Gå til innhold

Jeg er bra nok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaja jeg har bestemt meg for at neste gang de to som er litt på nå, tar kontakt, så skal jeg si rett ut at nei jeg vil ikke møte de fordi jeg ikke er ute etter kun sex. At jeg blir for sårbar om jeg bare har sex med de og det ikke er noe mer enn dette. At jeg ikke kan utsette meg for dette fordi jeg blir såra. Så får de gjøre hva de vil med den informasjonen. Men like greit om de forsvinner om dette er alt de vil ha av meg.

Anonymkode: 6426f...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at dette ikke blir lett siden jeg er helt på tryne forelska i han ene fyren.

Anonymkode: 6426f...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dårlig har det gått på kjærlighetsfronten? Vanskelig for oss som leser å vite om du har lett i mange år og aldri fått det til eller om du har lett i et halvt år etter å ha kommet ut av et forhold.

Anonymkode: f4700...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For hver gang jeg møter en mann, som anser meg bra nok bare for sex, så går jeg litt mer i stykker. En liten bit hver gang. Selv om jeg ikke har hatt sex med de, så ødelegger de meg litt og litt med sitt syn på meg som "bra nok for sex" og "hun vil jeg pule". Jeg er så mye mer enn en kropp og et hull man kan tømme seg i. Jeg vil bli annerkjent for den personen jeg er, og at sex med meg skal være en bonus. Ikke omvendt.

Jeg har mistet trua, og sitter her nå og savner nærhet og å bli annerkjent for den jeg er. Men som jeg ikke kan få, fordi jeg ikke vil være "kun bra nok for sex". Jeg kan ikke risikere å miste flere biter av meg selv. Jeg vet ikke hvordan jeg kan oppnå å bli annerkjent for den jeg er, fra menn. Jeg vet ikke om det finnes menn, som ser oss damer som mer enn noe de kan ha sex med. Jeg vet ikke hvordan jeg kan sile ut de "gode" fra de "dårlige" menn.

Men jeg vet jeg er mer enn bra nok. Jeg har så enormt mye omsorg å gi, og som jeg ønsker å gi. Jeg lever et veldig aktivt liv og jeg er populær. Folk sier jeg er kul og folk vil henge med meg. Så jeg er aldri alene. Men allikevel er jeg så ensom fordi jeg ikke kan finne en mann som vil ha meg for den jeg er, men kun for det jeg kan tilby av fysiske goder.

Hva gjør man da? Hvordan kan jeg leve videre med et håp om ekte kjærlighet? Hvordan finner man ut om en mann virkelig liker deg for den du er?

Anonymkode: 6426f...4bd

God selvfølelse og selvrespekt. 

Anonymkode: c470e...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor dårlig har det gått på kjærlighetsfronten? Vanskelig for oss som leser å vite om du har lett i mange år og aldri fått det til eller om du har lett i et halvt år etter å ha kommet ut av et forhold.

Anonymkode: f4700...14a

Hadde et lengre forhold frem til for fem år siden. Så ble det fire år med bråstopp fra min side. Før jeg havnet mitt oppi en flørt for ett år siden. Og siden har menn dukket opp i mitt liv :P

Anonymkode: 6426f...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke menn. Jeg tror jeg er alt for naiv. Chatta litt med en mann nå. Han er gift med en venninne. Så jeg prater løst og fast med begge fra tid til annen. Og så sier han at han har lyst på meg og sender meg en dick-pic. 

Hvorfor får jeg frem det verste i menn? 

Nå skal jeg slutte helt å snakke med menn. 

Anonymkode: 6426f...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Jeg skjønner ikke menn. Jeg tror jeg er alt for naiv. Chatta litt med en mann nå. Han er gift med en venninne. Så jeg prater løst og fast med begge fra tid til annen. Og så sier han at han har lyst på meg og sender meg en dick-pic.

Hvorfor får jeg frem det verste i menn?

Nå skal jeg slutte helt å snakke med menn.

Anonymkode: 6426f...4bd

Tviler på at han ut av det blå bare plutselig sendte deg dick-pic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at han ut av det blå bare plutselig sendte deg dick-pic.

Jeg har alltid vært rimelig klar og tydelig ovenfor han at jeg synes han skal ta godt vare på sin kjære. 

Men jeg har snakket noe med han når jeg har hatt problemer med andre menn. Fordi det er greit å få en manns synspunkter på hvordan de tenker. 

Fikk forresten en dick-pic av en annen fyr i dag. Den kom også helt ut av det blå. Snap assa. 

Anonymkode: 6426f...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Jeg har alltid vært rimelig klar og tydelig ovenfor han at jeg synes han skal ta godt vare på sin kjære. 

Men jeg har snakket noe med han når jeg har hatt problemer med andre menn. Fordi det er greit å få en manns synspunkter på hvordan de tenker. 

Fikk forresten en dick-pic av en annen fyr i dag. Den kom også helt ut av det blå. Snap assa. 

Anonymkode: 6426f...4bd

Det må være noen signaler du sender ut som du ikke er klar over....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være noen signaler du sender ut som du ikke er klar over....

Ja jeg gjør nok det. Jeg vet bare ikke hva. For jeg er ikke noen sex-bombe. 

Anonymkode: 6426f...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Ja jeg gjør nok det. Jeg vet bare ikke hva. For jeg er ikke noen sex-bombe. 

Anonymkode: 6426f...4bd

Finn ut hvilke vibber det er, så ordner resten seg kanskje også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...