Gå til innhold

Ei jeg holder på med har små pupper..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun er virkelig ei flott jente ellers, men føler nesten det er en gutt jeg har sex, siden hun nesten er helt flat. Alle exene mine har hatt store pupper og er noe jeg tenner helt vilt på, så klarer ikke å tenne på hun jeg driver på med nå. Hun brukte innlegg og push-up bh så ble totalt lurt første gangen jeg ble med henne hjem. Vet jo at jeg burde finne ei dame med store pupper som ser ut som ei ekte kvinne, sånn at jeg blir fornøyd med sexlivet. Er det mulig å endre syn på pupper hvis man tenner på dette i utgangspungtet?

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

for hennes del, gjør det slutt. hva vil du hun skal gjøre? skaffe seg silikon? blir det samme som at vi jenter skal be menn med liten pikk om å få hjelp til å gjøre den større. 

Anonymkode: ea167...865

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for hennes del, gjør det slutt. hva vil du hun skal gjøre? skaffe seg silikon? blir det samme som at vi jenter skal be menn med liten pikk om å få hjelp til å gjøre den større. 

Anonymkode: ea167...865

Ja er sikkert best å gjøre det slutt. Er jo ikke sånn at man plutselig endrer syn på dette sikkert? Menn med liten penis dumper jo damer uansett, så de kan ikke jeg svare for. Men er vel ikke noe værre at menn dumper damer for kroppslige ting enn at damer gjør det? Vet det er overfladisk, men samtidig er jo damer og menn overfladiske. Sex er jo det viktigste i et forhold så hvis dama ikke tenner meg føler jeg det blir kjipt..

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hennes bryster ikke er skjønne og vakre fordi de er en del av skjønne, vakre henne så dumper du henne. Da har du ikke sterke nok følelser til å respektere henne under andre forhold, som selve akten eller ellers i forholdet mellom dere.

Hun er, for deg, som å ha sex med en mann? I så fall har jeg noen nyheter til deg angående et visst skap...

Anonymkode: be24c...014

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er virkelig ei flott jente ellers, men føler nesten det er en gutt jeg har sex, siden hun nesten er helt flat. Alle exene mine har hatt store pupper og er noe jeg tenner helt vilt på, så klarer ikke å tenne på hun jeg driver på med nå. Hun brukte innlegg og push-up bh så ble totalt lurt første gangen jeg ble med henne hjem. Vet jo at jeg burde finne ei dame med store pupper som ser ut som ei ekte kvinne, sånn at jeg blir fornøyd med sexlivet. Er det mulig å endre syn på pupper hvis man tenner på dette i utgangspungtet?

Anonymkode: 765c2...177

Jeg synes det er trist at hun lar deg holde på med seg, for det er jo tydelig at hun fortjener bedre.

Hva i alle dager driver du med?

Anonymkode: 52435...b05

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg får ikke dette til å stemme. Du sier at hun brukte push-up, samtidig som du sier at hun er helt flat. Hvis hun er flat, nesten som en gutt, som du beskriver, hva har hun da pushet-up? Er du sikker på at du, i din sammenligning med personer du har vært med tidligere, som har vært veldig stor, ikke overdriver en anelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er virkelig ei flott jente ellers, men føler nesten det er en gutt jeg har sex, siden hun nesten er helt flat. Alle exene mine har hatt store pupper og er noe jeg tenner helt vilt på, så klarer ikke å tenne på hun jeg driver på med nå. Hun brukte innlegg og push-up bh så ble totalt lurt første gangen jeg ble med henne hjem. Vet jo at jeg burde finne ei dame med store pupper som ser ut som ei ekte kvinne, sånn at jeg blir fornøyd med sexlivet. Er det mulig å endre syn på pupper hvis man tenner på dette i utgangspungtet?

Anonymkode: 765c2...177

Troll. Helt åpenbart.

Anonymkode: 3712e...92a

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke liker det, så dump henne. Men ikke gå rundt og si at hun ikke ser ut som en "ekte kvinne" wtf?? Er store pupper den eneste grunnen til at man blir kvinne? 

Du høres ut som et troll, dog. Ingen som tvang deg til å fortsette å være med henne etter hun "lurte deg" ;) 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann vil dumpe en kvinne for små bryster så er han enten troll, hjerteløs eller hun fortjener bedre, men når en kvinne vil dumpe en mann for liten penis så er det bare helt på sin plass. Dobbeltmoralen lenge leve.

Anonymkode: 8de7f...823

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt greit å ha preferanser, det har alle. Hvis puppestørrelsen er så viktig for deg - viktigere enn de andre egenskapene hennes til sammen, er det jo imidlertid mest realt å gjøre det slutt, på en pen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var nesten litt godt å lese. Jeg har store pupper og alltid trodd at menn kun vil ha jenter med små pupper eller relativt flat brystkasse (sier ingenting om at det er noe galt i det, jeg kunne jo nesten tenkt meg det selv siden dette er det menn går etter). Syns uansett frøkna di fortjener bedre, om pupper er så viktig får du gå etter puppene neste gang og ikke resten. Jeg tenner på menn med hår på brystkassen mest, men greier utmerket å ha sex og tenne på noen som ikke har det. Og dette er faktisk ganske viktig for meg. Er mannen perfekt på alle mulige måter men håret mangler, så går det likevel fint. 

Eneste jeg ikke greier er tynne/veldig tynne menn, men jeg tar ikke dem med meg hjem heller eller går etter dem fordi jeg vet jeg IKKE greier å finne tenninga. Akkurat som at noen menn ikke tenner på veldig tynne jenter eller overvektige jenter. Dooh. 

Anonymkode: 63d5b...f76

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann vil dumpe en kvinne for små bryster så er han enten troll, hjerteløs eller hun fortjener bedre, men når en kvinne vil dumpe en mann for liten penis så er det bare helt på sin plass. Dobbeltmoralen lenge leve.

Anonymkode: 8de7f...823

Det er da ikke noen kjønnsdebatt, så skjerp deg. Hvis man virkelig ikke klarer å  se forbi såpass "vanlige ting" som små pupper eller liten penis, så er det ikke verre enn at man gjør det slutt på en ordentlig måte. Den andre parten fortjener noen som tenner på dem slik som de er. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke dette til å stemme. Du sier at hun brukte push-up, samtidig som du sier at hun er helt flat. Hvis hun er flat, nesten som en gutt, som du beskriver, hva har hun da pushet-up? Er du sikker på at du, i din sammenligning med personer du har vært med tidligere, som har vært veldig stor, ikke overdriver en anelse?

Har du ikke sett de Bombshell push-up BHene? 

Anonymkode: 65204...ce9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er virkelig ei flott jente ellers, men føler nesten det er en gutt jeg har sex, siden hun nesten er helt flat. Alle exene mine har hatt store pupper og er noe jeg tenner helt vilt på, så klarer ikke å tenne på hun jeg driver på med nå. Hun brukte innlegg og push-up bh så ble totalt lurt første gangen jeg ble med henne hjem. Vet jo at jeg burde finne ei dame med store pupper som ser ut som ei ekte kvinne, sånn at jeg blir fornøyd med sexlivet. Er det mulig å endre syn på pupper hvis man tenner på dette i utgangspungtet?

Anonymkode: 765c2...177

For meg høres dette ut som et motinnlegg til hun ikke var fornøyd med knullekompisens lille penins. Tror tråden het " Han er så liten"..... 

Er dette en trolletråd ? 

Dersom det ikke er det så kan jeg svare deg skikkelig: For min del så trenger ikke en kvinne ha et viss type ytre. De fleste kvinner har bryst som passer til kroppen de er født med. Bryststørrelsen hennes ingen ting å si om hun er kvinnelig eller ei. Det finnes kvinner med små bryst som er superfeminin og langt mer sexy enn kvinner med store. Det handler noe om hvordan hun fører seg og hvilke utstråling hun har.

Det er nok du som har et problem om du bare tenker på puppestørrelsen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gift med en mann med liten penis, han er ett fantastisk menneske og vi har ett godt sexliv så da er størrelsen irrelevant. Begriper virkelig ikke at noen kan kaste bort en bra person på grunn av noe så ubetydelig.

Anonymkode: 643aa...98e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en mann vil dumpe en kvinne for små bryster så er han enten troll, hjerteløs eller hun fortjener bedre, men når en kvinne vil dumpe en mann for liten penis så er det bare helt på sin plass. Dobbeltmoralen lenge leve.

Anonymkode: 8de7f...823

Skal vi dra dette litt lenger så kan vi si noe om seksuell tifredstilelse. Nå mener ikke jeg at størrelsen på en penis er av det viktigste men det kan by på problemer i samlivet hos enkelte par. Penis har jo en funksjon, størrelse på pupper har ingen funksjon. Derfor kan man ikke helt sidestille små pupper/stor penis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er trist at hun lar deg holde på med seg, for det er jo tydelig at hun fortjener bedre.

Hva i alle dager driver du med?

Anonymkode: 52435...b05

Slutt å syt, dere dumper menn for overfladiske ting selv som høyde, penisstørrelse osv osv, så skjønner ikke problemet? Skal menn ikke få lov å tenne på noe DE liker? Hvorfor er det greit at damer er overfladiske og ikke menn? Er det ikke likestilling? 

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var nesten litt godt å lese. Jeg har store pupper og alltid trodd at menn kun vil ha jenter med små pupper eller relativt flat brystkasse (sier ingenting om at det er noe galt i det, jeg kunne jo nesten tenkt meg det selv siden dette er det menn går etter). Syns uansett frøkna di fortjener bedre, om pupper er så viktig får du gå etter puppene neste gang og ikke resten. Jeg tenner på menn med hår på brystkassen mest, men greier utmerket å ha sex og tenne på noen som ikke har det. Og dette er faktisk ganske viktig for meg. Er mannen perfekt på alle mulige måter men håret mangler, så går det likevel fint. 

Eneste jeg ikke greier er tynne/veldig tynne menn, men jeg tar ikke dem med meg hjem heller eller går etter dem fordi jeg vet jeg IKKE greier å finne tenninga. Akkurat som at noen menn ikke tenner på veldig tynne jenter eller overvektige jenter. Dooh. 

Anonymkode: 63d5b...f76

Hvorfor i all verden har du trodd det? Gud så usikre folk er.. 

Og ts, du er billig. Du er med en jente, hun kler av seg, du tenner ikke på henne også bare kjører du på. Klager over at hun ikke er en "ekte" kvinne (hva faen egentlig?), men likevel vurderer du å fortsette forholdet. Du er minst like usikker. 

Anonymkode: 2f99e...899

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres dette ut som et motinnlegg til hun ikke var fornøyd med knullekompisens lille penins. Tror tråden het " Han er så liten"..... 

Er dette en trolletråd ? 

Dersom det ikke er det så kan jeg svare deg skikkelig: For min del så trenger ikke en kvinne ha et viss type ytre. De fleste kvinner har bryst som passer til kroppen de er født med. Bryststørrelsen hennes ingen ting å si om hun er kvinnelig eller ei. Det finnes kvinner med små bryst som er superfeminin og langt mer sexy enn kvinner med store. Det handler noe om hvordan hun fører seg og hvilke utstråling hun har.

Det er nok du som har et problem om du bare tenker på puppestørrelsen. 

 

Er jo helt normalt å tenne på store pupper. Ingen ting er vel mere kvinnelig enn store pupper. Små pupper minner meg om ei lita jente noe som er turn off for meg. Beklager men sånn er det bare. 

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke sett de Bombshell push-up BHene? 

Anonymkode: 65204...ce9

Dette..

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...