaka rimelig ut om han hadde sett både den ene og den andre helt naturlig. Store pupper eller ikke.

Anonymkode: 06544...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor går grensa? De fleste jenter klasker på seg foundation, pudder og alt mulig i ansiktet. De ser ikke nødvendigvis veldig sminka ut, men de er det. Vippeextentions, fake hår, fake negler, fake brunfarge..

En gutt ville freaka rimelig ut om han hadde sett både den ene og den andre helt naturlig. Store pupper eller ikke.

Anonymkode: 06544...434

Altså det er forskjell på vanlig sminke og overdollet med brunkrem og kraftig sminke. Det er jo også litt juks, men de fleste menn vet jo at jenter ser annerledes ut uten sminke enn med. Men puppene kan du jo ikke se om de er fake eller ekte. før bhen er av. Og enkelte kjøper jo sånn bh med svære innlegg. Er jo juks som faen, ikke rart enkelte menn får hakeslepp

Endret av Ragnar89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpe silikonpupper til henne da vettu om det er så jævla stort problem. Håper hun tar imot puppene og dumper deg rett etter, så kan du sitte der med skjegget i postkassa 30.000 spenn fattigere. Hilsen str 65F som ikke ville tatt i en sånn overfladisk fyr som deg med ildtang en gang! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får kjøpe silikonpupper til henne da vettu om det er så jævla stort problem. Håper hun tar imot puppene og dumper deg rett etter, så kan du sitte der med skjegget i postkassa 30.000 spenn fattigere. Hilsen str 65F som ikke ville tatt i en sånn overfladisk fyr som deg med ildtang en gang! 

Hadde det vært så enkelt.. Må være ekte pupper for at det skal gjelde. Vil ikke ha verken ei som faker større pupper i form av innlegg i bh eller silikon..

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann vil dumpe en kvinne for små bryster så er han enten troll, hjerteløs eller hun fortjener bedre, men når en kvinne vil dumpe en mann for liten penis så er det bare helt på sin plass. Dobbeltmoralen lenge leve.

Anonymkode: 8de7f...823

har aldri dumpet noen for størrelsen på penis, har heller ingen av mine venniner. Men har dumpet endel gutter, er flink til å få med meg ting å når du lyver til meg da er hele greia over. Egentlig jævlig glad for at jeg gjorde det men min tidligere forlovede. For 2 måneder senere satt han i fengsel for voldtekt..visste det var noe galt men hanXD

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo viktig å tenne på kjæresten sin, så viss du ikke tenner på henne sånn som hun ser ut- så ville jeg gjort det slutt. Det finnes mange jenter med store pupper, så du finner nok en du tenner på. Så kan hun finne seg en mann som tenner på henne. Beste for dere begge. Tror ikke du kan forandre tenningsmønsteret ditt til å begynne å like små pupper, lite å gjøre med den saken. Hun kan ta silikon, men det ville jeg faktisk ikke foreslått. Det måtte i så fall vært noe hun på egen hånd fant ut at hun ønsket seg. Jeg synes ikke det er noe galt med å ha preferanser. Jeg har store og definerte muskler, og vet det er mange som ikke synes det er pent på kvinner. Men da får de la vær å bli sammen med meg, enkelt og greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann vil dumpe en kvinne for små bryster så er han enten troll, hjerteløs eller hun fortjener bedre, men når en kvinne vil dumpe en mann for liten penis så er det bare helt på sin plass. Dobbeltmoralen lenge leve.

Anonymkode: 8de7f...823

Det kan ikke sammenlignes.

Dersom en mann hadde slått opp med en dame fordi hun var for vid nedentil, så kunne man sammenlignet det. Det er gjennom stimulering av kjønnsorganet man får orgasme. Dersom mannen har micropenis, så blir sexen ganske lite tilfredsstillende. 

At dama har små pupper og derfor ikke tenner mannen, kan sammenlignes med at mannen har hår på ryggen, noe som sjeldent tenner kvinner.

(Er kvinne selv, og synes små pupper er dritsexy, så jeg mener ikke at små pupper sjenerelt ikke er tennende!)

Anonymkode: 11406...99e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpe silikonpupper til henne da vettu om det er så jævla stort problem. Håper hun tar imot puppene og dumper deg rett etter, så kan du sitte der med skjegget i postkassa 30.000 spenn fattigere. Hilsen str 65F som ikke ville tatt i en sånn overfladisk fyr som deg med ildtang en gang! 

Regner med at du ikke har noen preferanser når det gjelder menn? Du er vel ikke en hykler?

Anonymkode: 6e9ce...d6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har små bryster, men tar meg ikke så veldig nær av tråden. Det er helt innafor å ha preferanser. Jeg har selv ting som jeg anser som turn off, selv om det ikke betyr at det er noe galt med vedkommende. Det er bare sånn det er, og folk kan ikke for at man er født sånn som man er. Man kan jo selvsagt ty til plastisk kirurgi, men jeg føler ikke helt for å legge meg under kniven. Synes brystene mine er søte og pene, selv om det ikke er så mye å ta i - og håper og tror at det er noen menn der ute som også liker brystene mine. Samtidig er det helt greit at noen ikke tenner på dem. That's life. Man kan ikke tilfredsstille alle.

Uansett, problemet med denne tråden er at noen faktisk lager et problem ut av det. Om du ikke tenner på partneren din av ulike grunner og du anser det som et problem, dump partneren. Det høres kynisk ut, men om det er turn off å ha små bryster, så er det bedre å finne noen som man tenner på, og så gi partneren den verdigheten å finne noen som tenner på han/henne. Riktignok bør man ikke si at man dumper vedkommende på grunn av små bryster/liten penis, da dette vil være et sår i selvfølelsen. Om jeg har lest rett, har TS dumpet partneren sin og alt gikk bra (tror jeg?). Så da er problemet løst!

Angående juksing i form av bombshell-BHer, skjønner jeg jo at man kan føle seg lurt. Jeg synes ikke push-up BH-er med masse padding er behagelige å ha på seg, så jeg unngår dem. Også fordi jeg vil at den jeg dater skal se at jeg har små bryster og dermed avgjøre selv om jeg er attraktiv nok eller ei, før vi har hoppet til køys. 

Anonymkode: 45eb0...b9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ikke sammenlignes.

Dersom en mann hadde slått opp med en dame fordi hun var for vid nedentil, så kunne man sammenlignet det. Det er gjennom stimulering av kjønnsorganet man får orgasme. Dersom mannen har micropenis, så blir sexen ganske lite tilfredsstillende. 

At dama har små pupper og derfor ikke tenner mannen, kan sammenlignes med at mannen har hår på ryggen, noe som sjeldent tenner kvinner.

(Er kvinne selv, og synes små pupper er dritsexy, så jeg mener ikke at små pupper sjenerelt ikke er tennende!)

Anonymkode: 11406...99e

For å oppnå orgasme, må hjernen fortelle deg at du har det godt. Alle eksperter er enige om at det det ikke trengs mere enn 7-8 cm for å gi ei jente orgasme da g-pungtet ligger 5-8 cm inni jenta. Hvis hjernen din forteller deg at du syns dette er turn-off uteblir orgasmen. Det samme vil det gjøre med små pupper. Jeg tente ikke på de små puppene og fikk ikke orgasme med henne. Det var ikke fordi hun var vid, men fordi jeg ikke tente på henne. Tenner du på en person kan du komme av tanken på henne nesten. Hjernen er det største senteret for nytelse i kroppen.  

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å oppnå orgasme, må hjernen fortelle deg at du har det godt. Alle eksperter er enige om at det det ikke trengs mere enn 7-8 cm for å gi ei jente orgasme da g-pungtet ligger 5-8 cm inni jenta. Hvis hjernen din forteller deg at du syns dette er turn-off uteblir orgasmen. Det samme vil det gjøre med små pupper. Jeg tente ikke på de små puppene og fikk ikke orgasme med henne. Det var ikke fordi hun var vid, men fordi jeg ikke tente på henne. Tenner du på en person kan du komme av tanken på henne nesten. Hjernen er det største senteret for nytelse i kroppen.  

Anonymkode: 765c2...177

men hvorfor holdt du på med henne og lå med henne flere ganger da da?? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hvorfor holdt du på med henne og lå med henne flere ganger da da?? 

Ser det er flere som leser overskriften og så svarer..

 

Jeg lå med henne EN gang! Og hun brukte innlegg med push up så det så ut som hun hadde grei puppestørrelse. Når hun kledde av seg var hun helt flat.. Hadde hun ikke jukset seg til større pupper hadde jeg ikke vist interesse for henne i utgangspungtet. Størrelsen har en del å si desverre

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er flere som leser overskriften og så svarer..

 

Jeg lå med henne EN gang! Og hun brukte innlegg med push up så det så ut som hun hadde grei puppestørrelse. Når hun kledde av seg var hun helt flat.. Hadde hun ikke jukset seg til større pupper hadde jeg ikke vist interesse for henne i utgangspungtet. Størrelsen har en del å si desverre

Anonymkode: 765c2...177

men hvorfor lå du med henne i det hele tatt da om hun avtente deg? Jeg forstår meg ikke på dere menn. Har dere ikke fått med dere at dere har lov til å si nei til sex dere også? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

men hvorfor lå du med henne i det hele tatt da om hun avtente deg? Jeg forstår meg ikke på dere menn. Har dere ikke fått med dere at dere har lov til å si nei til sex dere også? 

Fordi vi kledde av oss og var klare for samleie. Bedre om jeg avbrøt der og da og sa, "dette fungerer ikke siden du har små pupper"?

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er virkelig ei flott jente ellers, men føler nesten det er en gutt jeg har sex, siden hun nesten er helt flat. Alle exene mine har hatt store pupper og er noe jeg tenner helt vilt på, så klarer ikke å tenne på hun jeg driver på med nå. Hun brukte innlegg og push-up bh så ble totalt lurt første gangen jeg ble med henne hjem. Vet jo at jeg burde finne ei dame med store pupper som ser ut som ei ekte kvinne, sånn at jeg blir fornøyd med sexlivet. Er det mulig å endre syn på pupper hvis man tenner på dette i utgangspungtet?

Anonymkode: 765c2...177

Ja, du kan lære deg å like henne som hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Alle exene mine har hatt store pupper og er noe jeg tenner helt vilt på, så klarer ikke å tenne på hun jeg driver på med nå.

OK, helt greit. Hvorfor må du lage en tråd om det? Kan du ikke bare ta et valg fundert på eget ståsted.

 

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi vi kledde av oss og var klare for samleie. Bedre om jeg avbrøt der og da og sa, "dette fungerer ikke siden du har små pupper"?

Anonymkode: 765c2...177

går sn å komme med en hvit løgn. Og ja det er lov å ombestemme seg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...