Gå til innhold

kjæresten bruker kondom når han onanerer? Vanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Tidligere i sommer fant jeg ut at det var to kondomer som var borte fra nattbord skuffen til min kjære - skulle hente pplaster jeg hadde lagt ifra meg (vi bor ikke samme)

Ble veldig fortvilet når jeg la merke til dette, så jeg tok det opp med min kjære. Han svarer rolig at han har brukt dem når han runker for å slippe søl. Han svarte på alt jeg spurte om så jeg slo tanken om utroskap fra meg. Han ble ikke sint eller aggressiv.

I dag fant jeg en konsom på gulvet ved siden av skuffen på soverommet, denne var åpnet men ikke sæd i, jeg spør igjen om han har prøvd å runke i kondomen eller hva som skjedde siden det ikke vær noe sperm i denne. Han virker litt flau å forklarer at han runket men hadde ikke greid å komme. (Jeg har vært en uke på jobb, så kom til han først i går)

Magefølelsen min sier at han snakker sant, men alle rundt meg mener det er stor sjanse for at han er utro. Men han er vanligvis ærlig om absolutt alt, han skjuler ikke meldinger eller Facebook, han har alltid lyden på. Men jeg blir jo litt forvirret. Vi har et bra sexliv.

Vi bruker ikke kondomer under sex, så disse kondomene er noe som han har hatt lenge. Jobber turnus så er 14 dager borte før 14 dager hos han.

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 8fc4c...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Runking med kondom er luksus

edit: svaret på trådtittel er altså ja.

Endret av King in the North
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du drevet og snakket om dette med alle rundt deg?? 

Anonymkode: b44ad...caa

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du drevet og snakket om dette med alle rundt deg?? 

Anonymkode: b44ad...caa

Mine nærmeste venner ja? Ikke alle jeg ser om du tenker slik.

Anonymkode: 8fc4c...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og fan av sikker sex, men det får da være måte på!

Aldri hørt om noen som gjør sånt, men så er det kanskje ikke det det første man tar opp med folk heller. Er ikke mye logikk i det iallefall, da det høres ut som vesentlig mer tiltak å ta på kondom enn å hente tørkerullen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanlig? Neppe. Men det behøver ikke være en negativ ting.

Kanskje han bare ville prøve? Også synes han det var litt interessant og gjorde det enda en gang? 

Jeg har gjort det selv et par ganger. Har vært noen års mellomrom riktignok, men det er da greit.

Anonymkode: daea3...347

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine nærmeste venner ja? Ikke alle jeg ser om du tenker slik.

Anonymkode: 8fc4c...422

Noen ting synes jeg det er rimelig spesielt å dele med andre, uansett om det er gode venner. Hadde ikke blitt glad for dette om jeg var kjæresten din. 

Anonymkode: 4b83f...dc0

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ting synes jeg det er rimelig spesielt å dele med andre, uansett om det er gode venner. Hadde ikke blitt glad for dette om jeg var kjæresten din. 

Anonymkode: 4b83f...dc0

Har noen venner jeg snakker om alt med, så synes ikke det er rart. Synes det er deilig å kunne slippe å være redd for hva man sier. Kjæresten vet jeg snakker om han, meg, oss, alle til venna mine. Så han bryr seg ikke noe om det

Anonymkode: 8fc4c...422

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og fan av sikker sex, men det får da være måte på!

Aldri hørt om noen som gjør sånt, men så er det kanskje ikke det det første man tar opp med folk heller. Er ikke mye logikk i det iallefall, da det høres ut som vesentlig mer tiltak å ta på kondom enn å hente tørkerullen. 

 

Han sa det skjedde om morgnen når han våknet med morrabrød, derfor var det da lettere å ta ut en kondom fra skuffen enn å gå ned for å hente papir.

Anonymkode: 8fc4c...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en ex som gjorde dette innimellom. 

Ah, godt å høre. Så slipper jeg å tro at det er utroskap i bildet.

Anonymkode: 8fc4c...422

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

Noen ting synes jeg det er rimelig spesielt å dele med andre, uansett om det er gode venner. Hadde ikke blitt glad for dette om jeg var kjæresten din. 

Anonymkode: 4b83f...dc0

spurte noen om hva du deler med hvem og hvordan du ville likt å være TS sin kjæreste ..? - Nei. Så ta fordommene dine og kritikken din og Kjør den en viss plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en sløsing med dyre kondomer, da. :ohmy:

Hva skulle han ellers gjøre med de da? Gi de bort eller selge de?

De går jo ut på dato etterhvert.

Anonymkode: 324d9...4da

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skulle han ellers gjøre med de da? Gi de bort eller selge de?

De går jo ut på dato etterhvert.

Anonymkode: 324d9...4da

Bruke dem når han puler? Men jeg ser den om å gå ut på dato, er det kort tid igjen er det jo like greit å bruke dem som runkeklut. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men er det noe godt da? Kjenner de like mye? Jeg tror ikke det der er helt vanlig, men har hørt at folk bruker det som unnskyldning (at de runker i det) om de blir "ferska". 

Anonymkode: 81ca3...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis at damene her ikke har begrep om menns runkeunivers. Jeg har ofte brukt kondomer til å runke med.  Mindre søl! Tørkepapir? Når du sitter på huk og sædspruten kommer ut ukontrollert så er det greit med en dong. Du kan fritt og uhemmet runke løs uten å tenke på evt griseri. 

Anonymkode: b8672...9ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...