Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes sesong 1 var liiitt bedre enn sesong 2, hvertfall så langt.. Men kanskje det tar seg opp litt :) vet ikke, føler Noora var litt mer "effortlessly" kul i første sesong. Også synes jeg plottet allerede er "åpenbart". Kan selvsagt hende det ikke blir som jeg tror da, men nå virker det jo hvertfall veldig som Noora kommer til å bli forelska i William til slutt, blir drama med Vilde osv. Forrige sesong synes jeg det var veeeldig spennende å finne ut hva som egentlig var greia med Eva og de jentene. MEN serien er utrolig morsom i alle fall! Liker den veldig godt, er morsomt og får meg til å benke meg foran tven (macen). Får meg til å mimre tilbake til u.skolen og vgs, og alt som skjedde. Haha, var jo en morsom tid! Håper forresten Eva og Jonas blir sammen igjen :)  

Anonymkode: 019cd...a5a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GulSol

Ååå, jeg digger det. Sjekker hver dag etter nytt innhold. Er så nysgjerrig på hva som skjer mellom Noora og William denne sesongen 🙊 Kan de ikke bare slutte å være klein?! Og Vilde... hvordan går det når hun finner ut at det er Noora William var på date med? LesbeNoora?! Omg... Skrattler og holder meg fast hver episode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på Hartvig og har sett det bli filmet. Veldig morsomt å se det fra et annet perspektiv og på TV. Serien er veldig bra og jeg går i klasse med Jonas :tongue:

Anonymkode: 5d6e2...af5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også over målgruppen og følger med :fnise: Syns det er en koselig serie. Pleier å spare opp episodene da, slik at jeg kan binge-watch en dag jeg kjeder meg :P 
Problemstillingene er så morsomme, kjenner igjen 16-år gamle meg :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på Hartvig og har sett det bli filmet. Veldig morsomt å se det fra et annet perspektiv og på TV. Serien er veldig bra og jeg går i klasse med Jonas :tongue:

Anonymkode: 5d6e2...af5

Du er ganske heldiiig som kjenner de! Er du venn med noen av karakterene i serien?

Anonymkode: 5d6e2...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Du er ganske heldiiig som kjenner de! Er du venn med noen av karakterene i serien?

Anonymkode: 5d6e2...af5

Ja, er venn med noen av dem :)  

Anonymkode: 5d6e2...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Lady skrev:

 

Hei samme AB .... :tongue:

Hva betyr AB? :fnise:

Anonymkode: 5d6e2...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva betyr AB? :fnise:

Anonymkode: 5d6e2...af5

Anonym bruker .. !

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kl går den på TV/Nett-tv? altså den som kommer ut hver fredag. Har fått med meg hver episode i skam.p3.no men det er gøyere å se hele hehe :) 

Anonymkode: 5d6e2...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når kl går den på TV/Nett-tv? altså den som kommer ut hver fredag. Har fått med meg hver episode i skam.p3.no men det er gøyere å se hele hehe :) 

Anonymkode: 5d6e2...af5

Det har vel vennene dine fra serien fortalt deg. :) 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Lady skrev:

Det har vel vennene dine fra serien fortalt deg. :) 

? Jeg er ikke den personen over...

Anonymkode: 5d6e2...af5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på Hartvig og har sett det bli filmet. Veldig morsomt å se det fra et annet perspektiv og på TV. Serien er veldig bra og jeg går i klasse med Jonas :tongue:

Anonymkode: 5d6e2...af5

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? Jeg er ikke den personen over...

Anonymkode: 5d6e2...af5

Du er ikke det, nei :laugh:

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke dy meg etter å ha lest denne tråden, måtte se episoden nå :tongue:   Kjenner et like stikk av savn fra den tiden. Var aldri populær eller nørd på VGS, ganske midt på treet. Er en veldig omgjengelig person, så jeg omgikk de fleste på den tiden. Blir så kastet tilbake når jeg ser denne serien, åh tenk så deilig det var når venner og gutte-drama var de eneste bekymringene i livet :fnise:    Ønsker jeg satt mer pris på den tiden, og ikke kastet bort tiden på å bekymre meg for fremtiden etc.  

Syns Vilde er så søt, hun minner meg om ei venninne fra ung.skole/vgs :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det var Noora selv som sang den tredje sangen i episoden fra i går? Flink!! :)

Anonymkode: 26ebc...0fe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

? Jeg er ikke den personen over...

Anonymkode: 5d6e2...af5

(Fordi jeg syns det er flaut å se at du dummer deg ut!) 

Under alle innlegg har du en egen kode, jeg har markert den i sitatet. Så uansett om du er anonym, vil du ha den kjennetegnskoden slik at man ser det samme anonym bruker. Jeg har en annen kode under mitt innlegg, feks.

 

Uansett!

Denne episoden... jeg klarte ikke! Hahah! Noora er jo faktisk bare en tenåring, selv om man blir litt sånn "hvorfor!" så skjønner jeg godt at hun oppfører seg som hun gjør. 

Anonymkode: 35834...781

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i målgruppen og denne episoden.. Jeg måtte ta pause flere ganger for å skrike haha! I can't deal with it :PNoora har sykt fin sangstemme! Noen som vet hva sangene heter? :)  Syntes dere William og Noora bør bli sammen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, m1ss skrev:

Jeg er i målgruppen og denne episoden.. Jeg måtte ta pause flere ganger for å skrike haha! I can't deal with it :PNoora har sykt fin sangstemme! Noen som vet hva sangene heter? :)  Syntes dere William og Noora bør bli sammen? 

Må bare legge til at jeg venter sånn spent på dagens video/er som kommer opp på skam.p3.no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, kjenner meg skikkelig igjen. Særlig med tanke på at jeg var på russebuss selv og kjenner igjen alt dette med bussvors, drama, bussmøter og alt det der. Syntes de har gjort en skikkelig god jobb med serien med tanke på problemstillinger, relevans osv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...