Gå til innhold

Ei jeg holder på med har små pupper..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Slutt å syt, dere dumper menn for overfladiske ting selv som høyde, penisstørrelse osv osv, så skjønner ikke problemet? Skal menn ikke få lov å tenne på noe DE liker? Hvorfor er det greit at damer er overfladiske og ikke menn? Er det ikke likestilling? 

Anonymkode: 765c2...177

Hvem "dere" ? 

Du kan ikke generalisere og tillegge en stor gruppe mennesker en måte å oppføre seg på fordi sikker noen driver på sånn. Jeg driver ikke på sånn. Jeg har en del holdninger og verdier knyttet til hvordan jeg behandler andre mennesker. Tanken din om at "fordi alle andre gjør det så kan jeg også gjøre det", er lite reflektert og viser at du ikke tar hensyn til andre mennesker. 

Likestilling har ingenting med det å behandler hverandre dårlig. 

Du kan tenne på hvem du vil og hvordan du vil. Det som ikke er greit er når det går ut over noen andre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal vi dra dette litt lenger så kan vi si noe om seksuell tifredstilelse. Nå mener ikke jeg at størrelsen på en penis er av det viktigste men det kan by på problemer i samlivet hos enkelte par. Penis har jo en funksjon, størrelse på pupper har ingen funksjon. Derfor kan man ikke helt sidestille små pupper/stor penis. 

Størrelse på pupper har jo faktisk en funksjon her. At han tenner tilstrekkelig, Akkurat slik størrelse på penis har en funksjon -> følselse.

Anonymkode: d6bf0...837

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke liker det, så dump henne. Men ikke gå rundt og si at hun ikke ser ut som en "ekte kvinne" wtf?? Er store pupper den eneste grunnen til at man blir kvinne? 

Du høres ut som et troll, dog. Ingen som tvang deg til å fortsette å være med henne etter hun "lurte deg" ;) 

Ja vet jeg burde dumpe henne fordi jeg ikke tenner på puppene hennes.. Men i mine øyne er ei dame som har små pupper lite kvinnelig, hvis man tenker overfladisk på det. Men det som forundrer meg er at kvinner kan være så dobbeltmoralske å mene det er helt greit å dumpe menn med liten penis(noe jeg kan skjønne), men ikke skjønner at menn har sine preferanser også. Mangler dere litt selvinnsikt kanskje?

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å syt, dere dumper menn for overfladiske ting selv som høyde, penisstørrelse osv osv, så skjønner ikke problemet? Skal menn ikke få lov å tenne på noe DE liker? Hvorfor er det greit at damer er overfladiske og ikke menn? Er det ikke likestilling? 

Anonymkode: 765c2...177

Men hva har "dere", "menn", "kvinner" og "likestilling" med saken å gjøre? Dette handler om DEG og DINE preferanser. En kvinne som dumper en mann pga høyde representerer ikke alle kvinner i verden. Det gjør ikke de kvinnene som dater lave menn heller. I stedet for å gå til angrep kan du jo kanskje lese svarene du har fått, og bidra til en mer saklig diskusjon?

Bare dump henne, så er du jo kvitt problemet? 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem "dere" ? 

Du kan ikke generalisere og tillegge en stor gruppe mennesker en måte å oppføre seg på fordi sikker noen driver på sånn. Jeg driver ikke på sånn. Jeg har en del holdninger og verdier knyttet til hvordan jeg behandler andre mennesker. Tanken din om at "fordi alle andre gjør det så kan jeg også gjøre det", er lite reflektert og viser at du ikke tar hensyn til andre mennesker. 

Likestilling har ingenting med det å behandler hverandre dårlig. 

Du kan tenne på hvem du vil og hvordan du vil. Det som ikke er greit er når det går ut over noen andre. 

 

Si det samme til dine medsøsøstre isåfall, fordi kvinner er ofte langt mere overfladiske. Hater at når en mann har sine preferanser så blir han nærmest lynsjet for det, mens kvinner kan mene som de vil. Nei det er IKKE likestilling og noe jeg irriterer meg over..

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo helt normalt å tenne på store pupper. Ingen ting er vel mere kvinnelig enn store pupper. Små pupper minner meg om ei lita jente noe som er turn off for meg. Beklager men sånn er det bare. 

Anonymkode: 765c2...177

Er det noen som sier at det ikke er normalt å tenne på store pupper ? Små pupper på en voksen kvinne har forøvrig ingenting med småjenter å gjøre. At du ikke tenner på små pupper er helt greit, det trenger du ikke beklage for - det er din seksualitet. 

Det er uendelig mye mer hos en kvinne enn bryststørrelsen hennes. Det er vel det folk reagerer på i innleggene dine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vet jeg burde dumpe henne fordi jeg ikke tenner på puppene hennes.. Men i mine øyne er ei dame som har små pupper lite kvinnelig, hvis man tenker overfladisk på det. Men det som forundrer meg er at kvinner kan være så dobbeltmoralske å mene det er helt greit å dumpe menn med liten penis(noe jeg kan skjønne), men ikke skjønner at menn har sine preferanser også. Mangler dere litt selvinnsikt kanskje?

Anonymkode: 765c2...177

Er jeg hard og fæl hvis jeg sier "hvem faen bryr seg?" hvem faen bryr seg om hva noen kvinner over nettet mener er akseptabelt og ikke. Folk mener så mye forskjellig. Du kommer ikke til å endre noen sin mening. Forøvrig, er jeg, en kvinne med små bryst ganske enig med deg.

 

 

 Hva forventer disse kvinnfolka du og jeg skulle ha gjort i forholdet egentlig? Tålt hverandre for å være politikk korrekte? det er ikke akkurat en sexy opplevelse for kvinnen heller at mannen ikke tenner på halve kroppen hennes.

 

Anonymkode: 2f99e...899

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet jeg burde dumpe henne fordi jeg ikke tenner på puppene hennes.. Men i mine øyne er ei dame som har små pupper lite kvinnelig, hvis man tenker overfladisk på det. Men det som forundrer meg er at kvinner kan være så dobbeltmoralske å mene det er helt greit å dumpe menn med liten penis(noe jeg kan skjønne), men ikke skjønner at menn har sine preferanser også. Mangler dere litt selvinnsikt kanskje?

Anonymkode: 765c2...177

Det er faktisk helt i orden at du har store pupper som preferanse, og om det er noe du ikke tenner på med henne. Jeg har vært der med gutter og droppet de selv fordi man finner ut av ting som går utenfor det man selv foretrekker. Men ville aldri kalt en mann med liten penis umandig, synes det er rart av deg å si at en kvinne med små bryster er lite kvinnelig. 

Synes det er rart at du har fortsatt å møte henne etter du fant ut at dette ikke var noe for deg da. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann vil dumpe en kvinne for små bryster så er han enten troll, hjerteløs eller hun fortjener bedre, men når en kvinne vil dumpe en mann for liten penis så er det bare helt på sin plass. Dobbeltmoralen lenge leve.

Anonymkode: 8de7f...823

Ja du sier noe der. Dobbeltmoral er noe kvinner er gode på. Blir nesten litt tragisk-komisk..

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse på pupper har jo faktisk en funksjon her. At han tenner tilstrekkelig, Akkurat slik størrelse på penis har en funksjon -> følselse.

Anonymkode: d6bf0...837

Det kan dog ikke sammenlignes. Størrelse på brystene kan sammenlignes med f.eks størrelse på bicepsene til mannen. Og så er det sånn at alle menn er forskjellige. Finnes mange menn som ikke kunne brydd seg mindre om pupper, men som tenner på en pen rumpe. Og så finnes det menn som tenner på små bryster, utstikkende bryster, mellomstore, store, hengete osv. 

På samme måte tenner noen kvinner på menn som er muskelbunter, noen tenner på menn med litt kosemage og noen tenner på en relativt normalt trent mann. Selv har jeg en mann som er svært godt trent på en mandig måte (ikke sånn bolerkropp) og jeg synes han har en fantastisk sexy kropp. Men vet du, eksen min hadde pittelitt kosemage og jeg tente på det og. Skjønner du hvorfor? Det er fordi jeg var glad i eksen min og fant han tiltrekkende på hans måte. Mannen min er jeg glad i og det er derfor jeg i all hovedsak tenner på han, og jeg finner han også da tiltrekkende. 

Det er ikke sånn for meg at en kropp må være sånn og sånn for at jeg skal kunne tenne på mannen, og jeg vil ikke tro at de fleste har det sånn som TS (selv om TS er troll) at man ikke klarer å være glad i noen eller tenne på noen som ikke passer innenfor en mal han har laget seg. Fordi de fleste er ikke like overfladisk som TS.   

Anonymkode: f4551...139

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk helt i orden at du har store pupper som preferanse, og om det er noe du ikke tenner på med henne. Jeg har vært der med gutter og droppet de selv fordi man finner ut av ting som går utenfor det man selv foretrekker. Men ville aldri kalt en mann med liten penis umandig, synes det er rart av deg å si at en kvinne med små bryster er lite kvinnelig. 

Synes det er rart at du har fortsatt å møte henne etter du fant ut at dette ikke var noe for deg da. 

Kvinner beskriver jo menn med liten penis som en liten gutt, så kan ikke det sammenliknes? Hvis du legger godviljen din til så ser du også dette. Kan jo ikke noe for hvordan man føler. Grunnen er at dama har mange andre kvaliteter som er positive, så hadde et håp om at det kunne endre seg, men er vanskelig å like noe man ikke klarer å tenne på. Skulle jo såklart ønske at det ikke var så viktig, men er jo bare disse preferansene jeg har.

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner beskriver jo menn med liten penis som en liten gutt, så kan ikke det sammenliknes? Hvis du legger godviljen din til så ser du også dette. Kan jo ikke noe for hvordan man føler. Grunnen er at dama har mange andre kvaliteter som er positive, så hadde et håp om at det kunne endre seg, men er vanskelig å like noe man ikke klarer å tenne på. Skulle jo såklart ønske at det ikke var så viktig, men er jo bare disse preferansene jeg har.

Anonymkode: 765c2...177

Sa ei dame til deg i går at du har liten pikk siden du startet denne tråden og tråden om giga-vagina for å få kvinner til å føle seg like dårlig som det du føler deg nå? Du har tydeligvis svært dårlig selvtillit og bør jobbe med dette i stedet for å prøve å såre andre. Det hjelper ikke for din selvtillit at du sårer andre. Snakk med psykolog. 

Anonymkode: f4551...139

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner beskriver jo menn med liten penis som en liten gutt, så kan ikke det sammenliknes? Hvis du legger godviljen din til så ser du også dette. Kan jo ikke noe for hvordan man føler. Grunnen er at dama har mange andre kvaliteter som er positive, så hadde et håp om at det kunne endre seg, men er vanskelig å like noe man ikke klarer å tenne på. Skulle jo såklart ønske at det ikke var så viktig, men er jo bare disse preferansene jeg har.

Anonymkode: 765c2...177

Har aldri hørt en kvinne omtale en mann som en liten gutt pga penisstørrelse. Men sikkert noen som gjør det, akkurat som du gjør nå. De fleste menn tenker heldigvis ikke at små pupper minner om småjenter og at det ikke er kvinnelig. 

Virker nesten som du lagde denne tråden kun for å prøve å få det til å virke som at alle damer er dobbeltmoralske. Men det er ikke slik, mange er kvinner er det ja, men det er også mange menn! 

 

edit: da vet du det til neste gang at når noen har en fysisk feil i dine øyne skal du ikke fortsette med dem. 

Endret av Belbus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du sier noe der. Dobbeltmoral er noe kvinner er gode på. Blir nesten litt tragisk-komisk..

Anonymkode: 765c2...177

Eller det er så enkelt at det er forskjellige kvinner som svarer i de forskjellige trådene.

Anonymkode: 8297b...93f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke problemstillingen, TS. Det er åpenbart at du har dine preferanser, og velger å gå ut i fra det, men du har jo ikke et reelt poeng. Folk har alltid forskjellige preferanser. Noen vil ha stor penis, andre vil ha store pupper, noen vil ha skallete menn, andre vil ha høye menn. Begge kjønn har preferanser, og noe annet ville vært litt rart. 

Så ja, jeg ser liksom ikke poenget ved å lage en tråd om det. Personlig syns jeg de fleste mennesker er fine, uansett om de har små eller store pupper. Det er bare ikke alle som vil ha sex med alle, og det er noe de aller fleste vet :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Jeg skjønner ikke!!! :sur::bond: 

Er du en mann eller kvinne?? Har alltid trodd du er mann, men så skriver du plutselig her at ikke alle kvinner er sånn,og at du ikke er sånn 😶

Anonymkode: 50223...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann vil dumpe en kvinne for små bryster så er han enten troll, hjerteløs eller hun fortjener bedre, men når en kvinne vil dumpe en mann for liten penis så er det bare helt på sin plass. Dobbeltmoralen lenge leve.

Anonymkode: 8de7f...823

Pupper har ingen nødvendig funksjon for å ha sex. Pupper går altså kun på utseendet. Penisen er man pokka nødt til å ha fungerende for å kunne ha et sexliv. Om den er for liten kan man ikke ha vanlig samleie på en tilfredsstillende måte. 

Skal du sammenligne med noe får det være noe utseendemessig på mannen også. 

Anonymkode: d98c7...c17

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og TS: Da avslutter du forholdet med denne damen. Det er absolutt ingen grunn til at du skal fortsette. Akkurat som at jeg avslutter hvis jeg finner en mann med noe jeg ikke liker. Liker jeg ikke hvordan ørene hans er så kan jeg jo likegodt droppe fyren. Heldigvis for min del er jeg ikke så overfladisk at små bagateller ødelegger synet mitt på mennesker. Om han har for liten penis så vil det ha en gedigen innvirkning på vårt samliv, og det er dumpegrunn. Det er sikkert mange menn som ville dumpet meg pga hvordan min vagina er også. Forskjellen er jo at vi kvinner er så heldige at vi kan trene oss strammere, men dere kan ikke trene dere større. Innse realiteten, det er slik ting er. 

Anonymkode: d98c7...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper har ingen nødvendig funksjon for å ha sex. Pupper går altså kun på utseendet. Penisen er man pokka nødt til å ha fungerende for å kunne ha et sexliv. Om den er for liten kan man ikke ha vanlig samleie på en tilfredsstillende måte. 

Skal du sammenligne med noe får det være noe utseendemessig på mannen også. 

Anonymkode: d98c7...c17

Du har tydeligvis ikke skjønt at hjernen er senteret for all nytelse? Tenner du ikke på ei dame pga en kroppsdel, så blir ikke sexen mye bra heller. De fleste damer som tenner på stor pikk, tenner på tanken om at den er stor og visuelt. Alle eksperter er enige om at en penis på 8 cm er nok for å tilfredsstille ei dame. Og tykkelsen har ofte mere å si enn lengden. Men damer som sier størrelsen har mye å si, har ikke skjønt at størrelsen på musa har AKKURAT like mye å si som penisstørrelsen. Der har du problemet. Men  nå diskuterer vi pupper, så hold deg til tråden.

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...