Gå til innhold

Coop bytter fra Candy-King til Nidar


Gjest Herr Heftig

Candy King vs Nidar godtesnop  

108 stemmer

  1. 1. Foretrekker du godtesnop fra Candy King eller Nidar

    • Candy King
    • Nidar
    • Jeg har ikke høy nok godtesnop-kapital til å uttale meg om saken
    • Jeg spiser ikke godtesnop fordi jeg er en teit og kjedelig megge som ønsker å gni nesa til alle andre i min egen fortreffelige sunnhet


Anbefalte innlegg

Det kunne ha vært en god nyhet, hadde bare ikke Nidar vært sluttet å produsere de fantastiske skumbananene sine! :grine: Ingen andre kommer i nærheten engang! :snurt:

Anonymkode: 311d0...a9d

Hm, må visst korrigere meg selv her, ifølge nettsidene til Nidar skal denne finnes ennå, men jeg har ikke sett den på årevis. Noen som vet? *krysser fingre*

Anonymkode: 311d0...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette bryr meg lik null. Jeg elsker smågodt, men holder meg stort sett unna minde fordi jeg ikke "tåler" sjokoladen der. Jeg vet at det er sjokoladen jeg ikke tåler fordi jeg har tidligere kjøpt minde-poser med bare sjokolade. Når det kommer til Candy King og Nidar så har jeg mine favoritter der, men bryr meg på sett og vis ikke. Candy king har noe, Nidar noe annet. Noe er vel likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir trist lite vingummi på meg dersom(når) CandyKing trekker seg ut fra Coop. Nidar har tross alt ingen vingummi som ikke inneholder gelatin, mens CandyKing heller bruker arabisk gummi og agar-agar i flere av sine geléprodukter. 

Spiser ikke spesielt mye godteri til vanlig, men iblant så er det jo godt med noe :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fan av Nidar. Så svarte bare for å støtte dem. Smågodt eter jeg ikke, gitt. Det er faktisk svært uhygienisk å ete godteri alle andre kan klå på etter å ha klødd seg i rumpa, og JA, etter å ha besøkt offentlige toaletter så vet jeg hva mennesker er istand til. De gjør sitt, går ut uten å vaske henda og rett bort til smågodtet i butikken der de klååår. Tenk på det dere, neste gang dere propper i dere bæsjebakterie-smågodt. Nei, det var ikke kjøttdeigen du brukte i middagen som var dårlig, 

Vi er nok litt sånne festbremser i tråden her nå, men jeg er altså helt enig. Rører ikke løsvektsgodteriet. Det er altfor mange andre som har rørt det, eller hostet og nyst over det. Særlig ekkelt er det ved halloween og påsketider, når boksene står fullstendig utildekket ute på gulvet. Blæh!

Men jeg stemte også Nidar, av samme grunn som deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er trist, men samtidig er det helt naturlig at de største blir større. Sånn som dagens situasjon er ute i butikkene har Orkla-firmaene nesten monopol, og det er fryktelig vanskelig og slåss med en gigant som har råd til å tape penger over lang tid bare for å opprettholde plassen sin. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi veit vi har det godt når det vi velger å klage på er smågodt! 

Vi har det ikke godt, vi har det bare smågodt :erter:

Anonymkode: 0039b...b48

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi veit vi har det godt når det vi velger å klage på er smågodt! 

Det jeg synes er trist med den saken her er alle dem som mister jobben på grunn av dette. De som nå mister jobben har det nok ikke så godt vil jeg tro. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg synes Candy King er best, så nå blir det neppe smågodt fra den lokale Coop Ekstraen igjen. Men når jeg tenker meg om er det mye som er bedre enn smågodt, så det gjør ikke så mye. Bortsett fra de sure kirsebærene og sitronleppene, de er utrolig gode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel det jeg pleide å  bry meg om er de sitronleppene. men ingen har de lenger. Alt godteriet vi vokste opp med var jo rasistisk fikk jeg beskjed om. Sukker gir mye energi men det er visstnok ikke mye ernæring i det. Aner ikke. Muligens det er faktisk rasistisk med sånne tegninggodterier da. Men tror turistene hadde likt det godteriet bedre, hadde jo vært direkte eksotisk.

Anonymkode: 05316...dc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Candy King er jo billig ræl. Kopisnop hele greia. 

Anonymkode: dcf71...651

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Den 16.1.2016 at 16.32, krrristina skrev:

Når kommer dette til å skje?

Syns å huske å ha lest at det skulle skje i løpet av februar. 

Anonymkode: fedb3...e43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...