Gå til innhold

Jeg er bra nok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Men jeg vet jeg er mer enn bra nok. Jeg har så enormt mye omsorg å gi, og som jeg ønsker å gi. Jeg lever et veldig aktivt liv og jeg er populær. Folk sier jeg er kul og folk vil henge med meg. Så jeg er aldri alene. Men allikevel er jeg så ensom fordi jeg ikke kan finne en mann som vil ha meg for den jeg er, men kun for det jeg kan tilby av fysiske goder.

 

Anonymkode: 6426f...4bd

Hvorfor tror du det er sånn at du er populær samtidig som du ikke får kjæreste? Er det fordi du ikke er populær blant de samme mennene du ønsker som kjæreste?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan viser de dette? Ved å ikke høre fra seg når du har hatt sex med dem? Ved å ikke ville treffe deg mer fordi du ikke vil ha sex med dem

Har du tenkt tanken om at dette ikke handler om dem men om deg? Din holdning til menn og dine forventninger til dem? At du viser en usikkerhet og kanskje "tester" dem for å se hvem de er? For det er ikke tiltrekkende og det lyser gjennom med en gang.

De siste årene når jeg var singel møtte jeg aldri menn som jeg følte var ute etter sex med meg, men hadde jeg møtt de samme mennene for 10 år siden hadde jeg sikkert tenkt det samme som deg. Jeg var en annen, de hadde oppført seg på en annen måte - i tillegg hadde jeg også valgt andre menn enn jeg valgte nå. 

Jeg har helst ikke sex med hvermansen ;) Så ja jeg kan holde igjen på sex. Mens med andre så kan det bli sex etter hvert. Jeg liker sex, men jeg liker ikke å bli brukt. Kontakten forsvinner ofte når de finner seg en ny :P Det er dessverre en gjenganger. Sist så stoppet kontakten da han skjønte jeg oppdaget at han både var gift, og hadde enda en elsker. Han som absolutt ikke virket som typen til å holde på slik. Han som virket litt sårbar og som en mann med et stort hjerte og masse omsorg.

Ja klart jeg er usikker og ja klart jeg "tester" for jeg orker jo ikke å utsette meg for flere rifter i sjela. Men jeg går aldri etter en bestemt type. Untatt at jeg holder meg langt unna de kjekke og superkule. De er ofte playere.

Kan jo godt være, men også at de først var oppriktig interessert?

 

Jeg har en venninne som er ressurssterk og så flink på alle måter, over hode ikke løs på tråden. Hun kler seg flott, men alt sitter stramt på henne og hun bruker alltid topper og bluser som er stramme og viser godt figuren.

Nå har hun funnet seg en flott og snill mann. Men før det sa hun i mange år det samme som du sier. 

Jeg synes man må få kle seg i hva man vil. Men det er ikke å komme utenom at mange tror at du da er veldig sex fokusert hvis du kler deg sånn. 

Og nå leste jeg akkurat at du skrev at du var dyrisk i sengen. Det understreker enda mer for mennene at det er det som er fokuset. Jeg mener ikke at det er negativt, sikkert heller positivt når du har funnet den rette. Men kanskje spar sexen litt hvis du tror du treffer den rette Mann.

 

Den sex-kommentaren var ment som spøk ;) Spørsmålet var latterlig og fortjente et latterlig svar. Ergo smilys.

Sex vil alltid være bra med en som matcher deg i senga.

Jeg kler meg ikke utfordrenden. Jeg ser ikke ut som noen rosa-blogger. Men jeg liker ettersittende klær. Jeg er knøttliten og ser mye høyere ut om klærne er litt ettersittende. Men å kalle det utfordrende vil jeg ikke. Aldri kløfta pressa opp under haka osv. Heller mer nøytralt og litt anonymt.

Anonymkode: 6426f...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det er sånn at du er populær samtidig som du ikke får kjæreste? Er det fordi du ikke er populær blant de samme mennene du ønsker som kjæreste?

Godt spørmål! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror du det er sånn at du er populær samtidig som du ikke får kjæreste? Er det fordi du ikke er populær blant de samme mennene du ønsker som kjæreste?

Jeg er så absolutt godt likt av disse mennene. Man får ikke automatisk kjæreste fordi man er populær eller veldig aktiv sosialt.

Anonymkode: 6426f...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har helst ikke sex med hvermansen ;) Så ja jeg kan holde igjen på sex. Mens med andre så kan det bli sex etter hvert. Jeg liker sex, men jeg liker ikke å bli brukt. Kontakten forsvinner ofte når de finner seg en ny :P Det er dessverre en gjenganger. Sist så stoppet kontakten da han skjønte jeg oppdaget at han både var gift, og hadde enda en elsker. Han som absolutt ikke virket som typen til å holde på slik. Han som virket litt sårbar og som en mann med et stort hjerte og masse omsorg.

Ja klart jeg er usikker og ja klart jeg "tester" for jeg orker jo ikke å utsette meg for flere rifter i sjela. Men jeg går aldri etter en bestemt type. Untatt at jeg holder meg langt unna de kjekke og superkule. De er ofte playere.

Anonymkode: 6426f...4bd

Du antar og sorterer ut, ut i fra hva du antar. Det er det første du gjør feil. Det andre er at du legger for mye i ting og putter dårlige erfringer på fjellet over "idioter" som du samler opp og bruker i mot menn senere.

Ta deg en liten pause hvor du rett og slett bestemmer deg for å legge alt som har vært bak deg og starte med blanke ark og en ny holdning når du treffer noen.

Møt mennesker med åpenhet og ikke anta eller gå ut fra noe som helst. Bli flinkere til å sortere ut fra starten av enn å måtte teste de underveis. Still kritiske spørsmål og stol på det de svarer. 

Let etter noen som virker trygg på seg selv og som takler at er ærlig om det du tenker og føler og som er villig til å møte deg på de tingene som gjør deg usikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så absolutt godt likt av disse mennene. Man får ikke automatisk kjæreste fordi man er populær eller veldig aktiv sosialt.

Anonymkode: 6426f...4bd

Da er det kanskje utseende det skorter på? Ikke frekt ment, prøver bare å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du antar og sorterer ut, ut i fra hva du antar. Det er det første du gjør feil. Det andre er at du legger for mye i ting og putter dårlige erfringer på fjellet over "idioter" som du samler opp og bruker i mot menn senere.

Ta deg en liten pause hvor du rett og slett bestemmer deg for å legge alt som har vært bak deg og starte med blanke ark og en ny holdning når du treffer noen.

Møt mennesker med åpenhet og ikke anta eller gå ut fra noe som helst. Bli flinkere til å sortere ut fra starten av enn å måtte teste de underveis. Still kritiske spørsmål og stol på det de svarer. 

Let etter noen som virker trygg på seg selv og som takler at er ærlig om det du tenker og føler og som er villig til å møte deg på de tingene som gjør deg usikker.

Jeg tok en pause. En lang pause på neste fire år hvor jeg ikke rørte en eneste mann. Ikke var på noen nettsider eller gikk ut i håp om å treffe noen. 

Men så møtte jeg en stille og flott mann. Litt sjenert ovenfor damer også. De som kjente han har aldri sett han jobbe for noen dame før. Men han jobbet for å få meg. Etter et par måneder sa han "jamen dette er jo bare sex". Hvordan kunne jeg vite at det var kun det han var ute etter? Etter å ha investert såpass mye på meg? 

Så jeg holdt meg unna menn til nå sist. Da jeg møtte en som virket å ha så mye omsorg og som også viste seg å være sårbar og oppriktig. Men han glemte å fortelle meg om sin kone og sin andre elskerinne. Da hadde han brukt mye tid på meg og vi hadde truffet hverandre noen måneder. 

Jeg vet jo godt at det er noe jeg gjør feil. At jeg kanskje ikke leser menn bra nok. For jeg velger jo å stole på de fra første dag. Og jeg er vel kanskje et enkelt offer fordi jeg er så naiv og godtroende. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal klare å se forskjell på løgn og oppriktighet. 

Anonymkode: 6426f...4bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kanskje utseende det skorter på? Ikke frekt ment, prøver bare å hjelpe.

Kanskje det. Men vet også at menn sier jeg er digg. Hva nå enn det betyr. 

Anonymkode: 6426f...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en pause. En lang pause på neste fire år hvor jeg ikke rørte en eneste mann. Ikke var på noen nettsider eller gikk ut i håp om å treffe noen. 

Men så møtte jeg en stille og flott mann. Litt sjenert ovenfor damer også. De som kjente han har aldri sett han jobbe for noen dame før. Men han jobbet for å få meg. Etter et par måneder sa han "jamen dette er jo bare sex". Hvordan kunne jeg vite at det var kun det han var ute etter? Etter å ha investert såpass mye på meg? 

Så jeg holdt meg unna menn til nå sist. Da jeg møtte en som virket å ha så mye omsorg og som også viste seg å være sårbar og oppriktig. Men han glemte å fortelle meg om sin kone og sin andre elskerinne. Da hadde han brukt mye tid på meg og vi hadde truffet hverandre noen måneder. 

Jeg vet jo godt at det er noe jeg gjør feil. At jeg kanskje ikke leser menn bra nok. For jeg velger jo å stole på de fra første dag. Og jeg er vel kanskje et enkelt offer fordi jeg er så naiv og godtroende. Jeg vet bare ikke hvordan jeg skal klare å se forskjell på løgn og oppriktighet. 

Anonymkode: 6426f...4bd

At en mann jobber for deg er ikke noe bevis på at han er seriøs, og det kan også fint hende at han var seriøs om deg i begynnelsen og han så det han drømte om i deg når han møtte deg, men så ble det til at det dreide seg om bare sex - mulig fordi du gjør noe som får han til å føle det, og så blir det det.

Å ta en pause og holde seg unna menn og nettsider skaper ikke endring - du må jobbe med deg selv under den pausen og få en forståelse over hva det er som går feil. 

Du sier du er bra nok - og det har du helt rett i. ALLE er bra nok, men ikke alle har det nok bra - med seg selv - for å kunne være bra nok i en relasjon.

Jeg tror du kunne hatt godt av å snakke med noen utenforstående og få litt innblikk i hva det er som skjærer seg for deg. Få litt veiledning for å finne tryggheten i deg selv og rett og slett få et nytt perspektiv på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske spot-on her. Men jeg mener også at man nerder om man er litt mer en interessert i noe uansett hva dette er. Man er kanskje ikke en stereotypisk nerd, men man nerder.

Anonymkode: 6426f...4bd

Da bruker du ordet feil. Nerd forutsetter at man er over snittet interessert i en litt smal interesse, gjerne noe "folk flest" ikke ser sjarmen med i det hele tatt. Sport og friluft er jo så mainstream som man kan få det, og er også typiske player-interesser. 

Anonymkode: 2704d...367

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en mann jobber for deg er ikke noe bevis på at han er seriøs, og det kan også fint hende at han var seriøs om deg i begynnelsen og han så det han drømte om i deg når han møtte deg, men så ble det til at det dreide seg om bare sex - mulig fordi du gjør noe som får han til å føle det, og så blir det det.

Å ta en pause og holde seg unna menn og nettsider skaper ikke endring - du må jobbe med deg selv under den pausen og få en forståelse over hva det er som går feil. 

Du sier du er bra nok - og det har du helt rett i. ALLE er bra nok, men ikke alle har det nok bra - med seg selv - for å kunne være bra nok i en relasjon.

Jeg tror du kunne hatt godt av å snakke med noen utenforstående og få litt innblikk i hva det er som skjærer seg for deg. Få litt veiledning for å finne tryggheten i deg selv og rett og slett få et nytt perspektiv på ting.

Jeg får hjelp fra utenforstående. Og mye ligger nok her for grunnen for at jeg får hjelp, er pga mange år med misshandlingen fra min far. Mitt syn på menn er nok skakkjørt pga han. En som skal være en trygg havn har vært manipulerende mm. 

Men jeg ønsker jo å skille han fra alle andre menn. Og jeg ser jo heldigvis ikke han i noen av de jeg møter. Men jeg kan kanskje gjøre meg til et offer? Jeg vet ikke. Jeg klarer uansett ikke å se hvor feilen min er selv om jeg vet jeg gjør feil. Jeg bruker mye tid på å analysere dette men det er umulig å se meg selv fra en manns perspektiv. Det er jo derfor jeg søker råd her. 

Men eneste konstruktive en mann har sagt her, er at jeg antagelig ikke er pen nok :P 

Anonymkode: 6426f...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får hjelp fra utenforstående. Og mye ligger nok her for grunnen for at jeg får hjelp, er pga mange år med misshandlingen fra min far. Mitt syn på menn er nok skakkjørt pga han. En som skal være en trygg havn har vært manipulerende mm. 

Men jeg ønsker jo å skille han fra alle andre menn. Og jeg ser jo heldigvis ikke han i noen av de jeg møter. Men jeg kan kanskje gjøre meg til et offer? Jeg vet ikke. Jeg klarer uansett ikke å se hvor feilen min er selv om jeg vet jeg gjør feil. Jeg bruker mye tid på å analysere dette men det er umulig å se meg selv fra en manns perspektiv. Det er jo derfor jeg søker råd her. 

Men eneste konstruktive en mann har sagt her, er at jeg antagelig ikke er pen nok :P 

Anonymkode: 6426f...4bd

 Å få hjelp fra utenforstående til å ta tak i ting du må jobbe med i deg, er helt supert, men det hjelper deg ikke i en datingfase eller når det kommer til valg av rett mann. 

Det er ganske vanlig å legge ting på det som er utenfor oss selv, men sannheten er at det ikke handler om din far, eller andre ting. Det handler om deg og valg du tar ut i fra den du velger å være her og nå. 

Du må bare legge fra deg assiasjoner og tanker om hva som har vært før og hva som du tenker ut i fra det du opplever. Tanker er ekstremt manipulerende. Kanskje denne kan hjelpe litt:  http://linnogane.no/dette-er-min-hemmelighet-og-na-skal-jeg-avslore-den-til-deg/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Forstår jo at du har store problemer med å kommunisere, hvis du mener en smileys er et spøkefullt svar på det du anser som idiotiske spørsmål...

Her er kanskje noe nytt for deg. Om du ikke kan kommunisere i tekstform, så er sjansen for at du ikke kan kommunisere i verbal form også stor.

Siden du da svarte på spøk at du er dyrisk i senga, må jeg velge å forstår at du er det motsatte i senga.
Ingenting er så svakt å bygge et videre forhold på til ei jente som ikke kan en dritt i senga...
der finnes flust av jenter som vet hva de gjør i senga, og dermed er det ikke noe stort mysterium at menn forlater deg bare etter noen runder i halmen.

Endret av 2Bhonest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår jo at du har store problemer med å kommunisere, hvis du mener en smileys er et spøkefullt svar på det du anser som idiotiske spørsmål...

Her er kanskje noe nytt for deg. Om du ikke kan kommunisere i tekstform, så er sjansen for at du ikke kan kommunisere i verbal form også stor.

Siden du da svarte på spøk at du er dyrisk i senga, må jeg velge å forstår at du er det motsatte i senga.
Ingenting er så svakt å bygge et videre forhold på til ei jente som ikke kan en dritt i senga...
der finnes flust av jenter som vet hva de gjør i senga, og dermed er det ikke noe stort mysterium at menn forlater deg bare etter noen runder i halmen.

Det der var jo et godt og konstruktiv innlegg. Og også et bevis på at menn kun bryr seg om fitta til dama. Når jeg leser slikt som dette, så mister jeg enda mer tro på menn. Takk for at du ga meg et slag midt i tryne siden jeg allerede lå nede. 

Hvordan kan du kritisere meg for hvordan jeg er i senga? Det er jo absolutt ingen ting du har noe med. Og hvorfor er jeg bra nok for menn i senga om jeg er helt håpløs? 

 

Faen ta drittsekker av menn som må rakke ned på damer :( jeg tror jeg skal finne meg en hytte langt uten for samfunnet og aldri vise meg frem mer. Siden jeg tydeligvis er et så ubrukelig menneske :( 

Anonymkode: 6426f...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, virker som kvinner stort sett ikke har problemer med å få seg sex...you are lucky;) Fra spøk til alvor...

For mange er sex like viktig i forholdet som alt det andre. Lag en liste over hva du vil ha av partneren din, finner du en som oppfyller 30% av listen har du han. Også knip igjen på penetrasjon sexen. Min erfaring er at kvinner selv ikke vet hva de egentlig vil

vanskelig som mann å endre seg etter vindens retningsforandring hele tiden. Det er der problemet tydelig at ofte ligger for seriøse menn. Sex er viktig, men samtidig ikke viktig. Her kommer fantasien inn. Selv hhar jeg ikke hatt sex på noen år. Og bygger ikke relasjonen basert på sex. Men ja, tenker og har fantasier for det:) er du på kjøttmarkedet er det kjøtt du får :) Men hadde jeg bestemt meg for et forhold, ville jeg nok hatt sex også, men ting har en tendens til å ta overhånd, if you know what i mean ;)

 

Endret av Onar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, virker som kvinner stort sett ikke har problemer med å få seg sex...you are lucky;) Fra spøk til alvor...

For mange er sex like viktig i forholdet som alt det andre. Lag en liste over hva du vil ha av partneren din, finner du en som oppfyller 30% av listen har du han. Også knip igjen på penetrasjon sexen. Min erfaring er at kvinner selv ikke vet hva de egentlig vil

, vanskelig som mann å endre seg etter vindens retningsforandring hele tiden.

 

Sex er så absolutt veldig viktig for meg i et forhold. Ikke er jeg for slakk i trusestrikken heller. Jeg stiller egentlig bare ett krav og det er at han vil være med meg for alt jeg har å tilby. Ikke bare sex.  Og at han er slank da jeg er knøttliten og har ikke lyst å bli kvalt under en mann :P (det var en spøk) 

Anonymkode: 6426f...4bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det der var jo et godt og konstruktiv innlegg. Og også et bevis på at menn kun bryr seg om fitta til dama. Når jeg leser slikt som dette, så mister jeg enda mer tro på menn. Takk for at du ga meg et slag midt i tryne siden jeg allerede lå nede. 

Hvordan kan du kritisere meg for hvordan jeg er i senga? Det er jo absolutt ingen ting du har noe med. Og hvorfor er jeg bra nok for menn i senga om jeg er helt håpløs? 

 

Faen ta drittsekker av menn som må rakke ned på damer :( jeg tror jeg skal finne meg en hytte langt uten for samfunnet og aldri vise meg frem mer. Siden jeg tydeligvis er et så ubrukelig menneske :( 

Anonymkode: 6426f...4bd

Unnskyld, men det blir litt rart at du skal ta deg så nær av hva en mann skriver her som ikke har møtt deg. Han ville ta litt igjen for at du syntes spørsmålet hans var latterlig. Jeg synes ikke spørsmålet hans var latterlig, da det en betydning hvordan man er i senga. Men akkurat dette er kanskje ikke et problem du har, og da trenger du ikke ta det personlig heller. Prøv å være mindre selvhøytidelig.

Anonymkode: 37f7d...8c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men det blir litt rart at du skal ta deg så nær av hva en mann skriver her som ikke har møtt deg. Han ville ta litt igjen for at du syntes spørsmålet hans var latterlig. Jeg synes ikke spørsmålet hans var latterlig, da det en betydning hvordan man er i senga. Men akkurat dette er kanskje ikke et problem du har, og da trenger du ikke ta det personlig heller. Prøv å være mindre selvhøytidelig.

 

Anonymkode: 37f7d...8c6

Jeg tar meg vanligvis ikke nær av nett-troll men akkurat nå er jeg ekstra sårbar (ergo innlegg her på kg) og da synes jeg hans kommentar var veldig ufin. 

Som sagt tidligere - god sex får man alltid med gode matcher. 

Anonymkode: 6426f...4bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Jeg tar meg vanligvis ikke nær av nett-troll men akkurat nå er jeg ekstra sårbar (ergo innlegg her på kg) og da synes jeg hans kommentar var veldig ufin. 

Som sagt tidligere - god sex får man alltid med gode matcher. 

Anonymkode: 6426f...4bd

Men da er vi enige. Dårlig sex = dårlig match.
Lurer du nå på om en mann er fornøyd med dårlig sex og på hvilken måte vet du om sexen er god for mannen?

BTW så kan du holde trollingen for deg selv. Da blir det enklest å komme med nøyaktige forklaringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er vi enige. Dårlig sex = dårlig match.Lurer du nå på om en mann er fornøyd med dårlig sex og på hvilken måte vet du om sexen er god for mannen?

BTW så kan du holde trollingen for deg selv. Da blir det enklest å komme med nøyaktige forklaringer.

Tviler på at de synes det er dårlig sex, når de kommer tilbake for mer hele tiden... Men de vil helst bare at det skal dreie seg om sex og ikke noe annet. Det er jo det hele innlegget dreier seg om.

Vel jeg troller ikke når jeg kommer med et seriøst innlegg der jeg blottstiller meg så mye og viser hvor sårbar jeg er. Selv om jeg er anonym. Det er akkurat slike svar du kom med, der du bevisst går inn for å trykke meg ned, jeg prøver å si at jeg er for god for. Jeg er bra nok. Ikke kom da og si at jeg ikke er bra nok. Det er ufint.

Anonymkode: 6426f...4bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...