Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som følger med på denne serien? Hva synes dere?

Jeg er ca. 10 år eldre enn målgruppen, men synes likevel serien gir et artig tilbakeblikk til de glade dagene på videregående:fnise:

Synes karakteren Vilde er herlig og velspilt, og minner meg MYE om en venninne fra den tiden.

Anonymkode: 26ebc...0fe

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 Omtrent samme kvalitet som alt annet om blir sendt hos NRK i disse dager.
 I beste fall er det ganske middelmådig... :dry:

Anonymkode: f8344...769

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt eldre enn målgruppen, men koser meg hver gang jeg ser på serien. Liker Noora veldig godt.

Anonymkode: 8bd3a...49f

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er eldre enn målgruppen jeg og, men syns serien er veldig artig. Minner meg utrolig mye om den gang jeg gikk på videregående. Alle de problemene som virket SÅ store da, som jeg når ler av vet var ubetydelige. Liker også Noora. Spent på hva som skjer fremover.

Anonymkode: a452a...f8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok også eldre enn målgruppa, men liker utrolig nok serien :) Kjenner også at jeg er glad for at jeg ikke har vokst opp med samme type press som vises her. Tror den er veldig aktuell for tenåringene nå. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker serien, selv om jeg er eldre enn målgruppa for serien. hehe. Flere enn meg som føler at Noora og Eva kommer til å bli et par?

Anonymkode: 742a5...2d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om dagens episode?

Anonymkode: 0c4c7...2a6

Er det ikke ny episode hver fredag bare?

Anonymkode: 742a5...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir vist en episode med alle ukens episoder samlet på fredag, men jeg følger ihvertfall med på nettet, og der kommer det som oftest ut en episode hver dag :)

http://skam.p3.no

Anonymkode: 0c4c7...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir vist en episode med alle ukens episoder samlet på fredag, men jeg følger ihvertfall med på nettet, og der kommer det som oftest ut en episode hver dag :)

http://skam.p3.no

Anonymkode: 0c4c7...2a6

Åja, fant ut det nå! Jeg likte at episodene var så lange (jeg så det på nrk nett-tv). Så kanskje jeg bare skal vente til fredag. For hvis de kommer ut hver dag, så er de vel ikke så lange?

Anonymkode: 742a5...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, de er som oftest bare på 2-6 minutter hver dag.. så det er litt kjedelig! jeg klarer ikke la være å gå innom å sjekke hver dag! men kommer det også opp sånne "messenger-"samtaler og instagrambilder karakteren har lagt ut som på nettsiden i den oppsummeringsepisoden hver fredag?

Anonymkode: 0c4c7...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 For noe fjas og tullball.  :angry:
 Sitter det virkelig godt voksne mennesker å glor på dette??

Anonymkode: f8344...769

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 For noe fjas og tullball.  :angry:
 Sitter det virkelig godt voksne mennesker å glor på dette??

Anonymkode: f8344...769

Hvorfor så sint?

Anonymkode: 26ebc...0fe

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også litt eldre enn målgruppen, men koser meg hver gang jeg ser på serien. Liker Noora veldig godt.

Anonymkode: 8bd3a...49f

Liker også Noora, men hadde likt henne ennå bedre hvis det ikke hadde vært så tydelig at hun nyter oppmerksomheten fra William :)

Anonymkode: 26ebc...0fe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også over målgruppen, men liker serien godt. Ocd-hjernen min klikker litt når leppestiften til Noora ikke ligger perfekt, fordi det er så synlig med den fargen :fnise:

Anonymkode: 9d755...233

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

woow, dagens episode!! håper på å høre flere meninger om den når den har kommet ut på tv ikveld! føler de som kommenterer under videoene er av de yngste som følger med

Anonymkode: 0c4c7...2a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva tenker dere om denne "teorien" som har dukket opp om at Isak er forelsket i Jonas? selv tror jeg faktisk at det er Eva han er forelsket i, men hadde vært skikkelig kult og overraskende om det egentlig er Jonas han liker og at det er derfor han fortalte om Eva!

Anonymkode: 0c4c7...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bar de Vilde hjem til Eva? De kunne jo ringt 113 der de var? Og Eva må jo ha skjønt at Vilde er gravid, hvorfor sa hun ikke noe om det da hun svimte av? 

Anonymkode: fd79c...1f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...