Gå til innhold

Har ingen å være sammen med på nyttårsaften


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

igjen er det tid for å planlegge julen, og igjen har jeg samme problem som før: jeg har ingen å feire nyttår med. I år fylte jeg 30 år og er singel. Jeg har de siste årene vært sammen med mine foreldre og tanter og onkler på nyttårsaften, men synes dette er flaut i år da jeg er 30 år. Jeg burde jo vært ute med venner. Mine venner og jevnaldrende kusiner og fettere har alle kjærester og feirer med dem, enten i par eller på reise i et annet land, på fjellet osv. Det er lett å glemme hun ene som er alene.

vet ikke hva jeg vil med dette. Kanskje noen er i samme situasjon? Hva skal dere evne gjøre på nyttår? 

Anonymkode: e1eb9...eec

Hva med å melde seg på et arrangement for single? Da kan du møte nye folk som er i samme båt som deg. Jeg har gjort det i år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er i samme båt som deg ts, og det er såklart kjipt at man må sitte og deppe alene når de fleste andre er ute og feirer med venner. alle vennene mine skal enten bort eller har kjæreste de skal feire med. jeg har hatt samboer jeg har feiret med de siste årene. men i år ble det slutt, og det blir min første nyttårsaften uten å ha gleden av å feire den med noen andre.. det er utrolig trist, men vit at du ikke er alene! vi får vel bare prøve å gjøre det beste ut av situasjonen selvom man gjerne skulle hatt noen. 

har du noen på jobben du kan spørre? altså spørre om de har planer og om du kanskje kan være med på det? hvis ikke syns jeg du skal feire med familien din og være glad du faktisk har en familie, mange sitter uten familie i det hele tatt.. DE er det synd på. det er absolutt ikke flaut å feire med familien sin, det er koselig.. og trodde at når man bikket 30 at det bare var koselig. Da pleier jo de fleste å være ferdig med fyll og fanteri på nyttår uansett. 

MEN, jeg forstår deg godt. jeg har det jo på samme måte bare at jeg er 23! jeg syns ikke det er flaut å feire med familie, men skulle gjerne dratt ut med venner nå mens jeg enda er ung :) 

du får ha et godt nyttår og kose deg med familie om du ikke finner noen andre å feire med! vær glad du har noen å feire med i det hele tatt.

Anonymkode: 5f38f...1a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...