Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns serien begynner å bli kjedelig nå. For langdrygt og for lite progresjon i fortellingen. Skjønner poenget med at det skal være realtime, men nå må de snart skru opp tempo litt. Eva er irriterende, ingen snakker sånn som henne. Høres ut som alt hun sier blir lest inn på bånd..

Anonymkode: f9fc0...459

Enig. Gørrkjedelig. Dessuten er jeg lei av Noora og William hver episode. Synes det er gøyere når det handlet mer om alle. Håper Vilde sier eller gjøre noe snart. På tide Noora blir konfrontert med falskheten sin. Hadde gjort det litt spennende også.

Anonymkode: 94a38...824

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noora fortjener bedre enn en selvopptatt og uærlig voldsmann! Skremmende at folk mener han er så perfekt fir hu!

Anonymkode: d0237...700

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh jo. Flertallet gjør det. Ser det i denne tråden her og.

 

Flertallet ja. Men ikke alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noora fikk tårer i øynene når hun så William i dagens klipp, håper hun tar kontakt med han snart. 

En ting jeg ikke skjønner er klærne til Noora, noen ganger kler hun seg veldig spesielt! Slik som i lørdagens video, tenker da særlig på buksa og skoene. Noen ganger er hun kjempekul, slik som en gang de hadde vors hjemme hos henne og Eskild kom, da hadde hun sort bukse med seler og gul genser. Men lakksko og buksa opp til ribbena er ikke så fint akkurat..

Anonymkode: bbd6f...497

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leppestiften til N blir bare lysere og lysere.

Anonymkode: 1c15a...e52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noora fikk tårer i øynene når hun så William i dagens klipp, håper hun tar kontakt med han snart. 

En ting jeg ikke skjønner er klærne til Noora, noen ganger kler hun seg veldig spesielt! Slik som i lørdagens video, tenker da særlig på buksa og skoene. Noen ganger er hun kjempekul, slik som en gang de hadde vors hjemme hos henne og Eskild kom, da hadde hun sort bukse med seler og gul genser. Men lakksko og buksa opp til ribbena er ikke så fint akkurat..

Anonymkode: bbd6f...497

Hun vil være litt annerledes enn alle andre, og kler seg deretter. Det er ganske moderne igjen å kle seg i en 70-talls inspirert stil slik som Noora gjør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skam-episodene har tidligere vært på ca 30 minutter, men de to siste nå var bare på 23 minutter. Ser på nrk at denne ukes episode bare er 20 minutter.. Skuffa! Da har vi jo nesten fått se halve episoden allerede..

Anonymkode: bbd6f...497

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om dette blir en "we were on a break!"-situasjon.

Jeg er litt usikker på hva jeg egentlig vil at Noora skal gjøre. På den ene siden vil jeg at hun skal være sammen med William og at han skal vise seg å være bedre enn man tror, men på den andre siden er det bra at hun sier stopp når han gjør sånt som hun ikke kan tolerere. Jeg krysser fortsatt fingrene for at oppførselen til William forklares av vanskelig familiesituasjon og at han finner roen hos Noora, men den mer realistiske varianten er vel at han er en manipulerende dritt som ikke kommer til å være bra for henne.

Anonymkode: 3d2b2...4c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

men den mer realistiske varianten er vel at han er en manipulerende dritt som ikke kommer til å være bra for henne.

Akkurat. Han forfører og manipulerer henne, lyver om det meste OG slår ned folk med flaske. Han er bad news. Hun burde styre laaaaaaangt unna "Wilhelm".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ankara skrev:

Akkurat. Han forfører og manipulerer henne, lyver om det meste OG slår ned folk med flaske. Han er bad news. Hun burde styre laaaaaaangt unna "Wilhelm".

Er vel et klassisk eksempel på kjærlighet gjør blind. Vanskelig å se/anerkjenne det som er galt når man er midt oppi det og bare vil ha de gode følelsene. Bra serie, skildrer det bra :)

Anonymkode: 3d2b2...4c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Sana eller Vilde konfronterer Noora om William i neste episode! Er litt kjedelig når de bare sniker rundt. Trenger litt mer progresjon snart.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

En ting jeg ikke skjønner er klærne til Noora, noen ganger kler hun seg veldig spesielt! Slik som i lørdagens video, tenker da særlig på buksa og skoene. Noen ganger er hun kjempekul, slik som en gang de hadde vors hjemme hos henne og Eskild kom, da hadde hun sort bukse med seler og gul genser. Men lakksko og buksa opp til ribbena er ikke så fint akkurat..

Anonymkode: bbd6f...497

Hun kler seg trendy. Veldig cleant og 2016. Sminken hennes er også fantastisk,  fresht og fint.

Anonymkode: a5353...702

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Eneleh skrev:

Håper Sana eller Vilde konfronterer Noora om William i neste episode! Er litt kjedelig når de bare sniker rundt. Trenger litt mer progresjon snart.

Enig. Hun er flink til å preike og irrettesette de andre mens hun er den verste selv. Blir interessant å se henne møte seg selv i døren.

Anonymkode: 94a38...824

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt lei av bare masse klining og stillhet og pusesnakk.. Og ikke minst at episodene et blitt så korte. Elsker Skam altså, men står liksom helt stille nå utenom den slosscenen. Jeg drømte her en natt at William lå med Vilde som hevn på Noora, for at hun dumpa han eller noe. :laugh: 

Har forøvrig sett bilder av Noora med langt hår og tan (så litt friskere ut) og mener de hvertfall kunne tatt liiitt solpudder på henne i serien hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dårlige med oppdateringer i det siste ass. Ikke en eneste Messenger tråd siden forrige onsdag, ingenting på søndag og kun et kort klipp i går. Og ingenting i dag ser det ut som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ankara skrev:

Dårlige med oppdateringer i det siste ass. Ikke en eneste Messenger tråd siden forrige onsdag, ingenting på søndag og kun et kort klipp i går. Og ingenting i dag ser det ut som...

Som N har sagt flere ganger nå så har hu dårlig mobilbatteri.. Men jeg leste på Skam +20 siden at de har oppgradert ukens episode fra 23 min til 40(på fredag), så jeg sitter å tripper her... Det vi si, så langt er det ca. 10 min og da mangler vi 30! så er masse som kommer, eventuelt lange klipp!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har likt sms-oppdateringene, men det er egentlig ikke så rart det er mindre av det nå. Smsene er liksom litt utenfor selve hovedhistorien, slik at man ikke er avhengig av å lese dem for å forstå en episode. Det ville mao ikke vært aktuelt å la viktige deler av historien utspille seg på sms, og siden det er ganske stor spenning on dagen, blir det vanskelig med mer dagligdagse smser, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg ser også i på nrk sine sider at fredagens episode er lang, så jeg håper minst en av historiene kan forløses litt mer da. F.eks. at Noora konfronteres med forholdet til William i jentegjengen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...