Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Clarity skrev:

Synes kanskje at dagens episode var litt kjedelig, men når jeg tenker meg om så gjelder det for så vidt hele sesong 2. Litt lite handling over litt for lang tid på en måte. Siden dette var den syvende episoden vil det altså si at det kun er tre episoder igjen i denne sesongen, så nå bør det virkelig begynne å ta seg opp litt i neste episode. Det eneste som egentlig har skjedd i denne sesongen er jo at Noora og William har blitt sammen. Sånn bortsett fra det har det jo bare vært klining, klining og atter klining i hver eneste episode. Det er det som skjer liksom - klining altså.

står på nrk tv at det er episode 7/12 som gikk i dag, så tror det er 12 episoder denne sesongen 😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, missdior skrev:

står på nrk tv at det er episode 7/12 som gikk i dag, så tror det er 12 episoder denne sesongen 😁

Okei, trodde det bare var ti episoder i denne sesongen, men ingen skuffelse dersom det er tolv :tongue: Men uansett, som sagt, synes likevel det bør begynne å skje litt mer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer enda flere gode råd:

Formatting your messages

Adding text formatting to your Slack messages is easy! Here's a handy selection of formatting options:
 

Emphasis

To emphasize words or phrases, surround your text with *asterisks* to create bold text, or _underscores_ for italic text.

 

Strikethrough

Try using strikethrough to show corrections in your messages, or mark completed items on a to-do list. Surround your text with ~tildes~ to strike out. 

Lists

To create a list, use Shift Enter to create new lines in your message, then add a number or a bullet (•) before each item.

Blockquotes

Add angle brackets to the beginning of your message for an indent or blockquote:

        > to indent one paragraph
        >>> to indent multiple paragraphs

Code blocks

To display a portion of text as fixed-width code, surround your text with backticks:

        `single backticks` display fixed-width text along with your other message text
        ```triple backticks``` create a block of pre-formatted, fixed-width text

Other formatting like bold or italic text will not display in code blocks, and syntax highlighting isn’t supported. For enhanced code sharing, we suggest creating a Snippet!

Bot messages formatting

See the Message Formatting page in our API docs for details on formatting bot messages.
 

Markdown: a note

Though we understand many people would love to use Markdown in Slack messages, we have no plans to support it. Our message formatting is similar to other popular services like Skype and Google Talk, and is intended for a majority of our users who are unfamiliar with Markdown. However, we'll keep it in mind for the future. 🔮

For more formatting options, try composing a Post to share with your team.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Clarity skrev:

Siden dette var den syvende episoden vil det altså si at det kun er tre episoder igjen i denne sesongen

Sesong 2 er på 12 episoder. Det er altså 5 episoder igjen, ikke 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Clarity skrev:

Okei, trodde det bare var ti episoder i denne sesongen, men ingen skuffelse dersom det er tolv :tongue: Men uansett, som sagt, synes likevel det bør begynne å skje litt mer nå.

definitivt! vi ser veldig lite til Chris og Sana nå syns jeg. Eva også. Syns de fokuserte mer på gjengen i sesong 1 og det var litt morsommere enn å følge Noora som bare konser på William. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, missdior skrev:

definitivt! vi ser veldig lite til Chris og Sana nå syns jeg. Eva også. Syns de fokuserte mer på gjengen i sesong 1 og det var litt morsommere enn å følge Noora som bare konser på William. 

Ja, tror kanskje det er nettopp det jeg savner i denne sesongen, at det blir vist veldig lite av resten av gjengen og samspillet mellom de. Det blir litt for ensformig med kun Noora og William hele tiden, særlig når ca halvparten av episodene består av at de to står i korridorene på skolen og kliner :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Clarity skrev:

Ja, tror kanskje det er nettopp det jeg savner i denne sesongen, at det blir vist veldig lite av resten av gjengen og samspillet mellom de. Det blir litt for ensformig med kun Noora og William hele tiden, særlig når ca halvparten av episodene består av at de to står i korridorene på skolen og kliner :P 

jepp, veldig enig! Bare jeg som ikke slår meg til ro med navnet hans? Tenker bare på Odd Magnus Williamson :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, missdior skrev:

jepp, veldig enig! Bare jeg som ikke slår meg til ro med navnet hans? Tenker bare på Odd Magnus Williamson :ler:

Jeg ser ikke helt den referansen altså, tror det bare er deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spart litt på episodene for å ikke måtte vente uke til uke, så jeg er på episode 1 av sesong 2. Synes Noora er helt jævlig som driver å tekster William bak ryggen på Vilde. Skikkelig two faced. Likte henne så godt i sesong 1, tenkte hun var et frisk pust og en spennende karakter, men nå synes jeg bare hun er en falsk svak klisje. Så skuffende.

Anonymkode: 94a38...824

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ClickB4it
8 timer siden, missdior skrev:

jepp, veldig enig! Bare jeg som ikke slår meg til ro med navnet hans? Tenker bare på Odd Magnus Williamson :ler:

 

8 timer siden, Clarity skrev:

Jeg ser ikke helt den referansen altså, tror det bare er deg :fnise:

You are not alone! Det var det første som slo meg da jeg så instagrambrukeren hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det bare er mitt dårlige syn, men jeg synes han gutten vi ser nærbilde av sammen med Jonas og Isak, og som senere blir skalla ned, ligner veldig på broren til William. Men hva gjør de tre sammen? Og hvorfor sier William at han har reist tilbake til Stockholm? Og hvorfor var de guttene så ivrig på å ha Sana med på rulling? Kan det ha en sammenheng med denne fighten de har gående? 

Her var det mange løse tråder (og jeg lever meg dessverre alt for mye inn i det 🙈). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har spart litt på episodene for å ikke måtte vente uke til uke, så jeg er på episode 1 av sesong 2. Synes Noora er helt jævlig som driver å tekster William bak ryggen på Vilde. Skikkelig two faced. Likte henne så godt i sesong 1, tenkte hun var et frisk pust og en spennende karakter, men nå synes jeg bare hun er en falsk svak klisje. Så skuffende.

I know. Blir bare trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, lorelei6 skrev:

Mulig det bare er mitt dårlige syn, men jeg synes han gutten vi ser nærbilde av sammen med Jonas og Isak, og som senere blir skalla ned, ligner veldig på broren til William. Men hva gjør de tre sammen? Og hvorfor sier William at han har reist tilbake til Stockholm? Og hvorfor var de guttene så ivrig på å ha Sana med på rulling? Kan det ha en sammenheng med denne fighten de har gående? 

Her var det mange løse tråder (og jeg lever meg dessverre alt for mye inn i det 🙈). 

Når har guttene gitt uttrykk for at det var viktig å ha med Sana??

og jeg ser alle misforstår over hele internett. The Riot slåss på Isak og Jonas sin side!!!!!!!!

Anonymkode: 33d94...e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når har guttene gitt uttrykk for at det var viktig å ha med Sana??

og jeg ser alle misforstår over hele internett. The Riot slåss på Isak og Jonas sin side!!!!!!!!

Anonymkode: 33d94...e36

I avsnittet der de er hjemme hos Noora sier William 'jo, det blir rulling' og 'gutta på bussen er gira på å rulle med en muslim'. Altså Sana. Tror nok det ligger mer i denne slossingen enn at guttene på bussen skal stå opp for Jonas og Isak. William visste jo ikke engang hvem Isak var da de så han og Chris sammen i bilen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, missdior skrev:

jepp, veldig enig! Bare jeg som ikke slår meg til ro med navnet hans? Tenker bare på Odd Magnus Williamson :ler:

Nope! Jeg reagerte med en gang:tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dwight
29 minutter siden, ankara skrev:

Godt Noora endelig tok til litt fornuft i dagens klipp ;)

Åh man. Hele talen hans var jo tydelig en 18årings tankegang.

Hele greia er jo skuespill, det vet vi jo alle. Men blir litt bekymret når alle i kommentarfeltet mener at N er dum som ikke tilgir W :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, missdior skrev:

jepp, veldig enig! Bare jeg som ikke slår meg til ro med navnet hans? Tenker bare på Odd Magnus Williamson :ler:

:fnise: Me too. Syns faktisk han ligner litt også. Julie Andem (som har laget serien) er jo venninne av Odda, tipper han er 'oppkalt' etter han. :)

Anonymkode: f9fc0...459

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Noora drar hjem til William for å vente på ham og så møter hun broren hans. Så når han kommer hjem sitter Noora og broren hans og drikker te..

Anonymkode: 315ac...27d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...