Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er godt over målgruppen, men digger serien. Morsomme situasjoner som minner meg om den tiden, og jeg klarer ikke la vær å følge med, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så betatt av William at det er flaut! 

Anonymkode: 152fb...a53

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, missdior skrev:

definitivt! vi ser veldig lite til Chris og Sana nå syns jeg. Eva også. Syns de fokuserte mer på gjengen i sesong 1 og det var litt morsommere enn å følge Noora som bare konser på William. 

Men er ikke det ganske typisk for ungdommer at når de får seg kjæreste så glemmer de vennene sine?

Anonymkode: fd79c...1f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så betatt av William at det er flaut! 

Anonymkode: 152fb...a53

Jeg å! Smiler og rødmer som en nyforelsket 14-åring når jeg ser han på skjermen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Prestekragen skrev:

Er godt over målgruppen, men digger serien. Morsomme situasjoner som minner meg om den tiden, og jeg klarer ikke la vær å følge med, haha.

Samme her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er ikke det ganske typisk for ungdommer at når de får seg kjæreste så glemmer de vennene sine?

Anonymkode: fd79c...1f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, missdior skrev:
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er ikke det ganske typisk for ungdommer at når de får seg kjæreste så glemmer de vennene sine?

Anonymkode: fd79c...1f2

Omg jævla kg og sitering. Jo, men det er jo gørrkjedelig fordetom! 

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest så mye om serien i media i det siste, bestemte jeg meg for å sjekke den ut. Har nå fått sett alt, og er virkelig imponert! Selv om jeg er 30 kjenner jeg meg igjen i mange av problemstillingene, og jeg synes det hele virker veldig ekte og autentisk. Jeg er nok endel av mindretallet, men jeg synes definitivt at sesong 2 er bedre enn sesong 1. Tenåringsangsten til Noora, hvor hun dras mellom William og sine egne moralskeoverbevisninger er til å ta og føle på. I tillegg synes jeg hun som spiller Noora gjør en svært god jobb. Hun prøvde å holde tilbake følelsene for William så lenge, og hun fikk meg virkelig til å tro at hun var forelsket med sin skuespillerprestasjon. Usikkerhet, spenning og forelskelse i en salig mix!  

.....Nesten litt flau over å engasjere meg såpass i en serie jeg er såpass langt unna målgruppen til!

 

 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, kaninen skrev:

Etter å ha lest så mye om serien i media i det siste, bestemte jeg meg for å sjekke den ut. Har nå fått sett alt, og er virkelig imponert! Selv om jeg er 30 kjenner jeg meg igjen i mange av problemstillingene, og jeg synes det hele virker veldig ekte og autentisk. Jeg er nok endel av mindretallet, men jeg synes definitivt at sesong 2 er bedre enn sesong 1. Tenåringsangsten til Noora, hvor hun dras mellom William og sine egne moralskeoverbevisninger er til å ta og føle på. I tillegg synes jeg hun som spiller Noora gjør en svært god jobb. Hun prøvde å holde tilbake følelsene for William så lenge, og hun fikk meg virkelig til å tro at hun var forelsket med sin skuespillerprestasjon. Usikkerhet, spenning og forelskelse i en salig mix!  

.....Nesten litt flau over å engasjere meg såpass i en serie jeg er såpass langt unna målgruppen til!

 

 

Du er en del av flertallet. Alle elsker jo William og Noora. Føler meg som en heks når jeg sier at jeg synes Noora er en kjedelig klisje og nedtur fra hva jeg så i henne i sesong 1!

Anonymkode: 94a38...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eva og Eskil er irriterende. Skjønner ikke hvorfor Eva aldri kan holde kjeft om ting og Eskil ja... Frekk og irriterende.

Anonymkode: 94a38...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns serien begynner å bli kjedelig nå. For langdrygt og for lite progresjon i fortellingen. Skjønner poenget med at det skal være realtime, men nå må de snart skru opp tempo litt. Eva er irriterende, ingen snakker sånn som henne. Høres ut som alt hun sier blir lest inn på bånd..

Anonymkode: f9fc0...459

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight

Håh, nå må det begynne å bli litt drama med N, V og W. Tipper V og W begynner å henge sammen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle elsker jo William og Noora.

Eh nei.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns serien begynner å bli kjedelig nå. For langdrygt og for lite progresjon i fortellingen. Skjønner poenget med at det skal være realtime, men nå må de snart skru opp tempo litt. Eva er irriterende, ingen snakker sånn som henne. Høres ut som alt hun sier blir lest inn på bånd..

Anonymkode: f9fc0...459

Jeg er enig med deg at det er for lite progresjon, de siste to klippene har vært meningsløse. Nå vurderer jeg å begynne å se en hel episode på fredag, så jeg føler at det skjer nooe, men det ender nok med at jeg blir skuffet likevel. Når det gjelder Eva, syns jeg ikke det er noe galt med måten hun snakker på, men Noora derimot, måten hun snakker på matcher ikke personligheten som Noora liksom skal ha, høres ut som en trettenåring som snakker. Uff. 

Anonymkode: ca37e...e54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer det noen klipp i dag?

Anonymkode: ca37e...e54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg at det er for lite progresjon, de siste to klippene har vært meningsløse. Nå vurderer jeg å begynne å se en hel episode på fredag, så jeg føler at det skjer nooe, men det ender nok med at jeg blir skuffet likevel. Når det gjelder Eva, syns jeg ikke det er noe galt med måten hun snakker på, men Noora derimot, måten hun snakker på matcher ikke personligheten som Noora liksom skal ha, høres ut som en trettenåring som snakker. Uff. 

Anonymkode: ca37e...e54

Synes Vilde er verst når det gjelder snakkemåte. Hun snakker som en dum bimbo. 

Ang dagens klipp; nå skal William sikkert ta igjen med masse festing og nye damer for å prøve og gjøre Noora sjalu. Klassisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Tapas skrev:

Synes Vilde er verst når det gjelder snakkemåte. Hun snakker som en dum bimbo. 

Ang dagens klipp; nå skal William sikkert ta igjen med masse festing og nye damer for å prøve og gjøre Noora sjalu. Klassisk!

Men igjen så passer hvordan hun snakker med personligheten til karakteren. Det skal jo være litt sånn halvirriterendes, men det gjør det igjen litt morsomt og underholdende. Synes Vilde får litt for mye hat av folk generelt. Hun er veldig naiv, men det gjør hun ikke dum. Hun har bare mye igjen å lære, og har derfor godt av venner som er villig til å guide henne og som samtidig får hun til å tenke mer over sine egne verdier og væremåte.  

Anonymkode: a63e4...b3f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, ankara skrev:

Eh nei.

Eh jo. Flertallet gjør det. Ser det i denne tråden her og.

Anonymkode: 94a38...824

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...