Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Strategisk fra skam-red.

små hint som fører til uendelig med spekulasjon, og samtidig dra ut tiden slik at spekulasjonene kan ordentlig dyrkes. Dette er med å bygger opp #drama #høydepunkt #sesongavslutning

Gid om de ikke gir oss en åpen slutt også 3 juni. Satser på noe håndfast hvertfall.

Det interessante nå er jo hva skjer med Nickolai? Hvilke siste clues får vi om hvem det skal handle om i neste sesong? (les: Sana ofc) Vil Yakuzi være noe vi hører mer om? Vil mer komme frem om bakgrunnen til William fra William selv? Og hva med Isak og Chris - drar de det videre til neste sesong? 

Spenn fast til innridningen - whatever comes wil come, liksom. For sesongen er allerede ferdig spilt inn.

 

Anonymkode: 61112...710

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Strategisk fra skam-red.

små hint som fører til uendelig med spekulasjon, og samtidig dra ut tiden slik at spekulasjonene kan ordentlig dyrkes. Dette er med å bygger opp #drama #høydepunkt #sesongavslutning

Gid om de ikke gir oss en åpen slutt også 3 juni. Satser på noe håndfast hvertfall.

Det interessante nå er jo hva skjer med Nickolai? Hvilke siste clues får vi om hvem det skal handle om i neste sesong? (les: Sana ofc) Vil Yakuzi være noe vi hører mer om? Vil mer komme frem om bakgrunnen til William fra William selv? Og hva med Isak og Chris - drar de det videre til neste sesong? 

Spenn fast til innridningen - whatever comes wil come, liksom. For sesongen er allerede ferdig spilt inn.

 

Anonymkode: 61112...710

My thoughts exactly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tasia

Herregud William, SVAR FOR HELVETE! Jeg har eksamen på torsdag, kan ikke drive å føkke sånn med hue mitt nå i innspurten! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gårdagens episode bruker Mari ofte utrykket "Å pæse ut", feks at Niko bare pæsa ut på festen. Hva betyr det? 

Anonymkode: e89a6...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I gårdagens episode bruker Mari ofte utrykket "Å pæse ut", feks at Niko bare pæsa ut på festen. Hva betyr det? 

Anonymkode: e89a6...621


Å slokne/sovne på festen. 

Anonymkode: 00ad2...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 3.4.2016 at 15.01, PseudonymBruker skrev:
  • Han har bra utseende, kropp og kroppsholdning
  • Han har en gjennomført stil mtp klær etc.
  • Han utstråler at han er trygg på seg selv. Og de gangene han ikke har kontroll så er det sånne sjarmerende ting som at kakaoen koker over på stekeplata.
  • Han har litt alfa-hann-gener. Ikke den slitsomme brautende typen, men de attraktive delene av det. Det ser du blant annet i måten han rydder opp i krangelen på i episode 3 når han har hjemme-fest. I tillegg til at han fremstår som lederen i “gjengen” sin. Og andre jenter finner han attraktiv (Vilde +++)
  • Han balanserer fint mellom å vise og si at han vil ha Nora, samtidig som han respekterer grensene hennes. Eller for å si det på en annen måte: han er til tider veldig direkte i kommunikasjon med henne, samtidig som han har delt seng med henne og tilbragt alenetid med henne uten å klå og tafse. 
  • Han har humor og vet å erte henne når situasjonen er riktig (f.eks. sengeepisoden der de delte inn senga i to soner med puter)
  • Han lar seg ikke finte ut av “bitchingen” til Nora, noe de fleste gutter på hans alder nok ville gjort. 
  • Han er uforutsigbar og spennende. I det ene øyeblikket så kan han sitte sammen med henne og dele personlige ting fra sitt liv. I det neste trasher han ei hytte på Trysil.

Alt det du nevner her er jo bare grunner til å IKKE like en person!
Han presser henne emosjonelt. Oppfører seg som en dritt. Ligger rundt, og later som at han er en ok fyr.

Noora på sin side bitcher han rundt mens hun egentlig liker han. Veldig merkelig og falsk oppførsel ovenfor venninnene?!

Anonymkode: 749b0...034

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt SKAM fan :D Begynte for et par dager siden, sett alt som ligger ute ;)

Tror nok denne serien er ganske reell til hvordan det er å være ung i 2016. Er tøft. Har alltid vært tøft å være tenåring, men jeg vil påstå at sosiale medier og "generasjon prestasjon" er litt mer komplisert og vanskeligere psykisk enn tidligere. Alle skal være påskrudd hele veien på alle mulige områder. Dette gjelder også mange foreldre til disse tenåringene som derfor blir karrierejegere og forlater egne barn emosjonelt.

Synes for øvrig Eva ble sykt irriterende i ses 2.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

På toppen av det hele driver folk å lager fake chat og sms-samtaler med William og Noora.

 

I know. Lavmål spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Snømusa skrev:
Haha, spot on! 
Skjermbilde 2016-05-25 kl. 01.15.51.png

Obs, William er 19 da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ClickB4it skrev:

Er han bare 170?!

Aw, tenk hvor liten Noora er da! Koselig. <3

Anonymkode: c6e25...519

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er også nyfrelst fan, hang meg på bølgen for noen dager siden. MEN- jeg trodde det skulle legges ut nye episoder på nrk.p3 hver dag? I går kom det jo ingen`??

Anonymkode: a74da...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ClickB4it skrev:

Er han bare 170?!

Det må jo være feil, da, han er jo høyere enn de fleste guttene i den serien. Jeg ser også at Noora ikke er en lav jente, og han er jo en del høyere enn henne. Jeg ville tippet at han er rundt 1,85 eller noe.

Anonymkode: 55971...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo være feil, da, han er jo høyere enn de fleste guttene i den serien. Jeg ser også at Noora ikke er en lav jente, og han er jo en del høyere enn henne. Jeg ville tippet at han er rundt 1,85 eller noe.

Anonymkode: 55971...2d4

Mener å ha lest at hans alter ego Thomas Hayes er ca 180 cm.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ClickB4it
11 minutter siden, Rosalie skrev:

Mener å ha lest at hans alter ego Thomas Hayes er ca 180 cm.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

jeg er også nyfrelst fan, hang meg på bølgen for noen dager siden. MEN- jeg trodde det skulle legges ut nye episoder på nrk.p3 hver dag? I går kom det jo ingen`??

Anonymkode: a74da...8b8

 

Hallooooo... når kommer neste episode?? kommer de ikke daglig?

Anonymkode: a74da...8b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan tro hjertet mitt gjorde et skikkelig byks nå, når jeg tittet bort på mobilen min og det lyste opp mot meg fra et varslingsvindu: "William (etellerannetbrukernavnsomikkeerrelevantidetheletatt) har begynt å følge deg på instagram". 

Min første tanke var: "Yes! Han er tilbake". Min neste var: "Tenk at han har lagt til meg, Marimba(!) på Instagram!". Den tredje tanken var imidlertid:"hvem i huleste er det her?", og jeg falt temmelig raskt ned på jorda igjen når jeg innså at dette verken var William Magnusson, Thomas Hayes eller noe annet som i det hele tatt var relatert til skam. 

 

Lever jeg meg litt for mye inn i SKAM-verdenen nå om dagen?.... Jepp!! Er jeg innenfor målgruppa til serieskaperne? Vel.. nei egentlig ikke :flau: 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Hallooooo... når kommer neste episode?? kommer de ikke daglig?

Anonymkode: a74da...8b8

Jeg tror neste klipp kommer i dag. Sjekk p3.no, hvor P3-morgen dro til Gardermoen...

Anonymkode: 55971...2d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...