Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor bar de Vilde hjem til Eva? De kunne jo ringt 113 der de var? Og Eva må jo ha skjønt at Vilde er gravid, hvorfor sa hun ikke noe om det da hun svimte av? 

Anonymkode: fd79c...1f2

Jeg er nok litt over aldersgruppen, men ikke med så alt for mange år. Det høres sikkert veldig dumt ut, som det forsåvidt også er, men er det noe mange 16åringer på fylla er redd for, så er det å bli "busta". De fleste voksne mennesker ville jo ringt 113 på stedet, men jeg husker at jeg på den tiden hørte snakk om 16 år gamle jenter som heller passet på sine "døddrukkene" venninner, fremfor å sende de rett på legevakta. Ikke et smart valg, men jeg tror det er noe som skjer ofte på fester hvor det bare er mindreårige.

Anonymkode: 0447c...bf1

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor bar de Vilde hjem til Eva? De kunne jo ringt 113 der de var? Og Eva må jo ha skjønt at Vilde er gravid, hvorfor sa hun ikke noe om det da hun svimte av? 

Anonymkode: fd79c...1f2

Hvorfor måtte Eva ha skjønt det?

Anonymkode: 26ebc...0fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor måtte Eva ha skjønt det?

Anonymkode: 26ebc...0fe

hun hørte henne kaste opp på doen på skolen. Lenge vet jeg det ble spekulert i om hun hadde bulimi eller var gravid. Tror ikke Eva greide å sette de to tingene helt sammen der og da, eller har glemt at hun hørte Vilde spy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger også med. Var en dag det gikk flere episoder på nrk og jeg tilfeldigvis fikk det med meg, etter det har jeg sett ny episode hver fredag :fnise: Man vil jo vite hva som skjer videre! 

Anonymkode: 7b26a...5f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 37 år og ser på dette, ser det sammen med min tenåringsdatter. Og jeg synes serien er utrolig bra, ler så mye. Og kjenner meg igjen i en del og. Bare gleder meg til nye episoder.

Anonymkode: 614be...45d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå gled dere til fredag, dagens episode var fantastisk!!

Anonymkode: 0c4c7...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker Noora og Sana! Er bare pittelitt over målgruppen (jeg er 20), så skylder på det om noen lurer på hvorfor jeg er "besatt" av serien:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så girlcrush på Noora. :rodmer:  Noen som veit hva hun heter irl? Og hva heter mora til Eva? Klarer ikke plassere henne..

Noora heter Josefine Frida Pettersen irl. josefinpettersen på insta.

Evas mor Marit Synnøve Berg. Du har kanskje sett henne i Bot og Bedring, Hotell Cæsar, Nokas eller Kyss meg for faen i helvete.
 

Anonymkode: 7be92...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 18 og digger serien litt mer enn jeg liker å innrømme :P synes det var en kul greie at isak er in love med jonas! Hadde egentlig håpet på noe action mellom vilde og noora da men får vell være fornøyd uansett hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gutt, og likte godt denne serien! Alle på min VGS-skole snakker om den. Synd det er så lenge til sesong 2. Kan ikke vente helt til februar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser ut til at Noora er lesbisk/bifil. Bare jeg som hadde en følelse av det gjennom hele sesong 1? Haha, er litt over målgruppen jeg også(20) :fnise:

Anonymkode: d0b9d...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest The Lost Dreamer

Herregud nesten alle jeg kjenner  (vg2 jenter) snakker om den. Helt utrolig hvor mye serien har tatt av, men hallo, den er jo bra også. Den er til tider uendelig klein og idiotiske scener kommer titt og ofte, men likevel er det ganske bra å se på. Elsker Noora så mye <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Den 3. januar 2016 at 18.54, AnonymBruker skrev:

Ser ut til at Noora er lesbisk/bifil. Bare jeg som hadde en følelse av det gjennom hele sesong 1? Haha, er litt over målgruppen jeg også(20) :fnise:

Anonymkode: d0b9d...ca8

Fikk ikke inntrykk av det. Tipper heller at hun blir sammen med William, og at sesong 2 dermed vil handle om det forholdet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i klubben med gamle folk som likte serien kjempegodt... er nesten 30 selv:P Skjønner ikke helt at målgruppen skal være 15 år da, de går jo på vgs og er 16 de i serien? 

Anonymkode: fa947...96f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.1.2016 at 19.49, Clarity skrev:

Fikk ikke inntrykk av det. Tipper heller at hun blir sammen med William, og at sesong 2 dermed vil handle om det forholdet :P

Håper ikke det :( Da mister jeg bittelitt sansen for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

hva synes dere om den nye sesongen sålangt?

Anonymkode: 6df69...a6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...