Gå til innhold

Bryllupsfest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal gifte oss om et års tid og har begynt å tenke på hvordan vi vil gjøre det. Vi vil ikke ha noe stort, overdådig bryllup med timelange taler og middag etc. Vi har rett og slett lyst til å ha en fest hvor vi ber venner og familie og har det gøy sammen. Vi har helt ok økonomi, men ønsker heller å bruke pengene på å kunne invitere flere av vennene våre og også ha fri bar i et greit lokale. Vi skal gifte oss på tinghuset. Lurer litt på å kanskje ta en middag med forlovere og foreldrene våre etter vielsen,før festen. Er det noen som har gjort noe lignende som kan fortelle litt om hvordan dere gjorde alt? Jeg lurer på alt! Hvis dere var ute og spiste etter vielsen, gjorde dere det i finstasen eller skifter dere etter vielsen og før fest? Hadde dere kaker på festen? Noen taler? Hvordan fikk deren festen " i gang "? 

Anonymkode: 8a0d9...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer :) 

Vi tenker også ha det noen lunde slik du beskriver. Det vi har kommet frem til så langt er at vi skal ha småmat rundt om eller på ett sted, og ikke bordsetting slik som det vanligvis er med taler og alt det der. Ingen av oss liker så alt for mye oppmerksomhet, så vi vil helst unngå talene, men vi vil ha en stor fest for venner og familie. Videre har vi tenkt å ha selve vielsen der vi skal ha festen. 

Vi er helt i starten, og jeg aner ikke hvordan man planlegger eller hva vi må ha med. Men så langt er det hva vi har kommet frem til så langt :) Skal følge med i denne tråden, for her kan nok jeg også få mange gode tips :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...